• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Muuttuuko persoona

Muuttuuko persoona - kun kypärä sujahtaa päähän

• Ei (ihan sama tyyppi oon kypärä päässä)

Ääniä: 3 75,0%
  • Ehkä hieman

Ääniä: 0 0,0%
  • Olalla istuva mörrimöykky ottaa vallan

• Musta tulee Don Johnsson / Pamela Anderrson

• Karvat kasvaa, hampaat pitenee ja oikee läsi kramppaa

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4

flamedragon

New member
Varmaan on joku muuki huomioinu, että kaikki (ainaki melkein) moto-ihmiset on tavalla tahi toisella lepposaa väkeä ja mukavuuskerroin ja sosiaalisuus on kohdallaa.
Mietiskelin vaan tossa miten voi olla mahdollista, että vaan mukavat ihmiset ajaa moottoripyörillä. Vai käykö sittenki niin, että ryhmään kuuluvaisuuden tunne ja muu semmonen tsykoliikinen judanssi ottaa valla ja muuttaa ihmistä kun ajokamat on päällä? Siis ihan live tilanteissa.

Kylkai mä ihan vähän kiroilen enemmän kypärä päässä...
sad_orig.gif

Lähinnä mä haukun kaikkia Vålvå kuskeja
biggrin.gif

Vastasin että ei muutu mutta jos ihan totta puhutaan niin "herkemmäksi" muuttuu eli liikenteen seuraaminen korostuu entisestään ettei kukaan pääse yllättämään ja tulee ajeltua tarkemmin kuin kotilolla. Tietenkin myös sen verta muuttuu että kytkin menee aika nopeasti nautinnon puolelle kun kotilolla fiilikset on useimminen että "on pakko" siirtyä paikasta A paikkaan B - mopolla "SAA siirtyä paikasta A paikkaan B".

Nuorempana meinas tulla don Johnson fiilikset mutta sekin tuntuu jääneen hiusten mukana
tounge.gif

Pelkkä kypärä vielä niinkään, mutta se nahkapuku...

Kysymys ei silti tainnut olla ajokäyttäytymisestä vaan yleisestä luonteesta noinniinkun muutoin...ei se ollut kypärä, eikä ehkä pyöräkään, vaan ne muut motoristit joihin silloin aikanaan tutustui. Ehkä ne eniten muovas luonnetta...joka siis tietysti oli tavattoman mukava jo alunperinkin jne jne

Vastasin että ei muutu mutta jos ihan totta puhutaan niin "herkemmäksi" muuttuu eli liikenteen seuraaminen korostuu entisestään ettei kukaan pääse yllättämään ja tulee ajeltua tarkemmin kuin kotilolla. Tietenkin myös sen verta muuttuu että kytkin menee aika nopeasti nautinnon puolelle kun kotilolla fiilikset on useimminen että "on pakko" siirtyä paikasta A paikkaan B - mopolla "SAA siirtyä paikasta A paikkaan B".

Nuorempana meinas tulla don Johnson fiilikset mutta sekin tuntuu jääneen hiusten mukana

tounge.gif
Samoilla fiiliksillä ajellaan
sport05.gif

Valahtelisin jos sanoisin että ei muutu. kyllä joskus tulee ajon jälkeen ajateltua että mitä mä oikein ajattelin kun ohitin sen rekan siinä sokees kurvis tjms.

muuttuu..siks ajankin mielummin pyörällä..wirn..työkseen kun ajaa autolla....rentoutuminen tapahtuu pyörällä,silloin ei ole koskaan kiire=)
ja hyvä niin..pyörällä ajaessa varon kaikea....autolla vain kaikkea liikkuvaa
wink.gif

Mulle mp on kaikki kaikessa. Rakastan moottoripyörää kuin vaimoa. Se on kanssani kaveri. Mun habitus moottoripyörällä muuttuu: olen onnellinen
cool.gif
.

Ehkä hieman:
Pärrällä tulee ajettua vähän lujempaa. 5-pyöräinen vie enemmän bensaa, joten sillä ei raaski kaahottaa. Eikä kyllä oikein voikaan, vaikka siinä onkin 14 hv enemmän kuin mopossani
wink.gif

Kyllähän se muuttuu. Ohitettua tulee kun kerran pääsee ja muutenkin ajotapa on huomattavasti vauhdikkaampi kuin autolla. Riskejä tulee toisinaan otettua liiankin kanssa.
withstupid.gif

muuten lepposa/hilpeä mutta ..... kypärä päähän MP3:n soimaan ja biisix esim. Metallica Whiskey in jar ...... sinne meni todellisuuden taju.....

buttrock.gif

Joopa joo...Entisenä Volvo-kuskina vois ottaa kantaa yleistykseen.No nyt mulla on johtotähti....Moton sarvis tilanteen mukaan,joskus harvoin rauhallisesti,yleensä oikea käsi krampis...

Back