• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Muuttuuko persoona

Muuttuuko persoona - kun kypärä sujahtaa päähän

• Ei (ihan sama tyyppi oon kypärä päässä)

Ääniä: 3 75,0%
  • Ehkä hieman

Ääniä: 0 0,0%
  • Olalla istuva mörrimöykky ottaa vallan

• Musta tulee Don Johnsson / Pamela Anderrson

• Karvat kasvaa, hampaat pitenee ja oikee läsi kramppaa

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Ei kiristä pyörän kanssa liikenteessä lähellekkän niin paljon kuin autolla. Kaikista (peräedellä)vastaantulijoista pääsee niin vaivattomasti ohi.
+1
biggrin.gif

Nätimpi ainakin...tai en tiä. Alkaa toi umpparikin (avokypärä levännyt hyllyssä pari vuotta) olemaan sen verran kolhiintunut
wink.gif
biggrin.gif

Harvoin kasvaa "sarvet päähän", hupiajelulla kuitenkin mp:llä...joten luonnepuoleenkaan harvoin vaikuttaa. Tosin hippasen useammin lapsettaa, ja kilpailuvietti (HD:llä
biggrin.gif
) pääsee hetkeksi valloilleen.
buttrock.gif

Silleen muuttuu persoona, että ajan mp:llä vieläkin varovaisemmin kuin autolla  
smile_org.gif

Niin, ja tiedän muuttuneeni näkymättömäksi
062802moto_prv.gif

Persoonasta nyt tiedä, mutta ainakin varovaisemmaksi ja muut huomioonottavaisemmaksi sitä muuttuu. Ehkä sen verran kuitenkin, että käpy ei pala niin helposti kuin ratin takana.

Persoona mihinkään muutu, mutta jotenkin on leppoisampi olo pyörällä. Ei tarvii stressata mistään ohituksista ja muutenkin on sellainen enemmän reläx.

Laittaa kypärän päähän, niin muistuu mieleen kaikki lakipykälät sun muut
biggrin.gif
Kotilolla liikkuessa olen täysin piittaamaton liikennesäänöistä ja kaikesta mitä ympärillä tapahtuu...
033102beer_1_prv.gif

Muuttuu, miten paljon en osaa sanoa, rippuu ihan päivästä ja muista tien käyttäjistä
biggrin.gif

Mihkäs sitä muuttumaan, oon aina tykänny ajaa reippaasti,tosin noilla autonromuilla ei oo päässy sitä oikeen toteuttaan...
033102beer_1_prv.gif

Kyllä erakotkin ajelee pyörillä, toisaalta on ne erakotkin mukavia, minä ainakin ja yks toinenkin..

Tulee ihanan tuntematon fiilis kun laittaa kypärän päähän ja hopeisen peilivisiirin kiinni, ajaa liikennevaloihin ja miettii että ompa kateellinen tuo kotilokuski, eikä se edes tiedä että olen nainen...
sport05.gif

Yhtä "hyvä" luonne on mopolla ja ilman. Joskin kohtelias liikenteessä, suhteellisen varovainen enkä kaahaa kaupungissa
biggrin.gif

Vastasin että ei muutu mutta jos ihan totta puhutaan niin "herkemmäksi" muuttuu eli liikenteen seuraaminen korostuu entisestään ettei kukaan pääse yllättämään ja tulee ajeltua tarkemmin kuin kotilolla. Tietenkin myös sen verta muuttuu että kytkin menee aika nopeasti nautinnon puolelle kun kotilolla fiilikset on useimminen että "on pakko" siirtyä paikasta A paikkaan B - mopolla "SAA siirtyä paikasta A paikkaan B".

Nuorempana meinas tulla don Johnson fiilikset mutta sekin tuntuu jääneen hiusten mukana

tounge.gif
Samat on tuntemukset täälläkin. Vuosi vuodelta kevään tuloa odottaa aina vaan malttamattomammin.

Äänestin, että ei mutta taitaa se sittekin vähän muuttua; ainakin koittaa olla vähän enemmän skarppina ja nopeusrajoitukset ei niin paljon ahdista pyörän päällä...  
smile_org.gif

Pikkasen ruopii, joskus ego meinaa olla isompi ku kypärä, harvemmin kasvaa sarvet, mutta on sitäkin jo koettu. Enimmäkseen silti hyväntuulinen ja kohteliaampi mutta myös epäluuloisempi muita liikenteessä liikkuvia kohtaan.

Pikkasen ruopii, joskus ego meinaa olla isompi ku kypärä, harvemmin kasvaa sarvet, mutta on sitäkin jo koettu. Enimmäkseen silti hyväntuulinen ja kohteliaampi mutta myös epäluuloisempi muita liikenteessä liikkuvia kohtaan.
062802jumpie_prv.gif
samat on fiilikset.. jos mörrimöykky joskus .. toisen olan möykky? jokatapauksessa
062802moto_prv.gif
on kivaa

Back