PK-torstai, X/2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tossa kunnossa... Keskellä ura enää juuri havaittavissa:
http://i49.tinypic.com/2gwhk4k.jpg

sad_orig.gif
Kun tuota sun gummia tarkemmin katsoo, siinä on ihan selvät kulumisen merkit liian pienestä paineesta. Kuluu keskeltä ja reunoilta, kuten "luttero" rengas kuluu...
Paljonko sulla on paineet siellä takana?
Peeveli. Kyllä minä ne kohdilleen laittelin (2.1bar) jokin aika takaperin, mutta kunhan ei kohdalle olisi sattunut perinteinen "ehjä" huoltsikan mittari. Täytyypä tsekata, vaikka aika sama se nyt kun noin valmis kumi on.

Onhan se silti kivempi oikeilla paineilla ajella
tounge.gif
Onpa pienet paineet! Mm. Hondaan suositellaan eteen 2.5 ja taakse 2.9. Mulla on tourinki hommeleissa vielä 0.5 lisää noihin paineisiin; KYLMÄNÄ tietty!
sama mulla, 2,9 edessä ja 3,1 takana... Toki kun ratsastaa lehmällä, pitää kavioissakin olla lujuutta
biggrin.gif

Nojoo, perkele! Rusan mittari näytti tyytyväisenä edelleen 2.1bar (2.1 - 2.3bar suositus, vähän manuaalista vaihdellen), mutta oma halppis taskudigi 1.7bar.

Ja nyt kun vähän googlettelin aiheesta, esim Yam-XT foorumilla pojjaat sitä mieltä että suosituspaineet liian matalat, 2.5bar ja paranee kanttaaminen & vähenee kuluminen.

Oppia ikä kaikki
033102ass_1_prv.gif

Mutta vähän offtopiciksi menee...

Kaikki PK-ajot on aina kulkenu lähellä Suvirantaa
cool.gif

Ei oo koskaan oltu 56 min. kauempaa...  
wink.gif
baaa.gif

pk-ajot on aina timman päässä mistä vaan. Mut taidan kurvaa jo puolen päivän aikaan möksälle ja sit tulla seiskan jälkeen himaan... joten nahkeesti pääsen messiin tälläkään kertaa
sad_orig.gif

mä venttaan taas seuraavaa keikkaa, kun et säkään täällä etelässä juur naamarii näytä  
wink.gif
No ku täält lännest, on sinne etelään, ainakin 6 min. matka ja seli seli...  
kaboom.gif

Ja Masa sekä intedentti kriisiä poteve GuesOuza vois koittaa pysyä aiheessa, ku on muuten taas koht kaffet näpikselle  
033102beer_1_prv.gif

Pukama kuittaa. Vaikka toisaalta pitäis pakata Gotlantia varten, mut en taida malttaa jättää näitäkään ajeluita väliin.
062802jumpie_prv.gif

Miehillä se kyllä menee toisinpäin... Vaikka olis millainen moskeija niin torni on aina sama tuppisipuli
nixweiss.gif

Noniin noniin mutta mä pääsenkin mukaan!
062802jumpie_prv.gif

tosin puolesta välistä, mutta pääsen silti..
Eli torstaina baanalle
inlove.gif

Sitte sulla on kyllä täytyny käydä tosi huono tuuri. Mun mielestä paremmin kuvaava sana ois tän yhen paikkakunnan nimi jonka läpi ajettiin viime torstaina härkätietä pitkin. Tai no en kyllä tiiä noista muista että ehkä en kommentoi enempää.
lookaround_orig.gif

Sitte sulla on kyllä täytyny käydä tosi huono tuuri. Mun mielestä paremmin kuvaava sana ois tän yhen paikkakunnan nimi jonka läpi ajettiin viime torstaina härkätietä pitkin. Tai no en kyllä tiiä noista muista että ehkä en kommentoi enempää.
lookaround_orig.gif
Mulleko vastasit?
Olinks mä viime torstaina mukana, missä me ajettiin..?
Eestissä tuli tienviitta "kullimaa 3"
melkein anoin kansalaisuutta mut sit totesin et olkoon, mä ajan mieluummin
baaa.gif

Ja höpsis, kun me naiset päästään vauhtiin ni noi miehet punastuu. Vai mitä Riittaliisa
tounge.gif
tounge.gif
Vitsi kun mietin just, et mistähän sitä enään näillä kilsoilla punastuis enkä keksinyt...mutta yrittäkää toki, tytöt, tää niinku haluais tuntea tuon ujouden tunteen kerran vielä...eli kuten Pat tässä kehoittaa...
biggrin.gif

Mun mielestä paremmin kuvaava sana ois tän yhen paikkakunnan nimi jonka läpi ajettiin viime torstaina härkätietä pitkin. Tai no en kyllä tiiä noista muista että ehkä en kommentoi enempää.
Jos meinaat Letkua niin taitaakin olla parempi niin...
cool.gif

Back