D-Iivil
New member
Käytä koko rata niin lähtee helppo sekka tai kaks pois. Nyt on aika paljon asvalttia renkaan ja kanttarin välissä joka mutkassa.
Ykkönen lähtee vähän valumaan ennen varsinaista taittoa ja ykkösen ulostulossa jää rataa käyttämättä -> Liian sisältä ja valuttamalla kakkoseen sisään. Kolmosessa ehkä inan aikanen apeksi. Palmas ja Lemminkäinen nopeempia yhdellä apeksilla kuin V-tyylillä. V tosin on helpompi ajaa ja blokkaa kisassa jarrun ohituslinjan. Kikkamutka menee aika kivasti. Vika vasuri ja kahvila jää apeksit aika pahasti auki.
Suunnanvaihdoissa vähän laiskaa kyydissä istuskelua, aktiivisempaa ajamista vaan niin saa mopon paremmin osoittamaan oikeaan suuntaan -> Lisää tehoa jarruihin ja apeksinopeutta.
Ajamisesta näkyy sekä hyvässä että pahassa tekemisen rutiini. Linjan osalta tuo on vähän semmonen, että sillä rutiinilla on annettu lupa ajaa itselle epätarkasti ja ne helpot sekunnit jää sen takia ottamatta.
Kiitos! Oot ihan oikeassa tuossa että rutiinilla annettu lupa ajella noin. Tarvii joku henkinen kikka keksiä millä sais pidettyä mielessä koko setin ajan että tatkoitus olis koittaa tehä eri lailla. Menee aina vähän siihen, että kierrosaikaa koittaa hinkata vaan pelkoja voittamalla = menemällä myöhemmin jarruille.
Onneksi videot aina kivasti palauttaa maan pinnalle