Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli siitä se hyvä puoli että ainakin sen aikaa se Fiiatti pysyi hienosti omalla kaistalla eikä järjestänyt ohjelmaa muille vastaantulijoille.ja noista perään lähtemisistä...mitäs hyötyä niistä sitten loppujen lopux on?
Kyllä kyllä hyvä pointti...joutuu ajelemaan pikkasen laittomuuksien puolella, mutta saahan ajella rauhassa eikä pakut änge ohi...Itse olen huomannut ettei takana tule olemaan tungosta,kun pyrkii pitämään nopeuden satasessa. (mittarinopeus n.110-120km/h) Taajamissa ja risteysalueissa +10-20 mittarinopeus. Tämä vaatii pelisilmää tutkien ja muiden yllättävien tilanteiden varalta,mutta toisaalta ajaminen on paljon helpompaa kun keskittyminen on aina ajamisessa.
No niin no, sun signeerauksen perusteella en huutelis mitäänne häpee sua, sun pyöräskin häpee sua
Toi on todella ärsyttävää alkaa hidastelemaan 500 m ennen punasia tai risteystä. Minä päräytän ohi olin sitten liikkeellä kotilolla tai mp:llä. Mikä v*tun järki on alkaa hidastelemaan jono perässäajan todella ennakoivasti ja moottorijarrutan ajoissa jos näen että punaista edessä. sitten kun esim. vaihdan vasemmalle kaistalle kääntyäkseni, laittaa takanatuleva auto kaasun pohjaan, ohittaa ja saman tien jarruttaa voimakkaasti, pysähtyäkseen valoihin...
... ärsyttää ja ihmetyttää
Kyllä minä ainakin hellitän kaasusta, jos näen valojen vähän matkan päässä vaihtuvan punaisiksi. Mikä hiivatin kiire niihin valoihin on seisomaan? Valoissa sitten istun viaton hymy suloisilla lapsenkasvoillani, ja vihreän tullen lähden niin että putket syöksevät tulta ja veekakkosen jylinä pudottelee linnunpesiä puista...Toi on todella ärsyttävää alkaa hidastelemaan 500 m ennen punasia tai risteystä. Minä päräytän ohi olin sitten liikkeellä kotilolla tai mp:llä. Mikä v*tun järki on alkaa hidastelemaan jono perässä![]()
![]()
Joskus 90-luvulla 750 shadow omistaneena tiedän ettei ne putket syökse tulta ja pesät ei putoa puista. Joutuu naama punasena kiihdyttämään ettei se perässä tuleva Hiace aja päälle.Kyllä minä ainakin hellitän kaasusta, jos näen valojen vähän matkan päässä vaihtuvan punaisiksi. Mikä hiivatin kiire niihin valoihin on seisomaan? Valoissa sitten istun viaton hymy suloisilla lapsenkasvoillani, ja vihreän tullen lähden niin että putket syöksevät tulta ja veekakkosen jylinä pudottelee linnunpesiä puista...Toi on todella ärsyttävää alkaa hidastelemaan 500 m ennen punasia tai risteystä. Minä päräytän ohi olin sitten liikkeellä kotilolla tai mp:llä. Mikä v*tun järki on alkaa hidastelemaan jono perässä![]()
![]()
Melkein pysähtymisen arvoista ja vain kysäistä kaverilta, paljoks sait? V*****u on taitolaji.Aivan ja niillä kamikazeilla on yleensä alla baijerilanen peniksen jatke tai joku ökymersu mutta antaa niitten mennä kyllä ne siitä palkinnon saa viimeks eilen kehä3:lla ruhahahahaaaa![]()
![]()
![]()
Onhan se ihan kiva siinä valoissa venaillaToi on todella ärsyttävää alkaa hidastelemaan 500 m ennen punasia tai risteystä. Minä päräytän ohi olin sitten liikkeellä kotilolla tai mp:llä. Mikä v*tun järki on alkaa hidastelemaan jono perässäajan todella ennakoivasti ja moottorijarrutan ajoissa jos näen että punaista edessä. sitten kun esim. vaihdan vasemmalle kaistalle kääntyäkseni, laittaa takanatuleva auto kaasun pohjaan, ohittaa ja saman tien jarruttaa voimakkaasti, pysähtyäkseen valoihin...
... ärsyttää ja ihmetyttää![]()
![]()
sanoi:Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Yrittää moottoripyörällä ajella esimerkillisesti taajama alueella...niin eikö joku tunge kotilolla ohi tosi provokatiivisesti tyyliin hä hää pääsinpäs sun ohi mun vanhalla pakulla...todella ärsyttävää.
90-luvulla? Herää vaari, ne on ihan eri pelejä nykyään... tehoa on melkein 50 heppaa. Just tulin kauppareissulta, ja Nummenmäellä valoista lähtiessä nelosen bussi jäi kuin seinään, vaikka meikäläisellä oli sivulaukuissa lisäpainona kilo perunoita, litra maitoa, 4-pack Velkopopovickyä -- ja vihanneksia! Ja olis jääny melkein samalla tavalla vaikka ei oliskaan menny pysäkille.Joskus 90-luvulla 750 shadow omistaneena tiedän ettei ne putket syökse tulta ja pesät ei putoa puista. Joutuu naama punasena kiihdyttämään ettei se perässä tuleva Hiace aja päälle.Kyllä minä ainakin hellitän kaasusta, jos näen valojen vähän matkan päässä vaihtuvan punaisiksi. Mikä hiivatin kiire niihin valoihin on seisomaan? Valoissa sitten istun viaton hymy suloisilla lapsenkasvoillani, ja vihreän tullen lähden niin että putket syöksevät tulta ja veekakkosen jylinä pudottelee linnunpesiä puista...
hoh hoijaa.. ajeleppa vielä jonkun perässä sen kotipihalle asti ni se voi vittuillakseen vaikka nousta autosta ja kaataa sut ja sun mopottis. mites sit suu pannaan??Oli siitä se hyvä puoli että ainakin sen aikaa se Fiiatti pysyi hienosti omalla kaistalla eikä järjestänyt ohjelmaa muille vastaantulijoille.ja noista perään lähtemisistä...mitäs hyötyä niistä sitten loppujen lopux on?
Saattaahan se olla että sen olisi tehnyt muutenkin mutta ehkä muistaa nyt hieman kauemmin.
+1No voi herranjestas.. Taasko pikku kullannuppuja vainotaan![]()
Kannataiskohan pikkasen löysätä pipoa siellä liikenteessäOnhan noita perskärpäsiä aina välillä. Mitä sitten? Jos otsasuonet alkaa sen takia pullistelemaan niin ehkä kannattais ajaa vaikka bussipysäkille hetkeksi rauhoittumaan.![]()
![]()