PK-torstai, X/2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tossa kunnossa... Keskellä ura enää juuri havaittavissa:
http://i49.tinypic.com/2gwhk4k.jpg

sad_orig.gif
Tollahan ajaa vielä koko kesän näitä pk-ajeluita
tounge.gif
mutkaa toisensa perään.

Ehkäpä pääsen osallistumaan kyseiseen ajoon, jos hyväksytään pirkkalan suunnasta tällänen naikkonen
biggrin.gif

Mutta suuri "Ehkä"

033102ass_1_prv.gif

voi olla että hattara joutuu passaa, kun iski möksäkeikka sukulaisiin
033102ass_1_prv.gif

ellei sitten reitti kulje läheltä suvirantaa..?
062802jumpie_prv.gif

Voidaaks muuten mennä pian sinne uimaretkelle? Mä en oo vielkää sheiv.. eiku heittäny talviturkkii
033102bebe_1_prv.gif

Kaikki PK-ajot on aina kulkenu lähellä Suvirantaa
cool.gif

Ei oo koskaan oltu 56 min. kauempaa...  
wink.gif
baaa.gif

pk-ajot on aina timman päässä mistä vaan. Mut taidan kurvaa jo puolen päivän aikaan möksälle ja sit tulla seiskan jälkeen himaan... joten nahkeesti pääsen messiin tälläkään kertaa
sad_orig.gif

mä venttaan taas seuraavaa keikkaa, kun et säkään täällä etelässä juur naamarii näytä
wink.gif

Joutuu/pääsee/menee papin eteen seuraavana päivänä
inlove.gif
, joten pahoin pelkään, ettei järjestelyiden keskeltä ehdi Peekoilemaan. Tai eihän sitä tiedä..

Joo..tota..
Tää ei oo henk.koht. kellekään MUTTA  
omg.gif

Jos rahhoo onnii ettei paskalle taivu, paha se on istuu
moponkaan päällä  
biggrin.gif
.

Toisaalta.... välillä ihmetyttää kuinka moni valittelee, että
kumi sileenä kumi sileenä... joku kauppa kiinni... tulossa tulossa mutta kestää...

...ja mistä sitten on kyse?
...montako tagagummia palaa kaudessa.... jos ei ihan
  tarkoituksella sulata niitä parkkikselle?
...mikä sitten loppujen lopuksi on se "saldo" joka erottaa tuon
  kaiken valittamisen kuminpuutteesta / että marssii kauppaan
  ja sano: Ma osta uks musta pööre gummi mun mopo!

Kui pal kauhiast se vuosikulu sit mahta nousta tol pelil?
Mahtaako tuo raha sitten mennä ihan huomaamatta sormien välistä helvetin monessa muussa yhteydessä?

Että vähän on mopon kumi kun viinakin.
Kun mieli oikein tekee... aina saa ja koskaan ei ole liian kallista..  
biggrin.gif
.
Viime kaudella meni 4 takarengasta sekä 2 eturengasta. Rauhallisesti ajelin. Tällä kaudella Metzlerin Z6 Interact on kyl kestäny ihmeen kauan, nyt 9 tkm takana. Jos tälle kesää pääsis vain 2 takarenkaalla, niin voin säästää rengas rahat vaikka sakko kassaan
smile_org.gif

Petrille ja Ollille hyvää reissua!

Mää jänistin lauantain ajoista kun meni juhannusyön ajelut vähän myöhään.
lookaround_orig.gif
Joten korjataan vahinko torstaina, uudet kumitkin tuli tänään haettua, jos sorvailis ne torstaiksi mopon alle.

sad_orig.gif
Kun tuota sun gummia tarkemmin katsoo, siinä on ihan selvät kulumisen merkit liian pienestä paineesta. Kuluu keskeltä ja reunoilta, kuten "luttero" rengas kuluu...
Paljonko sulla on paineet siellä takana?
Peeveli. Kyllä minä ne kohdilleen laittelin (2.1bar) jokin aika takaperin, mutta kunhan ei kohdalle olisi sattunut perinteinen "ehjä" huoltsikan mittari. Täytyypä tsekata, vaikka aika sama se nyt kun noin valmis kumi on.

Onhan se silti kivempi oikeilla paineilla ajella
tounge.gif

Peeveli. Kyllä minä ne kohdilleen laittelin (2.1bar) jokin aika takaperin, mutta kunhan ei kohdalle olisi sattunut perinteinen "ehjä" huoltsikan mittari. Täytyypä tsekata, vaikka aika sama se nyt kun noin valmis kumi on.

tounge.gif
Kuullostaa kovin pienille paineille tuo 2,1 ja varsinkaan jos se ei sitä sit olekaan...
sad_orig.gif

Itselläni kokemus yhdeltä ajokerralta edellisellä isolla katuendurolla, jossa yksi torstaiajo riitti kuluttamaan 1/2 koko renkaan potentiaalista. Siis yks 300 km setti ja puolet pinnasta pois...

Asfalttikumi on asfalttikumi ja pöpelikkörenkaan paineet on ihan eri juttu.

sad_orig.gif
Kun tuota sun gummia tarkemmin katsoo, siinä on ihan selvät kulumisen merkit liian pienestä paineesta. Kuluu keskeltä ja reunoilta, kuten "luttero" rengas kuluu...
Paljonko sulla on paineet siellä takana?

tounge.gif
Onpa pienet paineet! Mm. Hondaan suositellaan eteen 2.5 ja taakse 2.9. Mulla on tourinki hommeleissa vielä 0.5 lisää noihin paineisiin; KYLMÄNÄ tietty!

Back