minni8 ! Tuttu kuvio toi poikahomma. Olin äärimmäisen tyytyväinen kakarana kun tissit ei kasvaneet. Kiipeilin puissa ja vähän muuallakin. Leikin harvoin tyttöjen kanssa, tylsiä leikkejä. En kyllä poikienkaan kanssa lapsena paljoa touhuillut, mua vierastettiin paljon. Kyseenalaistin jo ala-asteella opettajien tiedot, ja olin usein oikeassa, luin tähtitiedettä jo tuolloin ja tutkin luontoa. Kyseenalaistin myös ikäisteni ajatusmaailmat, tylsiä juttuja, kanalaumameininkiä, kiusaamista ja epäreiluutta.
Mutta ne tissit ! Tuohan ne mahdollisuuksia ja lisäsävyä, eh, saunassa... Olisi hienoa pukeutua naiselliseen leninkiin ja laittaa kaunis hopeinen tai valkokultainen koru korostamaan runsauden laaksoa. Nyt laitan kyltin etumukseen jossa lukee: maitorauhaset, ei ole luomet.
Sinä, minni8 olet rohkea ja Nainen, ja uskallat sanoa ääneen mitä haluat. Minä taasen, jäänyt tuo naiseus puolitiehen matkanvarrella. Mun ikäluokan miehet luulee tietävänsä mitä puhuvat, mutta edes rehellinen puhe ei aina tarkoita, että mies itse tajuaisi kuka ja mitä todella on. Olen sen verran...pohojolanmaalaane, että mun suhteen pitää seistä kaksin jaloin kalliolla ja kolmas jalka valmiina. Tietää, kuka on, mitä tahtoo, mitä ei tahdo, ja pitää rajoista kiinni. Se lienee luottamuksen pohja. Ilman luottamusta ei synny kuin, aiemmat tarinani.
Erotan mieluusti omalla kohdallani tämän kirjoittelun kaipuustani, kaikenlaisiin mukaviin tapahtumiin, hyvin, hyvin mukaviin tapahtumiin. En usko edes olevani valmis, ja jokainen minut tunteva tietää, että olen, khm, haasteellinen. Kaikin tavoin, hyvässä JA pahassa.
Mopot on huippuja, joten älkäätten minua säikähtäkö. Jos olet sinkku ja haluat hassunkarmean omituista adhd-seuraa, voit kirjoitella. Tai jos porukkaan kuuluu naisia, en olisi pahoillani saunaillasta. Ilman muita naisia en saunomaan lähde.
minni8, hyvä kun kirjoitit, tuli mukava mieli. En itse omannut rohkeutta, olenhan vain mää.
*edit: minuun ihastuvat voivat googlettaa "aivovamma" ja sieltä jälkioireet, "aksiaalitumakevaurio" ja leveästi lukien "dissosiaatio". Ihastus muuttunee sääliksi, tai lisääntyväksi mielenkiinnon toisaallesuuntautumiseksi= olette turvassa, enkä minä ala stalkkaamaan*