nostalgia
New member
Minäkin hakkaan matkapyöräanalyysini kiveen Euroopan ja Balkanin reissun perusteella. Jos ette ole samaa mieltä olette väärässä, koska minä.
Puolassa matkapyöräily on harvinaista, koska siellä on niin vähän moottoripyöriä. Olin siellä itse GS Adventurella, jonka vuoksi ulkomaalaisten matkapyöräilemät GS Adventuret olivat Puolassa suosittuja. Ne muutamat moottoripyöräilijät mitä näin, ajoivat nopeasti autojen väleistä ja ohi vasemmalta ja oikealta. Näin tein itsekin pesässä pysyen, olen siis varmasti Puolan nopeimpia matkapyöräilijöitä.
Bosniassa matkapyöräily oli harvinaista, koska siellä kiihdytellään vaan kaupungeissa ilman kypärää ja esitellään mieskuntoa. Näin yhden GS Adventuren joka tuli Kroatian puolelta. Bosniassa 99% matkapyöristä oli GS Adventureja.
Kroatiassa matkapyöräily oli suosittua, mutta vain GS Adventurien kesken. En sano, etteikö se voisi olla muiden merkkien keskuudessa suosittua, mutta luulen että he tosiasiassa haluaisivat ajaa GS Adventurella.
Italiassa matkapyöräily oli vasta suosittua! Nimittäin skoottereiden kesken. Niillä italialaiset taittoivat matkaa töihin ja töistä kotiin ihan helvetin kovaa vauhtia. Mutta se ei ole matkapyöräilyä, joten sitä ei lasketa. Näin pari GS Adventurea, jotka olivat matkalla matkapyöräilemään jonnekin. Italiassa GS Adventuret olivat siis suosittuja matkapyöriä.
Monacossa sama juttu kuin Italiassa.
Ranskassa yksi nainen oli kaatunut skootterilla, joten en itse lähtisi ajamaan niin huonoilla skoottereilla ja ties millä Kiinan renkailla. Itselläni on GS Adventuressa maailman parhaat renkaat alla. Ja kyllä niitä skoottereita jaksetaan kehua, mutta itse ajan mieluummin GS Adventurella, josta on jo paljon matkapyöräilykokemusta.
Sveitsissä ja Itävallassa on ihan helvetisti matkapyöräileviä GS Adventureja! Ajoin Furkapassin alamäessä ohi 4stä muun merkkisestä pyörästä, vaikka niillä ei ollut muijaa ja matkapyöräilyvarusteita kyydissä niin kuin mulla oli. En sano, etteikö Mika Kallio olisi laittanut hanttiin, mutta sanonpahan vaan että ohitin ne. Jossain toisessa passissa kolme sporttipyörää ei päässyt minusta ohi, koska kiilailin niitä leveillä laukuillani aina kun he yrittivät lähteä ohi. Ihmekös tuo kun eivät ole matkapyöriä, niinkuin minun GS Adventure. Oli siellä monta kovaa tekijämiestäkin, kuten esimerkiksi BMW Italia matkamotoristit, jotka ajoivat minusta kovaa vauhtia ohi yhdellä mutkapätkällä. Jäin katsomaan heidän GS Adventuriaan, matkapyörämalleja epäilemättä.
Puolassa matkapyöräily on harvinaista, koska siellä on niin vähän moottoripyöriä. Olin siellä itse GS Adventurella, jonka vuoksi ulkomaalaisten matkapyöräilemät GS Adventuret olivat Puolassa suosittuja. Ne muutamat moottoripyöräilijät mitä näin, ajoivat nopeasti autojen väleistä ja ohi vasemmalta ja oikealta. Näin tein itsekin pesässä pysyen, olen siis varmasti Puolan nopeimpia matkapyöräilijöitä.
Bosniassa matkapyöräily oli harvinaista, koska siellä kiihdytellään vaan kaupungeissa ilman kypärää ja esitellään mieskuntoa. Näin yhden GS Adventuren joka tuli Kroatian puolelta. Bosniassa 99% matkapyöristä oli GS Adventureja.
Kroatiassa matkapyöräily oli suosittua, mutta vain GS Adventurien kesken. En sano, etteikö se voisi olla muiden merkkien keskuudessa suosittua, mutta luulen että he tosiasiassa haluaisivat ajaa GS Adventurella.
Italiassa matkapyöräily oli vasta suosittua! Nimittäin skoottereiden kesken. Niillä italialaiset taittoivat matkaa töihin ja töistä kotiin ihan helvetin kovaa vauhtia. Mutta se ei ole matkapyöräilyä, joten sitä ei lasketa. Näin pari GS Adventurea, jotka olivat matkalla matkapyöräilemään jonnekin. Italiassa GS Adventuret olivat siis suosittuja matkapyöriä.
Monacossa sama juttu kuin Italiassa.
Ranskassa yksi nainen oli kaatunut skootterilla, joten en itse lähtisi ajamaan niin huonoilla skoottereilla ja ties millä Kiinan renkailla. Itselläni on GS Adventuressa maailman parhaat renkaat alla. Ja kyllä niitä skoottereita jaksetaan kehua, mutta itse ajan mieluummin GS Adventurella, josta on jo paljon matkapyöräilykokemusta.
Sveitsissä ja Itävallassa on ihan helvetisti matkapyöräileviä GS Adventureja! Ajoin Furkapassin alamäessä ohi 4stä muun merkkisestä pyörästä, vaikka niillä ei ollut muijaa ja matkapyöräilyvarusteita kyydissä niin kuin mulla oli. En sano, etteikö Mika Kallio olisi laittanut hanttiin, mutta sanonpahan vaan että ohitin ne. Jossain toisessa passissa kolme sporttipyörää ei päässyt minusta ohi, koska kiilailin niitä leveillä laukuillani aina kun he yrittivät lähteä ohi. Ihmekös tuo kun eivät ole matkapyöriä, niinkuin minun GS Adventure. Oli siellä monta kovaa tekijämiestäkin, kuten esimerkiksi BMW Italia matkamotoristit, jotka ajoivat minusta kovaa vauhtia ohi yhdellä mutkapätkällä. Jäin katsomaan heidän GS Adventuriaan, matkapyörämalleja epäilemättä.