• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lainaisitko mopoasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arnold
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaisitko mopoasi - kaverille?

• 1. Lainaan, jos pyydetään.

Ääniä: 103 38,4%
  • 2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.

Ääniä: 77 28,7%
  • 3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).

Ääniä: 88 32,8%

• Ääniä yhteensä
    268
Onhan tuota paskaa lainattu jos jonkin kerran. Ei nyt kuitenkaan ihan jokaiselle kyselijälle, vaan enemmänkin motoristeille.
Jos se hajoo, niin sitten korjataan, ja jos ei hajoo niin ei korjata...

Ruksin kyllä kohdan 2,mutta tunnustan lainanneeni vanhaa suizaa yhdelle kaverilleni usempaankin otteeseen (lue aina kun en ollu ajokunnossa itse).tosin kaverilla oli kokemusta moottoripyöristä,ja nyt on hänelläkin 700:nen. Taas kun eräs toinen ystäväni omistaa ABC kortin muttei saa edes kotiloa pidettyä kaistallaan,huh pelottaa aina niin p##keleesti sen kyyidissä,en tajua että kuka katsastus mies on herralle inssin ajattanut...
crazy.gif
annappa sit tollaselle 100hv sportti käteen...

Olen lainannu kokeiltavaksi. Takaisinkin olen saanu. Harvinaista kuitenkin. Tosi harvoin. Sit on eri asia, jos on pitemmallakin reissulla ja haluaa vaihtelua, niin vaihtaa hetkeksi pyoria. Samalla on helppo vertailla mopottimia.

en lainaa enää ikinä
lainasin 10 vuotta sitten jolloin kaveri hajoitti koneen pyörästäni
eikä ole vieläkään maksanut penniäkään korjauksesta
et sillai

Sehän riippuu ihan kelle lainataan ja mitä lainataan!
esim. AkraKawa 12 R ja just ja just kevarilla ajanu, niin huh, huh..!!!

En lainaisi satunnaisille "katotaan kuin tämä lähtee"-tyyppisille kokeilijoille, varsinkaan jos tiedossa ettei omaa ajokokemusta kovin paljoa.

Tällä hetkellä on tasan kaksi kaveria, joille prutkuni voisin lainata. Ovat arvonsa veroisia molemmat.

Vain harvoille ja valituille!

Viime syksyn jälkeen vielä valitummille. Naapuri kärtti koko kesä pikku ajelua ja sit ku syssyllä hellyin, nii se KAATO MUN PYÖRÄN!

Onneks vaa paikallaan huoltoasemalla ja ainoastaan jarrupoljin väänty. Mutta silti.
bawling.gif

Kyllähän sitä lainata saa jos tiedän, että kyseessä ei ole mikään reikäpää ja maksukykyä vahingon sattuessa löytyy.. Tiedä vaikka kaveri ostaisi joskus sellaisen pyörän millä olisi itse kiva testiajella

En lainaa kuin harvoille ja valituille....joidenka ajotaidot/tyylit tiedän
062802moto_prv.gif

Entistä peliä lainasin kerran ja se kerta meinasi päättyä heti ajon alettua navetan seinien uusimiseen, joten en lainaa vaikka miten vakuuteltaisiin omia ajokokemuksia.

Nykyistä rakennettua peliäni en lainaisi, koska korjauskustannuksetkin pomppaisivat hyvin korkealle... ja sitä paitsi ei olisi mukavaa kinuta kaverilta rahaa pyörän korjaukseen.

En lainaa pyörääni edes kolleegoilleni, vaikka ovatkin alan ammattilaisia.  
lookaround_orig.gif

On pari kaveria, jolle voisin lainata, toiselle olenkin kerran vuokrannut (!) pyöräni. Sain takarenkaan maksettua
tounge.gif

Sittemmin eräs nainen, jonka luona eräällä retkelläni yövyin, kertoi, että pyöräsihän on täällä jo käynyt ennenkin. Tunsin epämääräistä mustasukkaisuutta, en tiedä mistä?!?

Taidan olla friikki...

minun mopolla ei ole ajanut kun isäni ja pari kaveria jotka olen tuntenut +10v
tounge.gif

thumbs-up.gif
Kyllä se sellaselle heruu kellä oma mopotin on. kai kaikilla niillä on rahaa maksaa oma vastuu kun vakuutuksethan ovat vahinkoja varten
tounge.gif
tounge.gif
kerran kaverini kaatoi moponi ja se ei minun mopollani ole sen jälkeen ajanut eikä aja  
veryangry.gif
veryangry.gif

Back