• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KTM 690 SMC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Osaako joku kertoa voiko akrapovicin ruiskukartan laittaa vaikka vakioputki on vielä kiinni jonkun aikaa ennenkuin slipari tulee maailmalta?

Mites muute, täristääkö nää 690 yhtä pajon ku ne vanhat lc4:set? Tai ei varmaa yhtä paljon mut minkä verran? häiritseekö?

Mitä teknisiä eroja muuten on endurolla ja motolla? endurossa ei vissii oo matkustajan jalka tappeja  jne...
En oo vanhalla lc4:lla ajanu, mut olen käsittäny ettei täristä yhtään siihen verrattuna. Ei oo mua haitannu vähäset täritykset. Pitäähän sen mopon tuntua perseen alla! ;)

SMC:ssä on 2cm enemmän joustoja, ku endurossa. Muuten nuo on kait aikalailla samanlaiset.
Päädyin enduroon, koska siinä on otteessa myös motovanteet, kun taas SMC:n otteessa ei ole endurovanteita.
Matkustajan jalkatapit tulee myös enduroon. Onkohan joku ihan oikeesti laittanu ne kiinnikin...
tounge.gif

Te jotka olette hommanneet supermotoon enskan vanteet niin mistä olette ostaneet ja paljonko on ollut hinta, kävin kysymässä paikalliselta jälleenmyyjältä ja hinnaksi vanteille tulisi 1100 euroa, kuulosti jotenkin kovalta tuo hinta....?

Oliko täällä joku vaihtanut sen rally replican nokan?Kiinnostais tietää mitä tuli hintaa asennuksineen.Pelkkä nokka maksaa kuulemma jo sen 260 euroa.

Oliko täällä joku vaihtanut sen rally replican nokan?Kiinnostais tietää mitä tuli hintaa asennuksineen.Pelkkä nokka maksaa kuulemma jo sen 260 euroa.

Racingbike side carista kun kysyin niin noin 700 euroa vaihdettuna.
No ei helvetissä voi olla 700e!?!
eek.gif

Ei voi muistaa paljonko on tullu maksettua siitä vaihosta, ku se on molemmilla kerroilla tehty mopokaupan yhteydessä, mut työt ei paljoo kyllä ollu. Ekalla kerralla taisin saaja sen tyyliin nokan ovh. sisältäen asennuksen.
Missään nimessä se asennus ei voi olla yli 400e. Vai voiko?!
crazy.gif

Ehkä kannattaa kysästä jostain muualtakin sitä hintaa jos toi 700 on oikein kuultu.

Itse kun en ole moottoriin liittyviä remppoja tehnyt niin en osaa sanoa miten iso työ oikeasti tuo nokan vaihto on.

Näin minulle sanottiin:

Rally replica nokka 263 euroa
Vaihtotyö 6-7 työtuntia à 60e

SM:ään sain nokan asennettuna alta 300 eurolla. Jämsässä. Huollon yhteydessä.

buttrock.gif
miten lähelle renkaan sivukanttia olette saaneet kulumisjäljen aikaiseksi, ts kuinka paljon olette saaneet kallistettua ennenkuin lähtee kyljelleen? Edit: ja takasesta puhe.

Ja onko radalla vai normiteillä väännetty?

Kiinnostaisi tietää...  
idea3.gif

sanoi:
Itse kun en ole moottoriin liittyviä remppoja tehnyt niin en osaa sanoa miten iso työ oikeasti tuo nokan vaihto on.

Näin minulle sanottiin:

Rally replica nokka 263 euroa
Vaihtotyö 6-7 työtuntia à 60e

Tilasin äsken ja asennetaan huollon yhteydessä myös. Toi 10t huoltoineen asennustyö hitusen yli 500€. Pitänee paikkansa jos erikseen asennuttaa. Siis tohon nokanhinta päälle.

Onkohan noissa putken lämpösuojissa pysynyt se normaali kilikali maali? mieli tekis maalailla mustaksi, kun ei vielä ole raaskinut ostaa noita hiilari palikoita.

Sen verran rouheesti madaltu koko mopo, et jalalle laittaessa jää melkeen suoraan seisomaan. Ei mitään toivoo seisottaa sitä päivää parkkiksella tollein.
Saisiko sitä jalan stopparia työstettyä sen verran, että menisi eteenpäin enemmän, jolloin samalla jalka "lyhenisi".
Jaa-a, voipi olla ei tullu tutkittua. Onneks on mukava naapuri joka napsas rälläkällä pätkän jalasta pois ja hitsaili vielä rikan pohjaan kiinni. Mattamustaa käläkälää päällekin laitto vielä. Tuskin kukaan huomaa eroo orkkikseen. 3cm (joo tiiän, et smc:n jalka on tuuman lyhyempi) lähti siitä ja nyt seisoo nätisti. Siis mopo. Tiiä sit miten enskavanteilla könöttää, mut samapa tuo voi meinaan hetki heilahtaa ennen, ku siihen ne alle eksyy.
smile_org.gif

Sen verran rouheesti madaltu koko mopo, et jalalle laittaessa jää melkeen suoraan seisomaan. Ei mitään toivoo seisottaa sitä päivää parkkiksella tollein.
Saisiko sitä jalan stopparia työstettyä sen verran, että menisi eteenpäin enemmän, jolloin samalla jalka "lyhenisi".
Jaa-a, voipi olla ei tullu tutkittua. Onneks on mukava naapuri joka napsas rälläkällä pätkän jalasta pois ja hitsaili vielä rikan pohjaan kiinni. Mattamustaa käläkälää päällekin laitto vielä. Tuskin kukaan huomaa eroo orkkikseen. 3cm (joo tiiän, et smc:n jalka on tuuman lyhyempi) lähti siitä ja nyt seisoo nätisti. Siis mopo. Tiiä sit miten enskavanteilla könöttää, mut samapa tuo voi meinaan hetki heilahtaa ennen, ku siihen ne alle eksyy.  
smile_org.gif
samalla tavalla hoidettu...toimii

Kyllä on mahtava fiilis, leovincen putki tuli tänään ja onnesta soikeana
pakettia auki repimään, sitten pönttöä käsissä pyöritellessä huomasin
että pönttö on väärä! Kaikki muut osat oikeita mutta itse pönttö jotain
ihan muuta kun pitäisi. Helvetin italiaanot!
Onneksi putki hankittu suomalaisesta liikkeestä niin pääsee helpommalla
tuon vaihtamisen ja reklamoinnin kanssa.

Ajelitko dlspade eilen Kilon huitteilla puoli viiden aikoihin? Näkyi teippivanteinen SMC siellä suunnalla. Itse piti hakea autoa ilmastointirempasta pois - hintaa tuli 695,- voi
mad.gif
kun oli halpaa. Mut kun pääsi aamulla taas töihin pätkyttämään omalla SMC:llä niin ei uituta enää juur ollenkaan, hehee.

Anyways, toivotaan, että saat oikean vaimentajan nopeasti ja paikalleen. Äänet muuttuu mukavasti  
cool.gif

miten 690 endurosta saa etuputkiensuojat irti eli olen vaihtamassa niitä mustiin?? ne ei mahdu tulee pois pelkästään eturenkaan irrottamalla ja suojien ruuvit avaamalla..
nixweiss.gif

Back