karmiva600
MotOrg ry
Olisin hankkimassa pyörää Saloselta. Ja kyselen miten on hommat pelanneet? Puhelimessa homma hoitui ainakin asiallisesti?
Etukäteen kiittäen....
Etukäteen kiittäen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen siis todellakin ostanut sekä saloselta -että biketownista R1:set.. Molemmat mallia-00, ensimmäisen "suomipyörän" vuonna 2000 saloselta (myin saman kesän lopussa). Ja toisen (saksasta uitetun) ostin tämän kesän alussa biketownista. Sikäli mikäli tämä nyt jotain edes kiinnostaa.Marara: oletkos siis ostanut sekä saloselta että biketownista r1:sen, ja melkein yhtä vanhan?mistäs moinen frankin haukkumisvimma, onko siellä huonompia pyöriä vai?
MP Salosesta sen verran että pyysi vaivaiset 4000 egeä enemmän väliä kun liike jossa vaihdoin.Että silleen.
Kävin kysymässä MP Saloselta välirahan suuruutta,vaihdossaMP Salosesta sen verran että pyysi vaivaiset 4000 egeä enemmän väliä kun liike jossa vaihdoin.Että silleen.
Tuota tuota... voisitko hieman valoittaa asiaa enemmän?
Mikä pyörä mihin vaihtumassa jne?
sanoi:Kävin kysymässä MP Saloselta välirahan suuruutta,vaihdossa
GSX1100F -92 uuteen DL1000 V-Stromiin.Salonen pyysi välirahaa 13000.Vaihdoin Erkka Korpiaholla,maksoin väliä 9000.Meikäläisen kukkarolle ero on aika iso.
Jossain viestiketjussa oli aiemminkin samantapaista keskustelua, liikettä en tosin muista. Silloin ja edelleenkin, mielestäni kaupanteossa pyydettävä hinta tai väliraha ei ole sama asia kuin asiakaspalvelun taso. Näihin finanssiasioihin liittyy niin paljon muitakin tekijöitä ( vaihtopelien määrä yms. ), että ne elävät koko ajan tilanteen mukaan. Asiakas päättää mitä seikkaa arvostaa; hyvin hoidettu kauppatapahtuma ja osaava huolto painavan jonkun vaakakupissa varmasti tuon 4000 euroa ja ehkä enemmänkin.Kävin kysymässä MP Saloselta välirahan suuruutta,vaihdossaMP Salosesta sen verran että pyysi vaivaiset 4000 egeä enemmän väliä kun liike jossa vaihdoin.Että silleen.
Tuota tuota... voisitko hieman valoittaa asiaa enemmän?
Mikä pyörä mihin vaihtumassa jne?
GSX1100F -92 uuteen DL1000 V-Stromiin.Salonen pyysi välirahaa 13000.Vaihdoin Erkka Korpiaholla,maksoin väliä 9000.Meikäläisen kukkarolle ero on aika iso.![]()
Turun MP-myynti ja vuokraustako meinaat? Se on kyllä todella huono liike, vetävät hintoja hatusta, huollot kestää uskomattomia aikoja, itse siellä olen pyörääni huollattanut, faijani, kavereitani jne.Itse asiassa Turussa ei ole tainut saada surkeaa palveluja kuin MP-vuokraamossa (onkohan enää edes olemassa).
Mikäs tää juttu oikeen on kun ihmiset nimeää mopojaanJames lähtee kohta sinne ja Eemeli tulee tilalle![]()