Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Takarattaallahan kolmella hampaalla on about sama vaikutus kuin edessä yhdellä. Vakiokartta on mulla ja satasen vauhdissa kierroksia 4k. Pyörä siis 990 SM -08.
Mulla on dukessa 16-41 ja en kyllä ainakaan lyhentäisi enää. Oikeastaan kaipaisin vielä pidempää kutosta. Motarilla kiepit on jossain päälle 6tonnin. Alkupää toimii kyllä ihan hyvin. Eipä se noilla väleillä mene teoriassakaan kun 215. On vaan yli kakkosen kyydit nakupyörällä sellaista ravistusta ettei hirveesti tule yli 180 ajettua.
Täytyy sanoa, että kyllä on supermotolla kiva posotella hiekkateitä. Ihan uutta vauhdin tunnetta vuosien asfalttikokemusten jälkeen. Suosittelen kokeilemaan renkailla kikkailua. Sitä ikäänkuin löytää vähän tuota moottoripyöräilyn alkuvoimaista iloa lisää.

Tune ecu kaapeli 40e, ja kartan vaihto ihan vakioonkin kannattaa. Aiemmin kutosella miniminopeus oli 105, ja nyt menee 95 alkaen hyvin. Samoin keskialueelle tuntui tulevan reilusti vääntöä lisää, ja ei nyi kaupunkiajossa pienillä kierroksilla. O2 anturi ja tpc offilla. Ktmsmt sivustolla paljon erilaisia karttoja ja helppo homma.
Seuraavana suunnittelin rottweileria ja sas poistoa, mutta vakioputkella. Lieneeköhän tuo vakioputki merkittävästi ahdistais tuolla vapaastivirtaavalla putsarilla? Ilman tehoputkea tuo homma olis edullinen toteuttaa.


Moi. Mistä päin olet? Itsellä on täysin vakio -08 SM. Olisitko halukas vaihtamaan kartan mun mopoon? Korvausta vastaan tietenkin. Tai jos joku muu etelä-Suomesta? Anyone?
Nimimerkki nypytys ärsyttää ja vääntöä lisää kiitos![]()
Kannattaa viedä säädettäväksi ihan ammattilaiselle, ajoin kaverin säädettyä peliä (putsari +putki vaihdettu) ja se on kyllä ihan eri planeetalta. Se säätö maksaa joku 200-300€ ni siinä ei kannta säästää.
Kerääkö kenenkään muun mittari kosteutta sisäpuolelle? Sateen/pesun jälkeen saattaa hieman huurtua. Onko tuohon muuta korjauskeinoa kuin rakentaa talli?
Polttoainesuodatin kannattaa vaihtaa ajoissa, tuli merkittävä parannus 22k ajettuun kun vaihtoi. Lisäksi ne takanavan sisällä olevat rattaan värinäkumit kannattaa vaihtaa. Ja kiristää kytkimen pultit momenttiin. Ja moottorin kiinnityspultit momenttiin lukitteen kanssa. Toisioläpät irrottaessa toisella foorumilla kerrottiin ilmamäärän lisääntyvän niin paljon, että pitäs rikastaa karttaa samalla. Onkohan sen SAS järjestelmän poistolla huomattava hyöty?