• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

PK-Torstai XVIII

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kelivarauksella mukana, mun turvaliivit ei kestä vettä.
Sun pitää teettää ne turvaliivit uimapuku kankaasta
biggrin.gif
Mistähän tuota kangasta saa ostaa? Bomber-shopista ei löytynyt.
biggrin.gif
täältä saa tällasen mitä voi käyttää hätätilanteessa voi laittaa vaikka siihen ajoasun päälle ja on sään kestävä  
biggrin.gif

http://www.mulletoi.com/shop....ima-asu

biggrin.gif
biggrin.gif
täältä saa tällasen mitä voi käyttää hätätilanteessa voi laittaa vaikka siihen ajoasun päälle ja on sään kestävä  
biggrin.gif

Luin peräti että sulta saa ton borat asun
biggrin.gif

Selkä ennuste ei lupaa hyvää, mutta ennuste saattaa muuttua päivän mittaan. Kaffille nyt ainakin, viis sateesta, mutkia ei ole kiva sateella ajella.

Kerrankin mä pääsisin messin mutkus aikainen lähtö ulukomaille.
062802jumpie_prv.gif
Siinä kävisi kuitenkin niin, että joku pahis bussipysäkki alkaisi mua houkuttelemaan ja joku pikku kivi vaanisi Bemmun jalkaa ja sitten menisi katteet ja vaihdevivut päivitykseen ja..... No ihan varmasti kävisi noin....?
crazy.gif

jaahans, kostealta näyttää... onkohan jotain deadlinea milloin tulee go/nogo "käsky"

jaahans, kostealta näyttää... onkohan jotain deadlinea milloin tulee go/nogo "käsky"
Ei tule mitään Go/No-Go -käskyä. Sää on niin paikallista, että kuurojen toteaminen käy hyvin paikanpäällä ja reittiä ajettaessa. Mulla on sellainen tapa, etten viitsi jättää ajamatta, jos vähänkin on jossain rakoa mahtua sekaan. Samallahan tulee taas ajettua jotain uutta ja suunnittelematonta (extempore) retkeä. Niissä sitä on yleensä tunnelmaa
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ja jos joku kokee olevansa hyvä säätieteilijä-guru, ainahan sitä kotiolot voittaa kunnon mutkapätkän...
wink.gif

No kyllä mäki sit starttaan mopon ja tuun kaffelle ainakii.

Masa mä tuon sulle sen sun rotsin tikkivuoren, alkaa kelit olla semmosii että saatat tarvita sitä pian
smile_org.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Kyl mää ny vähän katon mitä päälleni laitan
biggrin.gif
-> nogo.

hyvä tästä vielä tulee... Koillisesta pukkaa kuivaa ilmaa ja keli kuivaa sen myötä. Vellip:eille, kotona on mamman vieressä lämmintä ja turvallista.

Märkää sataa vettä ei enää huvita sitäpaitsi tuo klo 1700 hyrylästä on näköjään vähän liian tiukka aikataulu .
bawling.gif

*skip* ei pääse ees kotoonta kehälle kuivana...
bawling.gif

(oliki sit muutes eka kerta ku skippasin peekoot tälle kaudelle)

Back