Ludwig
New member
...mutta ei siitä silti mitään rivinelosta tule. Eikä tarvi tullakkaan. Mielestäni nämä monen parjaamat ominaisuudet tuovat vaan pyörään luonnetta.
juuri näin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...mutta ei siitä silti mitään rivinelosta tule. Eikä tarvi tullakkaan. Mielestäni nämä monen parjaamat ominaisuudet tuovat vaan pyörään luonnetta.
Mistä löytyy halpa rotikka?
Onhan noissa vapareissakin ja ilmamäärissä eroja, rottweiler on toimiva, ja keskihintainen dna mk3 verrattuna. Eli onko catit vaimentimissa, eikä y-putkessa? Löytyykö suoraan slip on settiä ilman catteja?
Silti pelkkä imupuolen tuunaus kiinnostaa, kun menis halvalla. RC8 stackit on 20e pari.
.....
Halvimmat ja helpoimmat olis se rottweiler, ylempien läppien poisto vain ruuveistaan ja RC8n lyhemmän imukurkun vaihto etummaiselle sylinterille.
Mitä etua on imusuppilon vaihdosta vain etummaiselle sylkylle?
http://www.motohooliganperformance.com/store/index.php?route=product/product&path=37&product_id=93
Rajun hintaset setit voi v...u
Mitä etua on imusuppilon vaihdosta vain etummaiselle sylkylle?
Juurikin näin. Kysyttiin onko mitään hyötyä eikä saako sillä kaiken hyödyn irti. On hyötyä. Ja on enempi hyötyä jos modailee sekä imu- että pakopuolta.
Kulmikkaaseen kaasuun tottuu.
Itg 65 filsu tais maksaa kaasutinexpertillä jonku 60€ ja pohjalevyn tein ite 2mm pellistä. Tiivisteet imukurkkuihin saat joko lähimmästä polttoaineen kestävää tiivisterengasta myyvästä liikkeestä tai sitten leikkaa siitä alkuperäisestä filtteristä ne reiänympärykset siihen levyn alle. Halpaa kun viina Venäjällä.
Pitäs käydä sama pohjalevy kaikkiin lc8n. Minä laitoin sen kampikammion huohotusletkun palloventtiilin suoraan pohjalevyn läpi Huom asennus suunta! Siitä voi sitten oman mielen mukaan tehdä jatkon suoraan imukurkkuun, ite jätin tekemättä. Siellä on senverran alipainetta että tuleva liemi kyllä imeytyy oikeaan osoitteeseen.Taidan tilata gefr levyn ja itg filtterin. Käyköhän sama pohjalevy adve ja smt? Crank case breather vissiin kannattaa vetää levystä sisään. Jos noi noin halvalla saa imupuolen, niin esim gpr slipari hommattava, kai se katillakin puhaltaa paremmin kuin vakio. Vakion putken räjäytyskuva aiheutti "myy se" reaktion prosessipuolta opiskeleelle. Joku full Arrow -setti olis hieno. Totesin muuten, että samalla vaivalla lähtee ne secondaries ja sas ja tune eculla läppärungot synkaten. Käytettyjä putkia lähes mahdoton löytää.
Moi. Mistä päin olet? Itsellä on täysin vakio -08 SM. Olisitko halukas vaihtamaan kartan mun mopoon? Korvausta vastaan tietenkin. Tai jos joku muu etelä-Suomesta? Anyone?
Nimimerkki nypytys ärsyttää ja vääntöä lisää kiitos![]()


Nyt on kartta vaihdettu (itseasiassa jo maanantaina). Ei nypytä lähellekään yhtä pahasti taajama vauhdeissa ja kutosta voi tarjoilla jo 90km/h jälkeen.
Iso kiitos vielä Pavelle. Hienoa, että joku on valmis auttamaan nykyaikana pyynteettömästi.![]()