• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ohi vaan.

Aivan ja niillä kamikazeilla on yleensä alla baijerilanen peniksen jatke tai joku ökymersu mutta antaa niitten mennä kyllä ne siitä palkinnon saa viimeks eilen kehä3:lla ruhahahahaaaa
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

no ei kyllä pitäis olla valoista lähdettäessä vieressä olevista kotiloista haittaa...

samate kuin muuteskaan..jos joku menee ohitte niin menkööt...jos joku jarruttaa edes ni ohan itelläkin jarrut..

ja noista perään lähtemisistä...mitäs hyötyä niistä sitten loppujen lopux on?

toki autolla liikuttaessa tollaset potuttaa...

ps...eipä me motoristitkaan nyt aina ihan esimerkiksi kelvata...

eilenkin eräs streetfaitteri teki tempun 20m ennen t-risteystä vaikkei nähnyt mitään,pimeä ohitus...onnex schenkerin pakukuski näki ja jätti tilaa...alkaa mietityttämään nuo mattamustat kypärät...

Itse olen huomannut ettei takana tule olemaan tungosta,kun pyrkii pitämään nopeuden satasessa. (mittarinopeus n.110-120km/h) Taajamissa ja risteysalueissa +10-20 mittarinopeus. Tämä vaatii pelisilmää tutkien ja muiden yllättävien tilanteiden varalta,mutta toisaalta ajaminen on paljon helpompaa kun keskittyminen on aina ajamisessa.

Itse olen huomannut ettei takana tule olemaan tungosta,kun pyrkii pitämään nopeuden satasessa. (mittarinopeus n.110-120km/h) Taajamissa ja risteysalueissa +10-20 mittarinopeus. Tämä vaatii pelisilmää tutkien ja muiden yllättävien tilanteiden varalta,mutta toisaalta ajaminen on paljon helpompaa kun keskittyminen on aina ajamisessa.
Kyllä kyllä hyvä pointti...joutuu ajelemaan pikkasen laittomuuksien puolella, mutta saahan ajella rauhassa eikä pakut änge ohi...
wink.gif

ajan todella ennakoivasti ja moottorijarrutan ajoissa jos näen että punaista edessä. sitten kun esim. vaihdan vasemmalle kaistalle kääntyäkseni, laittaa takanatuleva auto kaasun pohjaan, ohittaa ja saman tien jarruttaa voimakkaasti, pysähtyäkseen valoihin...

... ärsyttää ja ihmetyttää
Toi on todella ärsyttävää alkaa hidastelemaan 500 m ennen punasia tai risteystä. Minä päräytän ohi olin sitten liikkeellä kotilolla tai mp:llä. Mikä v*tun järki on alkaa hidastelemaan jono perässä
033102ass_1_prv.gif
kaboom.gif

Menköön ohi jos on kiire, mutta sitä en ole koskaan tajunnut että se kiire loppuu sitten heti ohituksen jälkeen.

Toi on todella ärsyttävää alkaa hidastelemaan 500 m ennen punasia tai risteystä. Minä päräytän ohi olin sitten liikkeellä kotilolla tai mp:llä. Mikä v*tun järki on alkaa hidastelemaan jono perässä
033102ass_1_prv.gif
kaboom.gif
Kyllä minä ainakin hellitän kaasusta, jos näen valojen vähän matkan päässä vaihtuvan punaisiksi. Mikä hiivatin kiire niihin valoihin on seisomaan? Valoissa sitten istun viaton hymy suloisilla lapsenkasvoillani, ja vihreän tullen lähden niin että putket syöksevät tulta ja veekakkosen jylinä pudottelee linnunpesiä puista...

033102ass_1_prv.gif
kaboom.gif
Kyllä minä ainakin hellitän kaasusta, jos näen valojen vähän matkan päässä vaihtuvan punaisiksi. Mikä hiivatin kiire niihin valoihin on seisomaan? Valoissa sitten istun viaton hymy suloisilla lapsenkasvoillani, ja vihreän tullen lähden niin että putket syöksevät tulta ja veekakkosen jylinä pudottelee linnunpesiä puista...
Joskus 90-luvulla 750 shadow omistaneena tiedän ettei ne putket syökse tulta ja pesät ei putoa puista. Joutuu naama punasena kiihdyttämään ettei se perässä tuleva Hiace aja päälle.

Ruuhkat varmaan pienenee ja jonot lyhynee jos kaikki alkaa jurnuttamaan kävelyvauhtia 500 m ennen valoja tai risteystä.

ajan todella ennakoivasti ja moottorijarrutan ajoissa jos näen että punaista edessä. sitten kun esim. vaihdan vasemmalle kaistalle kääntyäkseni, laittaa takanatuleva auto kaasun pohjaan, ohittaa ja saman tien jarruttaa voimakkaasti, pysähtyäkseen valoihin...

... ärsyttää ja ihmetyttää
033102ass_1_prv.gif
kaboom.gif
Onhan se ihan kiva siinä valoissa venailla
thumbs-up.gif

sanoi:
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Yrittää moottoripyörällä ajella esimerkillisesti taajama alueella...niin eikö joku tunge kotilolla ohi tosi provokatiivisesti tyyliin hä hää pääsinpäs sun ohi mun vanhalla pakulla...todella ärsyttävää.

Ei ole.

Johtuu ehkä siitä, etten anna tuommosten asioitten häiritä mielenrauhaani.

Joskus 90-luvulla 750 shadow omistaneena tiedän ettei ne putket syökse tulta ja pesät ei putoa puista. Joutuu naama punasena kiihdyttämään ettei se perässä tuleva Hiace aja päälle.
90-luvulla? Herää vaari, ne on ihan eri pelejä nykyään... tehoa on melkein 50 heppaa. Just tulin kauppareissulta, ja Nummenmäellä valoista lähtiessä nelosen bussi jäi kuin seinään, vaikka meikäläisellä oli sivulaukuissa lisäpainona kilo perunoita, litra maitoa, 4-pack Velkopopovickyä -- ja vihanneksia! Ja olis jääny melkein samalla tavalla vaikka ei oliskaan menny pysäkille.

Kamala asia.    
omg.gif
Kylla sen harmin saa mista vain kun kovasti yrittaa ja on hyva mielikuvitus.

Ensi kerralla kun nakee vaikka linnun lentavan nopeasti voi mielessaan kuvitella, etta tuokin perkele yrittaa minua kiusata...

yleesä ohittelija on joko 6xKOFF lippiksellä varustettu serry tai dexi. Tai sitten solkusta tuleva faijan bemarilla kaasutteleva tyttöänsä kuskaava salihiiri. Noh, menkööt niin perkeleesti. Kyllä niistä ohi mennään jos siltä tuntuu
biggrin.gif

Eilen anjalankoskella ohitettiin kaverin kanssa joku gsx-r kuski suoralla tiellä mukavaa matkavauhtia ajellen. No eipä menny ku viis sekuntia kun se tulee narukireenä munasennossa ohi, ja jää sen jälkeen eteen kökkimään seuraavat viis kilometriä vilkku päällä. Mitä tää kaveri oikee halus? Ajaa kisaa vai? Hä?

ja noista perään lähtemisistä...mitäs hyötyä niistä sitten loppujen lopux on?
Oli siitä se hyvä puoli että ainakin sen aikaa se Fiiatti pysyi hienosti omalla kaistalla eikä järjestänyt ohjelmaa muille vastaantulijoille.
Saattaahan se olla että sen olisi tehnyt muutenkin mutta ehkä muistaa nyt hieman kauemmin.
hoh hoijaa.. ajeleppa vielä jonkun perässä sen kotipihalle asti ni se voi vittuillakseen vaikka nousta autosta ja kaataa sut ja sun mopottis. mites sit suu pannaan??

Back