Tanja-77
New member
Onnittelut toiselle tuoreelleOlinko se minä joka tänään suoritin A-kortin"Pienessä" vesisateessa.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnittelut toiselle tuoreelleOlinko se minä joka tänään suoritin A-kortin"Pienessä" vesisateessa.![]()
JaksamisiaOlinko se minä kun makaa kolmatta päivää kauheessa kuumeessa antibiootteja popsien.. ja ikkunasta kattelen ku aurinko paistaa![]()
![]()
![]()
Kiitos..JaksamisiaOlinko se minä kun makaa kolmatta päivää kauheessa kuumeessa antibiootteja popsien.. ja ikkunasta kattelen ku aurinko paistaa![]()
![]()
![]()
![]()
Ai se olit sä, katoin et jotain probleemaa oli pyörän kans....joka istui jossain ihan helvetin korkeella?
Joku kyykky Hondan takapenkki...HD:n bensahana ei tunnista varatankkiasentoa jostain syystä. Bensaa tankkiin ja menox![]()
Kiitti Hondakuskille...![]()
oNNEA nyt vaan pyörä alle ja menoksOlinko se minä joka tänään suoritin A-kortin"Pienessä" vesisateessa.![]()
Been there, done that. Kyl se jalka aika nopeaan sinne tueksi tulee refleksinä.Taisin olla minä jolla oli tänään lipat todella lähellä...
Pyörään oli juuri vaihdettu uusi takarengas ja lähdin rengasliikkeen pihasta - mielestäni kohtuullisen varovasti käännyin päätielle ja siinä kun pyörä oli kallellaan niin samalla pikkasen avasin kaasua, niin samantien lähti takanen alta, mutta onneksi ehdin ottaa jalalla maasta tukea ja säästyin konttaukselta - loppumatka mentiinkin sitten todella varovasti![]()
Siinä Z1000 topikin 22-sivulla on vähän jotain omia kokemuksia tästä uusimmasta moposta.Been there, done that. Kyl se jalka aika nopeaan sinne tueksi tulee refleksinä.Taisin olla minä jolla oli tänään lipat todella lähellä...
Pyörään oli juuri vaihdettu uusi takarengas ja lähdin rengasliikkeen pihasta - mielestäni kohtuullisen varovasti käännyin päätielle ja siinä kun pyörä oli kallellaan niin samalla pikkasen avasin kaasua, niin samantien lähti takanen alta, mutta onneksi ehdin ottaa jalalla maasta tukea ja säästyin konttaukselta - loppumatka mentiinkin sitten todella varovasti![]()
OT: Kommentois vähän tuota uusinta Zetaa tuohon edelliseen verrattuna sinne Z1000 osioon. Täytys joskus käydä koeajamassa.