Uudemmissa malleissa on näemmä vaihdenäyttö mittaristossa, saaneeko tuota softapäivityksenä vanhoihin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa uuden ledivalon 2008:aan, mulla on sellanen kiinni.
Oliko kuinka pahan hintanen?
Onkos täällä kellään kokemusta noiden toissijaisten kaasuläppien poistamisesta? Ameriikan foorumilla neuvottiin ottamaan ne pois, ja Tune-Eculla disabloimaan askelmoottori. Pitäis jeesata kun mopo tuppaa välillä kuolla liikennevaloihin.
Superdukesta otin ne pois käytöstä silloin ennen ja vaikutus oli
Tune eculla ohjattiin 100 % auki, että joka kerta virrat päälle niin aukesivat jos oli käyny sormella tökkään kiinni ne.
Kuinka noiden poisto vaikutti Duken on-off kaasuun?

No mä poistin talvella läpät sekä niiden akselit ja on-off kaasu muuttui miedommaksi.
Lisäksi tuntuu että nyt lähtee aiempaa pienemmiltä kierroksilta nikottelematta.
Peppudynon tuloksia toki ja talvi välissä joten![]()
Nitrous sanoi:Ootko Carlos kokeillu trimmikartan nollausta? Eli mopo käyntiin ja antaa olla tyhjäkäynnillä 15 minuuttia ilman, että koskee kaasuun?
Oli tuollanen -08 mallinen Keuruun Tyhmin Mies viikon ajan omassa käytössä, ja näin pari vuotta ilman katettuja ompelukoneita ajaneena täytyy sanoa että oli kyllä peli yli kylien.
Aikasemmat k4 ja k6 gixxerit on tuntunut lähinnä mitäänsanomattomilta RC8 rinnalla. Nykyään onkin siis -11 Husaberg FS570 moto, jonka uutena hankin pari kesää sitten. Alko taas himottamaan kyykky ja etenkin twini!
Mitkä erot pääpiirteittäin on 11, 12 ja 13 R-mallien välillä? Jotain pieniä 11 ja 12 malleista löytyy, mutta entäs 13? Onko erot niinkään suuria että kannattaa vain valita joku noista? Mukava olisi kuulla kyseisillä pyörillä ajaneilta omakohtaiset mielipiteet. Ainakin tuon 08 mallin alusta tuntui takaiskarin osalta melko pelottavalta. Ikäänkuin paluuvaimennusta ei olisi olemassakaan, ja perä pomppi holtittomasti mutkissa. Vaikea pitää ajolinjaa jos ei kunnolla sitonut kaasulla.
Selviääkö shimmityksellä vai tarviiko täyden kierroksen Öhläriä että alustan saa kunnolla ajettavaksi? Muuten ei pahaa sanottavaa löytynyt pyörästä.
Mulla oli TTX36 Öhläri K6:ssa. Sen mitä muistan pyörästä vielä, niin tuon iskarin vaihdolla oli kyllä suurin merkitys pyörän ajettavuuteen ja oikeastaan paras muutos mitä tuli tehtyä. En tiedä sitten osaako WP tehdä RR-pyörän alustoja, vai mikä tuossa kyseisessä yksilössä mätti. 10tkm ajettukin vasta.
Voi olla että on ollut tehdasasetuksilla iskarit, mutta silti jotenkin huono vaikutelma jäi takapäästä. Kuuluuko ominaisuuksiin jarruttaessa etupään ravistelu ja pulssitus? +200 vauhdista jarrutus mutkaan tuleminen tuntui välillä melko jännittävältä pienen tutinan takia. Muutoin jarrutuntuma ja yleensäkkin jarrujen tehokkuus on huippukamaa vakio jarruiksi. Japseihin joutuu melkein aina vaihtamaan vähintään letkut+pääsylkän.
Jos noi läpät poistaa niin eikös niihin akselien läpivienteihin tarvi duunaa jotkut "tulpat" ettei tule ilmavuotoja?
Kyllä. Mä apinoin dukefoorumilta jonkun ideaa, hiukan ylisuuri polttoaineletkun pätkä väkisin survottuna läpivientiin
ja ruuvilla tiukkaan ja tukkoon.