• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

PK-torstai, X/2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Morjens, ensikertalainen uskaltautuu banditilla mukaan ajelemaan letkan hännillä.
062802moto_prv.gif
Mukaan vaan joo, perällä vauhti sopivaa sulle ainakin, ei ollakkaan sen yhden kerran jälkeen kimpassa ajeltu. Tässä duunikiireitä muutenkin ollut, toivottavasti ehdin itse messiin.

Jep,Sipoon mutkia on tullut hangattua urakalla. Sain jousitusta säädettyä pyörästä ja nyt mutkatkin taittuu eri tavalla

Moro, näin ymmärsin että olet pyörinyt tossa meitin nurkilla
smile_org.gif
Pakkohan se on tulla kokeilemaan, kun puhetta oli

Miekii voisin tulla ihan "single" tällä ketaa  
062802moto_prv.gif

Taidan perua sanani. Huomenna on lähtö Ilvekseen niin täytyy pakata mopo leirivarusteisiin.

Väliin jää, joutuu ottamaan auton alle ja pesueen kyytiin. Suuntana vääksy tjsp. mökkeilemään.

24.06. pk-ajelulla siinä someron abc:n pihassa näppärästi ajoin lasipullon sirpaleiksi, mutta hyvin kesti renkaat ehjinä kotiin asti
wink.gif

Selkä ei lupaa ainakaan hyvää keliä
sad_orig.gif
Toivotaan että mun ennustus menisi kerrankin pieleen.

Nyt on kyllä silleen että mun kunto ei anna myöden osallistua näihin kinkereihin. Jos työpäivästä selviän niin sen jälkeen painun suorinta tietä sänkyyn, kulkematta lähtöruudun kautta
nixweiss.gif
Ajakaa varovasti, pitäkää hauskaa ja kosketelkaa toisianne
inlove.gif

Sadetta kyllä vahvasti epäilen, kai Anu muistat mun jussi ennustuksenkin. Myys mut vaikka Forecalle saat osuutes, 10% tuotosta
smile_org.gif

- osaat huolehtia perässä tulevaa jonoa ja jäädä tarvittaessa risteykseen odottamaan perässätulevaa (risteyksen merkkaaminen)
tämä on tärkeetä!!!
tounge.gif
Tiedätkö mikä on vielä tärkeämpää...?

Se on sisälukutaito
idea3.gif

Kun katsoo ensimmäistä viestiä, siellä on joskus hyvin tärkeää informaatiota. Siellä on joskus kerrottu koko reitti kartan muodossa. Minä vaan en omassa kutsussani niin tee, koska reitti saattaa muuttua mm. ympäristöolosuhteiden takia. PK-ajeluilla se merkkaus on todella tärkeää.

Eipäs nyt siellä takarivissä soiteta påskea, kele
kaboom.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

täytynee tulla karistamaan vimoset juhannus höyryt ja antaa muovitehtaalle vähän raitista ilmaa
smile_org.gif

- osaat huolehtia perässä tulevaa jonoa ja jäädä tarvittaessa risteykseen odottamaan perässätulevaa (risteyksen merkkaaminen)
tämä on tärkeetä!!!
tounge.gif
Tiedätkö mikä on vielä tärkeämpää...?

Se on sisälukutaito  
idea3.gif

Kun katsoo ensimmäistä viestiä, siellä on joskus hyvin tärkeää informaatiota. Siellä on joskus kerrottu koko reitti kartan muodossa. Minä vaan en omassa kutsussani niin tee, koska reitti saattaa muuttua mm. ympäristöolosuhteiden takia. PK-ajeluilla se merkkaus on todella tärkeää.

Eipäs nyt siellä takarivissä soiteta påskea, kele  
kaboom.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
- jokainen muistaa risteysten merkkaamisen

Juu...

- olet opetellut ryhmäajosäännöt

ei noissa puhuta mitään reitin tulostamisesta messiin....
biggrin.gif

Back