Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika ikävän näköinen tuo vääntökäppyrä R1/07 :ssa....ei voi kun kehua![]()
Ai niin. Näitä on sammunut kesken ajon ainakin 2 kpl. vika kuulemma polttoaineen syöttö yksikössä ja ovat olleet korjaamolla yli kuukauden.
Mulla on ollut radalla täsmälleen samoja ongelmia R6R:n kanssa.. PP-tuningin tappisarjalla. Aattelin tehdä vaihdevipuun pienen jatkon, jos sillä sais liikerataa lyhennettyä vähän.Vaihteiden vaihtamiseen tarvittava liike on mielestäni liian pitkä ja vaatii kohtuulisen määrätietoisen painalluksen. Muutaman kerran on kuitenkin ollut ongelmia saada isompaa vaihdetta menemään päälle normaaliajossa.
Mulla ajossa n. 75 - 80 ast. Kaupungissa pyörittelyssä nousi 108 ast. Se missä lämpö nousee on oikea ronkkaTuli tommone ny ostettua. Lämpiää iha stanasti, toisaalta uus mopo niin kone tietty vähä kiree viä. Lämpiskö muillaki uutena melkosesti?
Juuri näin!Mihin piruun tämän tyyppisissä pyörissä tarvitaan alavääntöä?Sehän on customeja varten, koska niissä ei ole muuta kuin alakierroksia
. Jos ajo on pöristelyä niin sillon mennään rauhallisesti ja sitä R1 menee nätisti. Kun ajo muuttuu urheilulliseksi, esim. rata, niin R1 menee sitäkin hyvin, kun nostaa kierrokset sille aluelle minne kuuluu. Siellä ei sitten enää "pöristellä" ala/keskiväännöillä.![]()
Mittaristo ja valot ovat kyllä mainitsemisen arvoiset. On Rykkösessa onnistuneet aivan loistavasti. Eikä muuten ole juuri tärinöitä "pöristellessä".
Itsekkin mietin gixxeriä, mutta mun silmät ei kestä katsoa niitä juupelin retroputkia. Varmasti hyvä pyörä muuten.![]()
Ittellä vajaassa viikossa tullu 849km, että jonkin verran viä sisäänajettavaaMulla ajossa n. 75 - 80 ast. Kaupungissa pyörittelyssä nousi 108 ast. Se missä lämpö nousee on oikea ronkkaTuli tommone ny ostettua. Lämpiää iha stanasti, toisaalta uus mopo niin kone tietty vähä kiree viä. Lämpiskö muillaki uutena melkosesti?. Tehnee vain hyvää iskiäisvaivalle
.![]()
Mulla on jo 1450 km mittarissa eli vielä kärvistellään sisäänajossa 150 km. Mites sulla Moto^? Mille maistuu sisäänajo?
Kerroppas että mitä sulla on laitettu, tulkitsen niin että Akran sliparit ja commanderi?Nyt on penkitelty. Tais tulla helvetillisellä rahallisella lisäpanoksella vakio K7 Suzuki....
Positiivista on tietenkin se, että eron kyllä huomaa ihan ajamalla. Lähtee 5500-6000 alueelta heti kun kaasua kääntää. Ja lähtee hyvin. Vertailtiin käyriä toiseen 2007 R1:seen, jossa oli Gravesin kokoputki ja lisäksi vapaavirtaussuodatin sekä Ignition Module; käyrät muuten kutakuinkin samanlaiset paitsi Akralla rpm 6000 yli 10NM enemmän vääntöä.
Kommentteja?
Heh joo älkää heti tyrmätkö. Pistän yhtä paljon fyffee herkutteluun.Niin ja unohda nuo ToyBoyn jorinat, kaveri ei ymmärrä tämän homman päälle ilmeisestikään juuri mitään![]()
Jos rahaa on laittaa harrastukseen niin ilman muuta kannattaa viritellä, siinä sekä ajettavuus että fiilis paranee ja se pyörä tuntuu paljon enemmän "omalta" silloin kun sitä modaa omien mieltymysten mukaan.
Veikkaan että äänet on myös aikas pirun jees nyt tuolla Akran setillä![]()