Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuolta löytyy vaikka mitä hyödyllistä
http://www.superduke.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=16897
Mitä öljyä pistit?Kylläpä muuten auttoi öljyn vaihto! Ihan eri pyörä, ei uskois että voi olla noin iso vaikutusKallista öljyä mutta ehdottomasti hintansa väärti [emoji106]
Mitä öljyä pistit?
Iltaa.
Tässä taka-alalta lueskelin koko viestiketjun. Paljon ollu hyödyllistä ja aiheellista pohdintaa. Liityin SD omistajiin pari viikkoa sitten. Viis päivää poltteli R1 myynnistä tulleet rahat taskussa. Onneks löytyi äkkiä lääke siihen hommaan. Eli 2008 rekisteröity, rehellisesti 2006 mallia oleva SD löytyy nyt tallista. Siihen oli jo mietoja muokkauksia tehty, vaikuttaa kaikinpuolin asialliselta laitteelta.
-hyvä huoltohistoria ja selkeä omistajahistoria
-19tkm ajettu
-minivilkut edessä ja takana
-akran takapöntöt ainakin, putkesta ei varmuutta
-penkitetty ja säädetty tuohon kokoonpanoon(menee toukokuussa rullille uusiksi, varmuudenvuoksi)
-yhden hampaan pienempi eturatas
-hiilariteippiä siellä ja täällä
-hyvä yleiskunto, mitä tässä 200km ja parin viikon aikana katsellut
Täälläkin esiintyneiden puheiden perusteella poistin alkuviikolla SAS:n, onnistuneesti luulen ainakin. Seuraavaksi vielä kurkistan onko 2&3 vaihteen rajoitukset poistettu vai ei, tästä ei edellisillä omistajilla ollut tietoa joten luulen että ei. Tuo homma menee samalla kun laittaa vaihdenäytön. Muutoin tässä toivoo pyörältä hyvin palvelevaa kesää.
Täytyy vielä sanoa että tottakai ero R1 on kuin yöllä ja päivällä. Tiesin että kaipasin parin kesän jälkeen vaihtelua. Tämä todellakin on sitä! Pelkkää hymyä ollut nämä ensi kilometritKaasu hieman kulmikas hiljaisessa matelussa, mutta koitetaan siihen saada vielä apu penkissä kun säädetään.
Hieman aiheen ulkopuolelta, tiedän. Kiitos kaikille aiemmin pyöriä muokanneille ja niistä ohjeista tänne kirjoittaneille. Kohtalaisen helppo suorittaa teidän toimiessa vuosia aikaisemmin pioneereina.
Ugh! -Sauli


Itselläni sekoili se vilkunrele kylmällä ja kosteella kelillä, niin pääsi tuostakin vaivasta eroon samalla.Ihan suht sirot ne on, pienemmät ku originaali majakatItselläni sekoili se vilkunrele kylmällä ja kosteella kelillä, niin pääsi tuostakin vaivasta eroon samalla.
Edit. Tuossa yks huono kuva peräpäästä alkuperäisellä lintulaudalla powerparts vilkuilla
http://www.superduke.net/forum/viewtopic.php?t=72Noh säädin niihin oletuksiin kun ei täältä vastausta tullut...
Oliko jollain muistissa mikä se liitin oli, missä 2&3 vaihteen "rajoittimen" sai pois.
Tosiasiassahan siis käyttää miedompaa bensakarttaa näillä vaihteilla ajaessa, vähentäen keulimisriskiä.
Poistaisin mielelläni tuonkin asetuksen.
http://www.superduke.net/forum/viewtopic.php?t=72
Jos lontoo taipuu, niin tuolla on hyvin selitetty mitä pitää tehdä.