ktv
New member
Alkaen 15€ kpl.mitähän uudet mahtaa maksaa. omat toimii vielä.
Mulla on nyt pari joka maksoi 100€.
Kiinan tuotteita, että saattaa olla paljonkin eroa yksittäisissä kappaleissa. Adv foorumilta sain linkin, jossa kehuivat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkaen 15€ kpl.mitähän uudet mahtaa maksaa. omat toimii vielä.
R1200GS LC MY13 se lakkasi lataamasta. Akku on kunnossa, tänä vuonna vaihdettu.
Syttyi kotimatkalla varoitusvalo ja kotona mittasin akusta 12.4V virrat pois.
Kun pisti koneen käyntiin, niin tipahti 12.1V tyhjäkäynnillä.
Uudemmisssa malleissa? lienee 50A sulake (netistä löytyi moisia), mutta mun pyörän käsikirja ei tunnista moista.
Enkä noiden uudempien kuvien mukaista sulaketta löytänyt ihan äkkiseltään pyörästäkään.
Laturihan on miellyttävässä paikassa....että siitä tulee aika operaatio, jos se menee vaihtoon.
Kokemuksia aiheesta?
Samat oireet oli toissakesänä omassa AdvGessussa. Vm -14 ja kilometrejä oli silloin 70000. Staattorin käämi oli rikki ja remontti oli melkoinen. Kustannus oli noin kolme tonnia, josta tehdas korvasi puolet.
mitähän se joskus vastaantuleva kytkinremontti mahtaa omassa tehdä... En tiedä mikä härö pyörässä oli. Laitoin 911 kiinni ja kuittasin vikakoodit. Nyt pelittääParisto loppu. Vettä et sinne sisälle saa.
Samat oireet oli toissakesänä omassa AdvGessussa. Vm -14 ja kilometrejä oli silloin 70000. Staattorin käämi oli rikki ja remontti oli melkoinen. Kustannus oli noin kolme tonnia, josta tehdas korvasi puolet.
viimeisen ilmäjäähdyn laturi on kyllä hieno kun se on kuin autosta. viileässä ja erotettu koneesta ja öljystä.
Pysytelkää ilmäjäähdyissä.
mitä ihmettä, kolme tonnia laturista, eikös tää pitänyt olla adventure pyörä. johon löytyy korjaus yleisimpiin vikoihin maailmalta. kuten laturi, joka tietysti on se perinteinen ongelma.

Paristo loppu. Vettä et sinne sisälle saa.

Vastaanotin on siellä penkin alla. Kannattaisi virhekoodit lukaista niin voisi saada lisää vinkkejä.

Mulla on -06 jarrutehostin gessu ja siihen pitääis vaihtaa kaikki jarrunesteet.
Jos kaveri jolla on kokemusta autojen korjaamisesta vaihtais ne nesteet, nii onnistuuko millä konsteilla - mm. mikä jarruneste ja onko jotain mitä pitäs erityisesti tietää? - vai pitääkö soittaa aika 100km.n päähän marmoritiskille ja ottaa töistä lomapäivä?
Siitä ohjeet https://www.southbayriders.com/forums/attachments/166035/ eiköhän se noilla onnistu.
Niin ja vahva suositus sille, että käyttää imuria. Pumppaamalla ei onnistu.
Vastaanotin on siellä penkin alla. Kannattaisi virhekoodit lukaista niin voisi saada lisää vinkkejä.
Niin ja vahva suositus sille, että käyttää imuria. Pumppaamalla ei onnistu.
Jos siinä on ohjeen mukainen jarrujärjestelmä.
Siinä on "neljä" piiriä kahvalta ja polkimelta servolle, ja servolta etu- ja takatyösylintereille.
Vaihdoin juuri 1150 servopeliin jarruletkut ja onnistui hienosti samaisen (kaltaisen?) ohjeen mukaan.
pumppaamalla pääsylintereiltä servoille normisti ja servohan pumppaa uudet nesteet työsylintreihin.
Nyt on koodit lukastu
-481F84
-481F8A
-481F8B
-481F9A
-481F9B
Tuollaisia koodeja tarjosi eri kilometreillä ?
Osaatko avata koodeja
keltaista kolmiota kun on tarjolla, niin rengaspaine 5,1 bar pois "alueelta".
Poistuu itsestään ja toistuu epämääräisin väliajoin !