• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MP-Team Salonen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja karmiva600
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

karmiva600

MotOrg ry
Olisin hankkimassa pyörää Saloselta. Ja kyselen miten on hommat pelanneet? Puhelimessa homma hoitui ainakin asiallisesti?

Etukäteen kiittäen....

Jose ja rouva olivat todella avuliaita, jakoivat hyviä neuvoja niin mopon kuin varusteidenkin hankinnassa
wink.gif

Hintaakin saatiin yhteistuumin soviteltua kaikille mielenkiintoiseksi, eli summa summarum, tarpeen tullessa käännyn heidän puoleensa toistekin
talktohand.gif

nimimerkillä, edelleenkin tyytyväinen

Asiallinen liike ja neuvoja tulee liukuhihnalta, pitkäaikainen kokemus prätkäpuolelta.
Myymälä hieman ahdas ja ruuhka-aikana voi joutua pitkäänkin odotteleen. Vaihtopyörä puoli suppea.

Ilmeisesti Salonen harrastaa jonkunasteista ikärasismia, itse alaikäisenä en ainakaan ole ollut tyytyväinen saamaani palveluun. Ovat olleet ihmeen vastahakoisia kaikessa toiminnassaan.

Poikkeuksena voin sanoa tämän "uuden" kaverin siellä, ollut noin vuoden verran. Tämä pitkä korvarenkaalla varustettu tummatukkainen kaveri on aina ollut palvelualtis ja ystävällinen, ja hänet olen yrittänytkin bongata aina kun kyseiseen liikkeeseen _joudun_ menemään.

Yhden R1:sen olen sieltä ostanut kolmisen vuotta sitten. Soittelin kiinnostuneena moposta, mutta ilmoitin etten ehdi mopoa liikkeen aukioloaikana katsomaan (koska asuin espoossa). Noh, no probleemos, sain hyvät ajo-ohjeet ja kurvasinkin vajaa puolitoista tuntia liikkeen sulkemisen jälkeen  pihalle.

Palvelu oli oikein mukavaa ja ensimmäiseksi käteen lyötiin kahvikuppi sitten siirryttiin kattomaan mopoa. Propsit siis Salosen liikkeelle!

Ja olin vain todellakin menossa vain katsomaan mopoa (joka sitten yllättäen tarttuikin mukaan). Aion jatkossakin asioida mielummin vaikka kauempanakin jos palvelu on asiallista.

ps. Frankiltä en sitten mitenkään saanut tarjousta omasta mopostani vaihdossa 9r:ään. Luvattiin soitella pariinkin otteeseen, mutta en kai vaikuttanut tarpeeksi "vakavaraiselta". Noh, muutkin kokemukset frankistä johtivat siihen etten enää todellakaan meinaa siellä asioida.

Marara: oletkos siis ostanut sekä saloselta että biketownista r1:sen, ja melkein yhtä vanhan?mistäs moinen frankin haukkumisvimma, onko siellä huonompia pyöriä vai?

Nykyinen GSXähvä on hommattu aikanaan Saloselta eikä liikkeen palveluissa ole ollut huomauttamista. Hinnat ovat pikku neuvonpidon jälkeen olleet aina about kohdallaan. Henkilökunta on asiallista ja tietää mistä puhuu. Huollot ja takuuhommat on suoritettu sovitussa ajassa.
Kannattaa ruikata ajovarusteista sun muista prosentit jos päätät ostaa pyörän sieltä.

Marara: oletkos siis ostanut sekä saloselta että biketownista r1:sen, ja melkein yhtä vanhan?mistäs moinen frankin haukkumisvimma, onko siellä huonompia pyöriä vai?
Olen siis todellakin ostanut sekä saloselta -että biketownista R1:set.. Molemmat mallia-00, ensimmäisen "suomipyörän" vuonna 2000 saloselta (myin saman kesän lopussa). Ja toisen (saksasta uitetun) ostin tämän kesän alussa biketownista. Sikäli mikäli tämä nyt jotain edes kiinnostaa.

Mikä ihmeen frankin "haukkumisvimma"?? Olen asioinut frankillä yhteensä kolme kertaa ja minua palvelu ei ole vain miellyttänyt ollenkaan. Kuluttajana äänestin jaloillani..

Kerran vanha moponi oli jopa talvisäilytyksessä siellä. Tuli sitten peilien jouset kuoleentuneena ja akku tyhjänä takaisin (=vaihtoon). Kuulemma vanhoissa aina menee silleen.. Akusta nyt en mitään voi sanoa, mutta peilit oli justiinsa pyörään kiinni ruuvatut=uudet... Vuonna 2000 (ennen rykköstä) yritin ostaa frankiltä pari vuotta vanhaa 9Rää, lupasivat soittaa kun tietävät välirahan, ei soittaneet. tiedustelin asiaa kerran, jolloin kuulin pyörän menneen.

Iso kiitos ja kumarrus Jose,Elina ja muut!  
bowdown.gif

Onnistui mopon vaihto helpommin kuin elokuvissa,eikä päivääkään ole tarvinnut katua!
Minä ja Susanna (GSX-R 750) kiitämme!
Suosittelen asioimaan ko. paikassa,vaikka turussa sijaitseekin  
wink.gif

MP Salosesta sen verran että pyysi vaivaiset 4000 egeä enemmän väliä kun liike jossa vaihdoin.Että silleen.

MP Salosesta sen verran että pyysi vaivaiset 4000 egeä enemmän väliä kun liike jossa vaihdoin.Että silleen.

Tuota tuota... voisitko hieman valoittaa asiaa enemmän?

Mikä pyörä mihin vaihtumassa jne?
Kävin kysymässä MP Saloselta välirahan suuruutta,vaihdossa
GSX1100F -92 uuteen DL1000 V-Stromiin.Salonen pyysi välirahaa 13000.Vaihdoin Erkka Korpiaholla,maksoin väliä 9000.Meikäläisen kukkarolle ero on aika iso.
talktohand.gif

sanoi:
GSX1100F -92 uuteen DL1000 V-Stromiin.Salonen pyysi välirahaa 13000.Vaihdoin Erkka Korpiaholla,maksoin väliä 9000.Meikäläisen kukkarolle ero on aika iso.

Hehe.. joo harvan kukkarolla tuo ei ole iso raha...
biggrin.gif

Kiitos tarkennuksesta.

Tuli ostettua muutama päivä sitten Saloselta ensimmäinen oma pyörä (tähän asti kruisaltu satunnaisesti lainavehkeillä ja pyörällä) + kaikki varusteet päästä varpaisiin !

Täytyy sanoa, että sain kyllä aivan loistavaa palvelua pyörän koeajon merkeissä ja varusteiden perusteellisessa sovittamisessa ennen valintaa...

Kävin monta kertaa ennen päätöksen tekemistä vain "kuolaamassa" pyörää ja ehkä kyselemässä jopa vähän tyhmiä, mutta palvelu oli silti aina todella ystävällistä, kun jossain paikoissa on palvelualttius vähentynyt sitä mukaa, kun siellä käy katselemasa ostamatta mitään...

Summa summarum: Täydet pisteet liikkeelle, tästä on hyvä jatkaa  
062802moto_prv.gif
!

Tuota tuota... voisitko hieman valoittaa asiaa enemmän?

Mikä pyörä mihin vaihtumassa jne?
talktohand.gif
Jossain viestiketjussa oli aiemminkin samantapaista keskustelua, liikettä en tosin muista. Silloin ja edelleenkin, mielestäni kaupanteossa pyydettävä hinta tai väliraha ei ole sama asia kuin asiakaspalvelun taso. Näihin finanssiasioihin liittyy niin paljon muitakin tekijöitä ( vaihtopelien määrä yms. ), että ne elävät koko ajan tilanteen mukaan. Asiakas päättää mitä seikkaa arvostaa; hyvin hoidettu kauppatapahtuma ja osaava huolto painavan jonkun vaakakupissa varmasti tuon 4000 euroa ja ehkä enemmänkin.

Isekin pidän Salosta kalliimpana paikkana kuin jotain muuta, mutta varsinaisesta asiakaspalvelusta ei minulla ole moittimista.

Juu Salosella om kauppa hierottu. Väliraha oli tuolloin ihan asiallinen (-99 Bladista uuteen Hayabusaan) ja palvelu toimi. Valiettavasti kauppaja ei syntynyt (kun ei ihan oma talous kestänyt). Kävin jopa paikan päällä sanomassa asian eikä edes silloin tullut mitään irvailu taikka tympeää suhtautumista.

Jälkeenpäin olen käynyt kyselemässä kaverin puolesta V-maxisista kaiken näköistä ja homma on aina toiminut.

Itse asiassa Turussa ei ole tainut saada surkeaa palveluja kuin MP-vuokraamossa (onkohan enää edes olemassa).

Itse asiassa Turussa ei ole tainut saada surkeaa palveluja  kuin MP-vuokraamossa (onkohan enää edes olemassa).
Turun MP-myynti ja vuokraustako meinaat? Se on kyllä todella huono liike, vetävät hintoja hatusta, huollot kestää uskomattomia aikoja, itse siellä olen pyörääni huollattanut, faijani, kavereitani jne.

062802jumpie_prv.gif
ihan loistava paikka ja mukavat immeiset!!
James lähtee kohta sinne ja Eemeli tulee tilalle
tounge.gif

Back