• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olinko Se Minä ?

Olinko se minä joka tänään suoritin A-kortin
buttrock.gif
"Pienessä" vesisateessa.
Onnittelut toiselle tuoreelle
smile_org.gif
Mie sain kortin kaksi viikkoa sitten ja myöskin sateessa
buttrock.gif

Olinko se minä jolla mopo on huollossa pari päivää, jonka takia joutui paistattelemaan päivää William K:n terassilla.

Olinko se minä kun makaa kolmatta päivää kauheessa kuumeessa antibiootteja popsien.. ja ikkunasta kattelen ku aurinko paistaa
033102ass_1_prv.gif
sad_orig.gif
bawling.gif

Olinko se minä joka osti S1000RR:n vaikka Ducatilla tai Hondallakaan en ehdi ajaa?

...joka istui jossain ihan helvetin korkeella?
Joku kyykky Hondan takapenkki...HD:n bensahana ei tunnista varatankkiasentoa jostain syystä. Bensaa tankkiin ja menox
smile_org.gif

Kiitti Hondakuskille  
cool.gif
...

Olinko se minä kenestä kameratolppa halus ottaa kuvan? No kaippa tuo Ninja sen ansaitsi ;)

...joka heilautti reippaan orkkimorotuksen MP-sheriffille. Tais vähän hämääntyä pitkähköstä tuijotuksesta päätellen.
tounge.gif

Olinko se minä jota joku tuli vastaan Lempäälässä vihreällä autolla. No, ainakin hän osasi ohjata tuota vihreää autoaan aika taitavasti, hän ilmeisesti pyöritti autonsa takarenkaita suuremmalla nopeudella kuin eturenkaita, jolloin auto kulki aika jännittävästi sivuttain asvaltoilla hänen tullessa minua vastaan.
buttrock.gif

...joka istui jossain ihan helvetin korkeella?
Joku kyykky Hondan takapenkki...HD:n bensahana ei tunnista varatankkiasentoa jostain syystä. Bensaa tankkiin ja menox
smile_org.gif

Kiitti Hondakuskille  
cool.gif
...
Ai se olit sä, katoin et jotain probleemaa oli pyörän kans.
En siis oo Hondamiäs, vaan satuin oleen siin kohtaa rannas et näin episodin.
Kerkesin kyl sanoo jo, et tollasii ne Hoo-Reet on.
biggrin.gif

Olinko se minä joka väänti tellua kaapeleilla käyntiin keskellä päivää keskustassa stana? Onneksi yleisöä riitti ja pystyin tuottamaan (vahingon)iloa monille ohikulkijoille.

Olinko se minä joka heitti eilen peräliirrosta asvaltilla mopedin yli kuperkeikkaa.
Kyllä viskasi äijän komeasti, kun liirrosta stoppaa takarengas.

Onneksi ei pahempaa kuin jarruvipu poikki ja lonkka ja sormi prkleen kipeenä
withstupid.gif

Olinko Se Minä jonka tänään slurkit pysäytti ylinopeuden vuoksi,80 alueella 96km/h tuli ajettua
onneksi olin autolla,ei sakkoja,sanoivat vaan että jatka matkaa rauhallisemmin..
062802jumpie_prv.gif

Olinko se minä, joka tänäpäivänä ajoi elämänsä ensi kierrokset MotoParkissa ja yleensäkin radalla. aikaahan kierroksen tekemiseen meni mutt on mistä parantaa 02.11
sport05.gif

Taisin olla minä jolla oli tänään lipat todella lähellä...
Pyörään oli juuri vaihdettu uusi takarengas ja lähdin rengasliikkeen pihasta - mielestäni kohtuullisen varovasti käännyin päätielle ja siinä kun pyörä oli kallellaan niin samalla pikkasen avasin kaasua, niin samantien lähti takanen alta, mutta onneksi ehdin ottaa jalalla maasta tukea ja säästyin konttaukselta - loppumatka mentiinkin sitten todella varovasti
omg.gif

Pyörään oli juuri vaihdettu uusi takarengas ja lähdin rengasliikkeen pihasta - mielestäni kohtuullisen varovasti käännyin päätielle ja siinä kun pyörä oli kallellaan niin samalla pikkasen avasin kaasua, niin samantien lähti takanen alta, mutta onneksi ehdin ottaa jalalla maasta tukea ja säästyin konttaukselta - loppumatka mentiinkin sitten todella varovasti  
omg.gif
Been there, done that. Kyl se jalka aika nopeaan sinne tueksi tulee refleksinä.

OT: Kommentois vähän tuota uusinta Zetaa tuohon edelliseen verrattuna sinne Z1000 osioon. Täytys joskus käydä koeajamassa.

omg.gif
Been there, done that. Kyl se jalka aika nopeaan sinne tueksi tulee refleksinä.

OT: Kommentois vähän tuota uusinta Zetaa tuohon edelliseen verrattuna sinne Z1000 osioon. Täytys joskus käydä koeajamassa.
Siinä Z1000 topikin 22-sivulla on vähän jotain omia kokemuksia tästä uusimmasta moposta.
Mutta nämähän on makuasioita, joten kantsii mennä itse kokeilemaan
wink.gif

Olinko se minä joka ajelin just ihanasti tpaidassa? Kesähän se rules!
062802jumpie_prv.gif

Back