kattelin sun videitas tätyy sanoo et aika pro meininkii- vähäliikaa vaa käsii ja jalkoja ohjaamossa- 2 videolla oli kolome vähältä piti tapausta- botnialla hisiderin alku takapää lukkoo- ahvenistolla melkee etune alta-
Botnian haikkari oli iha omaa tyhmyyttä ku tiesin että linja meni liian jyrkäksi ja silti vaan avasin sen kaasun vaikka tiesin että linja on pielessä.
Siinä ekalla kierroksella Botnialla takapää ei menny lukkoon vaan nousi ilmaan, ku koitin miten kovaa pystyn jarruttamaan (eli testasin missä puristuksessa nousee takapää), eli se oli ihan tietoisesti tehty.
Ahveniston etunen alta meni iha sen piikkiin ku yks hauska heppu yllytti menemään siihe mutkaan sisään aika kammojarruilla, ni epähuomiossa trailbreikkasin pikkasen liian kovaa. Uudella nakilla tota ei ois käyny, mutta alko olee etunen jo sen verran kulunut ettei purrut.
vähä kansa näyttää hunolta jos alkaa osii varista eikäkausi ole viälä ku vähä alussa-
Joo no, tollasia on käyny ton pyörän kanssa alusta pitäen. Ensin tippui klipari käteen 3 vuotta sitten Kemoran takasuoran päässä ku oli herkuleen voimalla kiristetty pultti poikki (se oli enää kierreliimalla kii). Sitte 2018 SM-harkoissa katkes shifterin vivun kiinnityspultti, todennäkösesti samasta syystä. Eikä oo mitää syytä epäillä etteikö toi nyt katkennut pultti ois ihan saman ajattelumallin peruja vaikka itse en sitä oliskaan liian tiukalle vetänyt. Edellinen omistaja oli ylikiristänyt about kaiken.
millee saat flipattuu kaasuu ja jaruttettuu samaa aikaa? eikö olis parempi vaihtaa kytkimellä ja luistaa vähä eellei oo varaa blipperii tai luistokytkää tossa ei viälä ole-mahtasko 09 tai uudempi sopii nitä saa ebasta halavalla-
blipattua, ei flipattua. Ei se blippaaminen niin vaikeaa oo kunhan rannekontrolli on kunnossa. Eli se mitä mä teen on, että suoran päässä ku TYÖNNÄN kaasun kii (eli työnnän kämmentä eteenpäin ottaakseni jarrusta kii), ni otan kolmella sormella kii jarrukahvasta (keski-nimetön-pikku) ja peukalo-etusormi pitää kaasusta kii. Sit ku puristan jarrua, ni pidän sormien ekoilla niveltaipeilla siitä jarrukahvasta ni mulle jää liikerataa tarpeeksi ranteella kipata kättä alaspäin ni se antaa välikaasun.
Enkä suoraan sanoen tiiä auttaisko se blipperi mua yhtään, ku oon simulaattoreista tottunut blippaamiseen autojen kanssakin jo, ni se tulee niin alitajunnasta se blippaus. Todennäköisesti koskisin sen takia kaasukahvaan vaikka ois blipperi

Täksi kesäksi otin kakkoselle vaihtaessa kytkimen mukaan kuvioihin iha vaa sen takia ku toi laatikko haluaa tiputella kakkosvaihdetta joissakin mutkissa vapaalle jos ei vaihda kytkimen kanssa sitä.
pystyykö toiset kattomaan noita sun data juttujas vähäce kiinnostas näkyykö niisä myös jarru ku videolla sitä ei ollu?
Ei ole jarrudataa vielä ku ei oo jarrupaineanturia. Ja taitaa anturi jäädä tältä vuodelta hankkimatta, niinku on hyvin suuri pelko että jää myös Kemoran kisa ajamatta koska tuli viimesen 2 viikon aikana niin paljon ulkopuolisia kuluja että Kemoran osallistumismaksu on hyvin vaarassa.
nii joo sitä ihmettelin ku sanotaa et kiirytyksessä perä nousee oon aina luullu iha toista noitte sun videoittes mukaase kyllä laskee? et mite se antisqat olikaa?
Kyllä se perä nousee kiihdytyksessä, niinku voit telemetriasta nähdä. Eli mitä isompi luku siinä iskarin palkissa näkyy, sitä pidempänä iskari on. Ja kun meen pitkälle suoralle ni samantien ku avaan kaasun ni takaiskari alkaa pitenemään.