Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Ehkä se hiukan muuttuu. Mutta nykyään enemmänkin siihen rauhallisempaan suuntaan...
Viime kesänäkin ehti pyörän päälle niin harvoin että niistä vähistä kerroista tuli pakoa arjesta, hermojen lepuutusta stressistä. Vähään aikaan ei tarvitse murehtia töistä...
Sama ilmiö tosin tulee kun pääsee vavan kanssa kauniina kesäiltana järven rannalle, vaikkei yhtä pientä 40g ahventa kummoisempaa saalista koko iltana saisikaan.
Ei kaikki vålvå kuskit oo kusipäitä...kyseisellä vehkeellä on ehkä hieman rauhallisempi ja muut huomioon(lue motoristit)ottavampi...
Bussikuskina tulee ohitettua kaikki jotka eteen sattuu...
Muuttuu se siinä sillain,että kaikki huolet-murheet ja potutukset jäävät potan ulkopuolelle.Ajaminen on niin suuri nautinto,ettei voi kun naama virneessä vetää.--wroooooom---
Ei kypärä ole muuta kuin muistuttanut kuolevaisuudesta, mutta kun eka kerran ajelin nahkapuku päällä sain oitis poliisilta sakon - varmaan Goren ilmanvastus oli totuttanut tiettyyn ranteen asentoon...
Kenellä se ei ainakin jonkinverran muuttuisi,se minne suuntaan onkin toinen juttu,pahempi homma on mielestäni tämä virtuaali
ajelu/foorumi täällä monenkin persoona muuttu todella vaikeaksi,onhan täällä helpompaa ns.aukoa,mikä on kyllä harmi sen
enempää selittelemättä.
"Siviilissä" olen kukkahattuinen, mutta kun kypärä sujahtaa päähän ja veri ei pääse kiertämään niin tulee kahvaa käännettyä ja kirottua kun ei kulje tuo pyörä niinkuin haluaisi
Sitten alkaa muutkin tielläliikkujat ketuttaa.. Mutta välillä toisaalta on kiva ajella todella rauhallisesti eikä tarvitse ajaa edes rajoitusten mukaan vaan ajellaan alinopeutta
Päästää sitten kiireellisemmät ohi ja jatkaa ajelua ja nauttii moottoripyöräilystä
Livenä olen sosiaalinen persoona, ajokamoissa taas melko epäsosiaalinen. Vaikka monesti olen uhannut, kimppa-ajoihin ei ole tullut lähdettyä. Muiden motoristien kanssa kaveeraaminen jää hanskan nosteluun ohi ajettaessa. En kurvaa parkkiin muita pyöriä nähdessäni, jne.
Ei ole koskaan ollut sellaista mielihalua roolileikkeihin, että tarvitsisi olla muuta kuin on. Pyörä on liikkumaväline ja vermeet on suojaustarkoituksella päällä.
Aikoinaan kun omistin Harleyn, niin silloin tuli yksi ja toinen toukohousu kyselemään, että mihin jengiin kuulun tai huuteli matkan päästä että luulenko olevani kovakin jannu kun harrikalla ajelen. Elikkä enemmän asennevammoja oli muilla, kun eivät asallisesti kyenneet tai pystyneet keskustelemaan ja olivat/ovat keltaisen lehdistön mielikuvien aivopesemiä.
Nykyään ei enää ole samanlaisia kyselijöitä tai huutelijoita, kun alla on "korrektimpi" ajopeli, enempi kiinnostuneita ja asiallisia ihmisiä, kuten olin itsekin vuonna kilpi ja käpy.