Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taisinpa olla minä joka ajeli vastaan tassu pystyssä punavalkoisella R6:lla.Olinko se minä joka ajeli tänään tytär kyydissä bodomin ympäri niin varoen että en kerennyt vastaantulijoita tervehtiä. Tässä jälkikäteen![]()
Minkäslainen auto oli kyseessä? Paljon noita tunnuksettomia näyttää olevan liikenteessäOlinko se minä, joka ajoi elen pilkulleen nopeusrajoitusten mukaan?
<-- takana ajaneelle salapoliisiautolle![]()
![]()
Se oli täällä päin pyörivä viininpunainen kamera-auto. Tourneo.Minkäslainen auto oli kyseessä? Paljon noita tunnuksettomia näyttää olevan liikenteessä
Olinko se minä joka Yammulla muutaman jenkin seassa meinasi paleltua Oravaisis, jossa oli vieläkin vähemmän. Kaks pitkähihaista, farkut, vuorilliset goret, windstopperkauluri ja silti meinas kangistua kylmästä. Posotettiin kuudella pyörällä eka pitempii reissu tälle kesää.Olinko se vittu minä joka lähti Kokkolaan t-paidalla, windstopperpaidalla ja nahkatakilla, kun lähtiessä kotona oli +18c? No vittu olin! Kokkolassa varmaan alle +10c!
![]()
Onneksi olkoon!Olinko se minä joka tänään suoritin A-kortin"Pienessä" vesisateessa.![]()
Congrat! Ei mikään helpoin nakki sateella.Sitte vaanOlinko se minä joka tänään suoritin A-kortin"Pienessä" vesisateessa.![]()