• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olinko Se Minä ?

Olinko se vittu minä joka lähti Kokkolaan t-paidalla, windstopperpaidalla ja nahkatakilla, kun lähtiessä kotona oli +18c? No vittu olin! Kokkolassa varmaan alle +10c!

crazy.gif

Olinko se minä, joka on ajanut koko kauden rupeaman ilman ylinopeutta..... Perille oon päässy ajallaan....

Olinkse mää joka tuhlasi pitkäperjantain, lankalauantain ja tämänkin päivän piikkaamalla, purkamalla ja laatoittamalla sen sijaan että olis voinu tehdä jotain muuta... Juu olin, sori vaan naapurit ja heidän pääsiäisvieraansa.
omg.gif

Olinko se minä joka ajeli tänään tytär kyydissä bodomin ympäri niin varoen että en kerennyt vastaantulijoita tervehtiä. Tässä jälkikäteen
buttrock.gif

Olinko se minä, joka ulkoilutti koiraa (noutaja) ajamalla mp:llä vieressä ? Koira oli vapaana ja matkaa parisataa metriä. Koira oli ollut kaverilla hoidossa pienen ajelun ajan ja hain sen kotiin tuolla tavoin.

Olinko se minä, joka veti koko pääsiäisen viinaa naamaan ja Kawa nyyhkytti tallissa?!
omg.gif

Olinko Se Minä jota vastaan tänään tuli neljä poliisimaijaa ja slurkeilla ei ollut aihetta pysäyttää millään kohtaamiskerralla  
062802jumpie_prv.gif
oli muuten kaikki kulmakunnan slurkit laitettu täksi päiväksi vaanimaan ,näin ainakin kuopion seudulla  
033102ass_1_prv.gif

Olinko se vittu minä joka lähti Kokkolaan t-paidalla, windstopperpaidalla ja nahkatakilla, kun lähtiessä kotona oli +18c? No vittu olin! Kokkolassa varmaan alle +10c!

crazy.gif
Olinko se minä joka Yammulla muutaman jenkin seassa meinasi paleltua Oravaisis, jossa oli vieläkin vähemmän. Kaks pitkähihaista, farkut, vuorilliset goret, windstopperkauluri ja silti meinas kangistua kylmästä. Posotettiin kuudella pyörällä eka pitempii reissu tälle kesää.

biggrin.gif
pitääkö alkaa bongaa poliisiauto topikki...
biggrin.gif

parhaat mitä mä tiedän on lexus ja bmw120 coupe...
thumbs-up.gif

Olinko se minä joka ajoi tänään Järvenkyläntietä Sauvosta Kokkilaan yrittäen useamman kerran ohittaa 80 km/h alueella kuuttakymppiä ajavan valkoisen, korotetun transitinpaskan.  Kuski oli ilmeisesti suuri moottoripyörien ystävä. Ohitusyritykset typistyivät siihen että äijä sulki (kiilasi eteen) aina tien vasemman reunan ajaen vastaantulevien kaistaa.  
eek.gif
No lopulta pääsin siitä ohi, kun auton ja tienreunan väliin jäi vajaan puolentoista metrin rako. Pelotti kyllä, että onko niin hullu, että kilkkaa mut tieltä. Painoin rekisterinumeron mieleeni, mutta eihän se siellä pysynyt. Olisipa ollut videokamera mukana, niin olisi saanut mukavan You Tube pätkän tuosta kusipäästä.

Olinko Se Minä joka tänään iskeytyi poliisien luo juttusille kun olivat siilinjärven ABC asemalla tauolla

poliisit varoittelivat hirvistä kun olin pyöräl liikentees
lähtivät muuten siviili mersun vitolla kohti kuopiota..liikkuvia olivat ja liikennevalvonnassa,eikai kukaan onneton vain narahtanut
confused_orig.gif

olinko se minä joka säikähti tänään ajaessa viikistä herttoniemeen päin kun vastaan tulevan mp poliisi kääntyi perään... mutta onneksi pysäytti edessäni ajavan customin.

säikäytti et nytkö napsahti, elämäni ensimmäinen pysäytys. minua ku ee oo sattunut virkavalta ikinä pysäyttää ee pärrällä (kortti 2viikkoa vanha) eikä myöskään autollakaan ajettaessa.

Back