Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös se ole tärkeämpää saada tasainen tehokäyrä kuin tasainen seoskäyrä? Kun "paras" AFR kuitenkin vaihtelee kierrosluvun ja kuorman mukaan.Tuliko seoskäyrästä tosiaan noin hyvä Autotunella? Joitakin 'käsin' penkitettyjä kun näkee, niin niissä on sentään ihan selvää laineilua.
Mielenkiintoista indeed. Aika hyvin AutoTune sai automaattisilla säädöillä homman kuntoon. Vielä kun muuttaa tavoite AFR:t tuohon 4250-5250 alueelle, niin saa luultavasti oikaistua tuon pienen kuopan väännössä.Tuo tavoite AFR lukema voidaaan asettaa siellä per kaasu & kierros, samaan tapaan kuin nuo muutkin. Tuota se sitten käyttää seoksen säätämiseen.
Pyörän omat lambdat on poistettu, tilalla on yksi uusi AutoTunen mukana tullut joka on siis AutoTunen boxiin kytkettynä.
Mutu: Eivät ole testaneet vanhempien pyörien kanssa, koska testaaminen vaatis liikaa aikaa ja rahaa. Joten helpompi ja kannattavampi testata vain "uusilla" pyörillä.Sanovat Dynojetin sivuilla, että vitoscommanderi ja autotune on saatavissa vaan '09 ja uudempiin pyöriin. Mikähän tässä on ideana, onko ecut pistetty maailmanlaajuisesti uusiksi '09 pyörissä?
Paitsi että en ole nähnyt yhdenkään "ammattimiehen" vielä tekevän käsin yhtä hyvin tehoa antavia tai käytännön ajossa yhtä hienosti toimivia karttoja. Melko monella pyörällä kokeiltu. Tarkoitan nyt siis sitä, että jos osaava kaveri käyttää sitä Dynojetin säätösoftaa hyvässä penkissä (joka tukee tuota softaa), Autotunesta ei ole henkilökohtaisia kokemuksia.Yleisesti ottaen aika perseestä nuo dynojetin tekemät kartat, autotunella tai sitten sillä dynossa käytössä olevalla säätösoftalla.
Vierekkäiset ruudut pomppivat tyyliin + 15, -7, +9 jne..
Kun katsoo esim Bemun GS 1200 alkuperäistä bensakarttaa ecussa, niin ei siinä tuollaisia kuoppia ole ja alkuperäistä karttaa muokkaamalla saa seoskäyristä todella sileitä.
Mä olen nähnyt ammattimiehen toiminnassa ja tekee jopa ilman autotuneja ja powercommandereita parempaa jälkeä kuin nuo "automaattisesti".Paitsi että en ole nähnyt yhdenkään "ammattimiehen" vielä tekevän käsin yhtä hyvin tehoa antavia tai käytännön ajossa yhtä hienosti toimivia karttoja. Melko monella pyörällä kokeiltu. Tarkoitan nyt siis sitä, että jos osaava kaveri käyttää sitä Dynojetin säätösoftaa hyvässä penkissä (joka tukee tuota softaa), Autotunesta ei ole henkilökohtaisia kokemuksia.Yleisesti ottaen aika perseestä nuo dynojetin tekemät kartat, autotunella tai sitten sillä dynossa käytössä olevalla säätösoftalla.
Kun katsoo esim Bemun GS 1200 alkuperäistä bensakarttaa ecussa, niin ei siinä tuollaisia kuoppia ole ja alkuperäistä karttaa muokkaamalla saa seoskäyristä todella sileitä.
Yleensä nämä kommentit tulevat sellaisilta, jotka eivät ole käytännössä nähneet miten hienosti homma toimii, tai ovat kilpailijoita tms. Ehkäpä se on vain sattumaa![]()
Jos luet tarkemmin, niin en ottanut kantaa autotuneen, koska siitä ei ole kokemuksia.Mä olen nähnyt ammattimiehen toiminnassa ja tekee jopa ilman autotuneja ja powercommandereita parempaa jälkeä kuin nuo "automaattisesti".Paitsi että en ole nähnyt yhdenkään "ammattimiehen" vielä tekevän käsin yhtä hyvin tehoa antavia tai käytännön ajossa yhtä hienosti toimivia karttoja. Melko monella pyörällä kokeiltu. Tarkoitan nyt siis sitä, että jos osaava kaveri käyttää sitä Dynojetin säätösoftaa hyvässä penkissä (joka tukee tuota softaa), Autotunesta ei ole henkilökohtaisia kokemuksia.Yleisesti ottaen aika perseestä nuo dynojetin tekemät kartat, autotunella tai sitten sillä dynossa käytössä olevalla säätösoftalla.
Yleensä nämä kommentit tulevat sellaisilta, jotka eivät ole käytännössä nähneet miten hienosti homma toimii, tai ovat kilpailijoita tms. Ehkäpä se on vain sattumaa![]()
Niin ja jopa ammattimies asentaa shifterinkin paikalleen, kun se on pyydetty.
Mä itse luotan enemmän oikeasti ammattilaiseen kuin siihen mitä noilla automaattisilla systeemeillä saa aikaiseksi. Autotune on hyvä apulainen, mutta ei se vielä asioista täydellistä tee. Ammattilainen hieroo hommat loppuun asti ja tekee asioista täydellisiä.
Mikä osa kommentistani tarkemmin tuon paljastaa ja tarkoititko ettei minulla ole hajua mitä autotunella tehdään? Vai mitä tarkoitit?Tuo kommentointisi paljastaa sen, että monella ei todellakaan ole edes tietoa siitä, että mistä oikeasti on kyse.
Koko viestisi paljastaa sen. Lisäksi pariinkin kertaan tuossa mainitsin, että kommentoin tuota jniskan kritiikkiä Dynojetin säätämiseen tarkoitettujen penkkisoftien suhteen, enkä autotunen suhteen. Se käy kyllä ilmi, jos lukee mitä on kirjoitettu.Mikä osa kommentistani tarkemmin tuon paljastaa ja tarkoititko ettei minulla ole hajua mitä autotunella tehdään? Vai mitä tarkoitit?Tuo kommentointisi paljastaa sen, että monella ei todellakaan ole edes tietoa siitä, että mistä oikeasti on kyse.
Kysyn siksi että haluan välttää turhasta vänkäämistä, muutoin ihan ok topicissa.