Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En oo vanhalla lc4:lla ajanu, mut olen käsittäny ettei täristä yhtään siihen verrattuna. Ei oo mua haitannu vähäset täritykset. Pitäähän sen mopon tuntua perseen alla!Mites muute, täristääkö nää 690 yhtä pajon ku ne vanhat lc4:set? Tai ei varmaa yhtä paljon mut minkä verran? häiritseekö?
Mitä teknisiä eroja muuten on endurolla ja motolla? endurossa ei vissii oo matkustajan jalka tappeja jne...
Oliko täällä joku vaihtanut sen rally replican nokan?Kiinnostais tietää mitä tuli hintaa asennuksineen.Pelkkä nokka maksaa kuulemma jo sen 260 euroa.
No ei helvetissä voi olla 700e!?!Oliko täällä joku vaihtanut sen rally replican nokan?Kiinnostais tietää mitä tuli hintaa asennuksineen.Pelkkä nokka maksaa kuulemma jo sen 260 euroa.
Racingbike side carista kun kysyin niin noin 700 euroa vaihdettuna.
sanoi:Itse kun en ole moottoriin liittyviä remppoja tehnyt niin en osaa sanoa miten iso työ oikeasti tuo nokan vaihto on.
Näin minulle sanottiin:
Rally replica nokka 263 euroa
Vaihtotyö 6-7 työtuntia à 60e
Saisiko sitä jalan stopparia työstettyä sen verran, että menisi eteenpäin enemmän, jolloin samalla jalka "lyhenisi".Sen verran rouheesti madaltu koko mopo, et jalalle laittaessa jää melkeen suoraan seisomaan. Ei mitään toivoo seisottaa sitä päivää parkkiksella tollein.
Kyllä mulla on hyvin pysyny. pohjamaali, väri + lakka... ja pysyy. maalina oli jotain ihan halvinta huoltiskamaa.Onkohan noissa putken lämpösuojissa pysynyt se normaali kilikali maali? mieli tekis maalailla mustaksi, kun ei vielä ole raaskinut ostaa noita hiilari palikoita.
Jaa-a, voipi olla ei tullu tutkittua. Onneks on mukava naapuri joka napsas rälläkällä pätkän jalasta pois ja hitsaili vielä rikan pohjaan kiinni. Mattamustaa käläkälää päällekin laitto vielä. Tuskin kukaan huomaa eroo orkkikseen. 3cm (joo tiiän, et smc:n jalka on tuuman lyhyempi) lähti siitä ja nyt seisoo nätisti. Siis mopo. Tiiä sit miten enskavanteilla könöttää, mut samapa tuo voi meinaan hetki heilahtaa ennen, ku siihen ne alle eksyy.Saisiko sitä jalan stopparia työstettyä sen verran, että menisi eteenpäin enemmän, jolloin samalla jalka "lyhenisi".Sen verran rouheesti madaltu koko mopo, et jalalle laittaessa jää melkeen suoraan seisomaan. Ei mitään toivoo seisottaa sitä päivää parkkiksella tollein.
samalla tavalla hoidettu...toimiiJaa-a, voipi olla ei tullu tutkittua. Onneks on mukava naapuri joka napsas rälläkällä pätkän jalasta pois ja hitsaili vielä rikan pohjaan kiinni. Mattamustaa käläkälää päällekin laitto vielä. Tuskin kukaan huomaa eroo orkkikseen. 3cm (joo tiiän, et smc:n jalka on tuuman lyhyempi) lähti siitä ja nyt seisoo nätisti. Siis mopo. Tiiä sit miten enskavanteilla könöttää, mut samapa tuo voi meinaan hetki heilahtaa ennen, ku siihen ne alle eksyy.Saisiko sitä jalan stopparia työstettyä sen verran, että menisi eteenpäin enemmän, jolloin samalla jalka "lyhenisi".Sen verran rouheesti madaltu koko mopo, et jalalle laittaessa jää melkeen suoraan seisomaan. Ei mitään toivoo seisottaa sitä päivää parkkiksella tollein.![]()
Ajelitko dlspade eilen Kilon huitteilla puoli viiden aikoihin? Näkyi teippivanteinen SMC siellä suunnalla.