riittaliisa
Bussikuski
Mukana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan tarkoituksella ajateltavaa...hih,miks noi ohjeistukset on muutettu?
"Risteykset pitää merkata. Ts. edellinen risteykseen saapuja odottaa seuraavaa saapujaa ja vasta sitten lähtee ristyksestä."
Tosi hyvät ohjeet on Masa sorvannut. Pöydässä voi tosin happi loppua jos siihen tunkee kaikki 70 torstaiajelijaa...Kun tulette paikalle, tervehtiminen on kohteliasta ja suositeltavaa. Tulkaa moikkaamaan ja istukaa samaan pöytään, vaikka ei vielä tunnettaisikaan.
Mun mielestä tuon vois muotoilla paremminkin..........
6. Muistat huomioida itsesi ja omat kykysi suorittaa ajoa, ettet ylitä taitojasi. Jos joudut kaarteeseen tulossa jarruttelemaan usein, ajelet todennäköisesti liian kovaa taitoihisi nähden.
.....
Hyvä, että ajatuksia ja keskustelua syntyy...Mun mielestä tuon vois muotoilla paremminkin..........
6. Muistat huomioida itsesi ja omat kykysi suorittaa ajoa, ettet ylitä taitojasi. Jos joudut kaarteeseen tulossa jarruttelemaan usein, ajelet todennäköisesti liian kovaa taitoihisi nähden.
.....
Tämmöinen alitajuinen vois äkkiä aatella, että ennen mutkaa jarruttamisessa on jotain väärää tai noloa.![]()
Muistelen itse ajelleeni mieluummin suorilla kovempaa, ja sitten vähän varovaisemmin mutkissa (lue: nimenomaan sopivaa vauhtia taitoihini nähden), mikä taas tarkoittaa väistämättä ihan oikeasti jopa jarruttamista ennen mutkaa.
Kytkee jarruvalon pois toiminnasta?Ja Masa varmaan seuraaviin lyhyisiin ohjeisiin sittenkin muotoilee sen toisin, ettei vaan kukaan noviisiressukka ajattele, että ollakseen cool ei saa missään nimessä näyttää jarruvaloa.![]()