Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henkeni sanoo, että olet syytöntoivottavastimut siel on ainakin viisi todistajaa jokat muka näki mun ajavan kilpaa![]()
![]()
Hoh hoh, miten voi olla jos et oikeasti ollut?toivottavastimut siel on ainakin viisi todistajaa jokat muka näki mun ajavan kilpaa![]()
![]()
niinhän se menee, todistaja näkee kaksi rengasta, ohj.sarvet sekä kypärän (värillä ei väliä), niin sut todistetaan hurjastelijaksi välittömästi kun jotain sattuu. ellei todistaja sattunut oikeasti katsomaan rekisterinumeroa ja tallettamaan sitä..Hoh hoh, miten voi olla jos et oikeasti ollut?toivottavastimut siel on ainakin viisi todistajaa jokat muka näki mun ajavan kilpaa![]()
![]()
Samanlainen pyörä niin sen täytyi olla sinä? (tai siis ehkä vähän saman värinen ja ehkä silläkin oli kypärä päässä = varmat tuntomerkit)
Jep! On noita kortteja ennenkin hyllytetty vain sen takia, että olet oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja oikealla laitteella.tänään soitettiin poliisista, että tuotko korttisi meillekysyi että mikä takia, niin vastaus oli et kyl sä hyvin tiedä
olen kuulemma syyllistynyt törkeään liikenteevaarantamiseen. todistajan mukaan olen ajanut toisen moottoripöyräiliän kanssa kilpaa, jolloin toinen pyöristä on törmännyt polkupyöräiliään. todistajan mukaan olin ajanut 140km/h viidenkympin alueella(millä ihmeellä se todistaa ton nopeuden??) en ollut kyseisessä kilvanajossa mukana vaan tulin toisesta suuntaa vähän tämän tapahtuman jälkeen kolaripaikan ohi ja nyt minua syytetään kilvanajosta. nyt on kortti poliisilla ja keskiviikona mennään uudestaan juttelemaan et saako sen takas. ne otti sen vaikka tätä kolarin ajanutta henkilöä ei ole vielä edes kuultu. tämä tapahtui turussa kärsämäentiellä viime perjantaina viiden aikaan.![]()
linkistä suoraan lainaten "Poliisivaltio on totalitaarinen valtio, jossa julkinen valta kontrolloi tiukasti yhteiskuntaa kieltäen yksilönvapaudet ja tukahduttaen kansalaisoikeudet, usein jonkinlaisen salaisen poliisin avustuksella."Määrittele POLIISIVALTIO...Ja tuntuu muutenkin että täälä poliisivaltiossa liikenne saa liikaa huomiota kaiken muun kustannuksella...![]()
Miksiköhän...Vielä 15v sitten saattoi kulkea ilman henkilöpapereita, nykyään et saa edes kirjaa(kirjastokorttia) kirjastosta ilman kuvallista henkilötodistusta.![]()
Itse laittaa kuvauksen ja silti tuommoinen päätelmä, LOL...Ainakin alamme olla todella lähellä poliisivaltiota,
Antoivat. Ja ihan oikein minulle. Ehkä olisin säästynyt jos olisin alkanut selittämään että vaimo on synnyttämässä (vaikkei sellaista ees ole) tai olen myöhästymässä omista häistä (eikä sellastakaan ole ollut) tai bensa loppumassa, tai alemyynti alkossa, mutta kun tiedän kuinka säälittävää se on. Tottakai vitutti, tai itse asiassa vituttaa edelleen, kun sitä rahnaa nyt ei vaan ole liikaa. Mutta samalla huvitti. Ymmärtää hyvin miksi ihmiset aina selittää niin pirustiNo antoko virkaveljet/siskot sulle sakkoja?Tänään jouduin itse tien sivuun. 40 alueella 56 km/h tutkaan...
Antoivat. Ja ihan oikein minulle. Ehkä olisin säästynyt jos olisin alkanut selittämään että vaimo on synnyttämässä (vaikkei sellaista ees ole) tai olen myöhästymässä omista häistä (eikä sellastakaan ole ollut) tai bensa loppumassa, tai alemyynti alkossa, mutta kun tiedän kuinka säälittävää se on. Tottakai vitutti, tai itse asiassa vituttaa edelleen, kun sitä rahnaa nyt ei vaan ole liikaa. Mutta samalla huvitti. Ymmärtää hyvin miksi ihmiset aina selittää niin pirustiNo antoko virkaveljet/siskot sulle sakkoja?Tänään jouduin itse tien sivuun. 40 alueella 56 km/h tutkaan...Noin 300 metriä ennen tutkaamispaikka, katsoin mittaria, ja totesin että mennään liian kovaa. HIljensin sallittuihin lukuihin, mutta se saamarin wanha väljä kaasutinkone hiippi taas pikkuhiljaa samoihin lukemiin. Noh, 115 € rikesakkoa, oppihan taas olemaan vähäksi aikaa...Eikä käynyt edes mieli lähteä pakoon![]()
![]()
Olin "autolla"Antoivat. Ja ihan oikein minulle. Ehkä olisin säästynyt jos olisin alkanut selittämään että vaimo on synnyttämässä (vaikkei sellaista ees ole) tai olen myöhästymässä omista häistä (eikä sellastakaan ole ollut) tai bensa loppumassa, tai alemyynti alkossa, mutta kun tiedän kuinka säälittävää se on. Tottakai vitutti, tai itse asiassa vituttaa edelleen, kun sitä rahnaa nyt ei vaan ole liikaa. Mutta samalla huvitti. Ymmärtää hyvin miksi ihmiset aina selittää niin pirustiNo antoko virkaveljet/siskot sulle sakkoja?Tänään jouduin itse tien sivuun. 40 alueella 56 km/h tutkaan...Noin 300 metriä ennen tutkaamispaikka, katsoin mittaria, ja totesin että mennään liian kovaa. HIljensin sallittuihin lukuihin, mutta se saamarin wanha väljä kaasutinkone hiippi taas pikkuhiljaa samoihin lukemiin. Noh, 115 € rikesakkoa, oppihan taas olemaan vähäksi aikaa...Eikä käynyt edes mieli lähteä pakoon![]()
![]()
Ihmeen vähän sulla oli vauhtia![]()
![]()
No, ainaki se dick, joka meillä asuu, korjasi tässä päivänä muutamana kattoa. Ja sunnuntaina suri yhtä mopopoikaa, joka päätti lyhyen elämänsä bussin etupuskuriin. Mulle se toivottaa joka kerta turvallistaei juma lauta eikö poliisilla ole parempaa tekemistä
onko kaikki poliisit noin köyhiä?Olin "autolla"Antoivat. Ja ihan oikein minulle. Ehkä olisin säästynyt jos olisin alkanut selittämään että vaimo on synnyttämässä (vaikkei sellaista ees ole) tai olen myöhästymässä omista häistä (eikä sellastakaan ole ollut) tai bensa loppumassa, tai alemyynti alkossa, mutta kun tiedän kuinka säälittävää se on. Tottakai vitutti, tai itse asiassa vituttaa edelleen, kun sitä rahnaa nyt ei vaan ole liikaa. Mutta samalla huvitti. Ymmärtää hyvin miksi ihmiset aina selittää niin pirustiNo antoko virkaveljet/siskot sulle sakkoja?Tänään jouduin itse tien sivuun. 40 alueella 56 km/h tutkaan...Noin 300 metriä ennen tutkaamispaikka, katsoin mittaria, ja totesin että mennään liian kovaa. HIljensin sallittuihin lukuihin, mutta se saamarin wanha väljä kaasutinkone hiippi taas pikkuhiljaa samoihin lukemiin. Noh, 115 € rikesakkoa, oppihan taas olemaan vähäksi aikaa...Eikä käynyt edes mieli lähteä pakoon![]()
![]()
Ihmeen vähän sulla oli vauhtia![]()
Et ole nähnyt sitä..onneks. Musta surma.![]()
Ei ole pomminvarma, mutta sentään pommi. Eilen sain sen käymään tyhjäkäynnilläSaas nähdä toimiiko tänään vielä...![]()
Se on vähän samanlainen rojekti kun kämppäkin...ruuvi päivässä.
Konstutkin totes, että onneks en ollut prätkällä![]()