solifer
MotOrg ry
Kysymys, jos ajat kadulla niin miksi SC2:nen? Miksi ei SP?
En juurikaan paljon ajele kadulla!!Viimekin kesänä n, 500km .Muu oli radan kiertämistä!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysymys, jos ajat kadulla niin miksi SC2:nen? Miksi ei SP?
En juurikaan paljon ajele kadulla!!Viimekin kesänä n, 500km .Muu oli radan kiertämistä!!
Millastas kyytiä noilla SP:llä pääsee ennen alkavaa tarvetta siirtyä SC-sarjalaisiin? Itsellä vauhdit keskiryhmän keskitasoa.

Kyllä mä alkukaudesta noilla SP:llä lähden itse ajamaan. Ei sula alle. Eri asia on sitten kun ilman lämpötila nousee saunaa muistuttaviin lämpöihin ja rata sitä myöten kanamunan paistamiseen soveltuvaksi tasoksi.
Eikä ne mulla silloinkaan ole alle sulaneet...![]()
Mimmosias kierrosaikoja sä ajelitkaan? Muistelisin, että oot mua jonku verran nopeempi, joten siinä valossa se ois jo kaks ääntä SP:lle.![]()
Alastaro 1:35... Eli körötellen mennään, mutta mitä sitä vanha mies sen lujempaa. Kiire oo mihinkään![]()
Löytyykö tietoa pirellin diablo supercorsa v2 renkaiden seoksesta Sc1.4 (medium) takarengas kyseessä.
Eturenkaalle tarkennettu sepostus Sc1.4-T1485
Halpuus houkuttaa ! Gp503.de sivuilta bongattuna.
Onko kukaan kokeillut ?
Löytyykö tietoa pirellin diablo supercorsa v2 renkaiden seoksesta Sc1.4 (medium) takarengas kyseessä.
Eturenkaalle tarkennettu sepostus Sc1.4-T1485
Halpuus houkuttaa ! Gp503.de sivuilta bongattuna.
Onko kukaan kokeillut ?
Mä käytin viimevuonna sc1.jotain (muistaakseni just tuo 4) ja itelle se toimi ja kulu parhaiten. En toki tiedä sun vauhtia jne. Ite ajan kohtuu hitaasti alastarolla ajoin 27 tuolla ja kuluminen oli kuin oppikirjasta.
Vauhdeista ei vielä tietoa mutta vanhalla katumopolla ja katurenkailla sielä 1.30 tuntumassa pyörittiin. Huonosti löytyy renkaasta tietoja..
mitens tuhti lämmöt ja paineet ?
Vauhdeista ei vielä tietoa mutta vanhalla katumopolla ja katurenkailla sielä 1.30 tuntumassa pyörittiin. Huonosti löytyy renkaasta tietoja..
mitens tuhti lämmöt ja paineet ?
Jos se lämppäri on oikeesti 80 astetta, niin ei siinä tuu käytännössä 100 asteeseen muuta ero kuin renkaalle eri lämppäripaine millä se toimii. Mä käytän 80 tai 90 astetta ihan vaan sen takia ku tuntuu ett noi IRCin lämppärit kärähtää heti jos käyttää 100 astetta.Mä lämmitin 100 ja 1,6-1,7 mutta tohon ei kannata älyttömästi luottaa. Jos laitan 80 lämmittää ni mulla ajossa ylikuumenee kaikki. Luulen että pitäis lämppärit päivittää.
Jos se lämppäri on oikeesti 80 astetta, niin ei siinä tuu käytännössä 100 asteeseen muuta ero kuin renkaalle eri lämppäripaine millä se toimii. Mä käytän 80 tai 90 astetta ihan vaan sen takia ku tuntuu ett noi IRCin lämppärit kärähtää heti jos käyttää 100 astetta.
Joo. En tiä lämmittääkö mutta 90-100 asteella saan paineet pysymään samoissa ajossa ja lämppäreissä. Alkukauden lämmitin 80 ja parin kierroksen jälkeen luisteli ihan hulluna.