R1ivattu
Kukka**ttutäti
Yks mikä saattais olla mp-käytössä toimiva, olis tollanen Spibelt.
Suosittelen tätäkin: käytän kesällä juostessa ja talvisin lautaillessa takin alla. Vesitiivis, pysyy puhelin ja kortit tallessa ja ehjänä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yks mikä saattais olla mp-käytössä toimiva, olis tollanen Spibelt.
Mulla olis haaveena rata malliset gore tex kengät.
Alustavasti oon kattonu TCX:n kenkiä http://www.tcxboots.com/eng/prodotti-dettaglio.php?prodotto=5
Onko jollakulla parempaa ehdotusta ku linkis olevat kengät?
Mulla olis haaveena rata malliset gore tex kengät.
Alustavasti oon kattonu TCX:n kenkiä http://www.tcxboots.com/eng/prodotti-dettaglio.php?prodotto=5
En tiedä parempi vai ei, kun ei kokemusta, mutta Sidi Vertigo sarjasta löytyy myös gore-kenkä. Kannattaa testaa mikä omaan jalkaan tuntuu istuvan. Ja testaa millaisen tuntuman saa jalkatappeihin, vaihdekiksiin yms.
Mulla on just noi TCX S-Racet gore texilla ja tyytyväinen olen ollut, ei ole minkäänmoista ongelmaa ollut. Kerran ne kävi huollossa kun yhden muovilirpakkeen ommel alkoi irtoamaan mutta takuu pelas kyllä. On tullu ajettua radalla ja pidempää reissua, kunnon vertailukohtaa mulla ei tosin ole kun noi on mun ekat "oikeat" ajokengät aikasempien mallia-tiesmitkä jälkeen.Mulla olis haaveena rata malliset gore tex kengät.
Mulla on just noi TCX S-Racet gore texilla ja tyytyväinen olen ollut, ei ole minkäänmoista ongelmaa ollut. Kerran ne kävi huollossa kun yhden muovilirpakkeen ommel alkoi irtoamaan mutta takuu pelas kyllä. On tullu ajettua radalla ja pidempää reissua, kunnon vertailukohtaa mulla ei tosin ole kun noi on mun ekat "oikeat" ajokengät aikasempien mallia-tiesmitkä jälkeen.
Muistaakseni katoin et ainakin Motonetista noita tuntu nyt saavan, hintakin voi olla ihan ok jos Suomesta haluaa.
Kyllähän noita asioita pyöritellään orgissakin edelleen.Onko kellään kokemusta, että mistä ja miltä merkiltä löytyisi nahkapuku. Mittaa on 197cm ja punnitus heittää viisaria sinne 108kg.
Missä ihmiset näitä asioita nykyään pyörittelee, kun on forum postaukset kaikki vanhoja???
Onko kellään kokemusta, että mistä ja miltä merkiltä löytyisi nahkapuku. Mittaa on 197cm ja punnitus heittää viisaria sinne 108kg.
Missä ihmiset näitä asioita nykyään pyörittelee, kun on forum postaukset kaikki vanhoja???
Vanhat parrat GuessWho ja Juutana varmasti osais antaa vinkkiä. Molemmat on sun kokoluokan kavereita. En tiiä kuinka aktiivisesti vielä seuraavat foorumia, mutta yksäri varmaan tavottaa.
Onko kellään kokemusta, että mistä ja miltä merkiltä löytyisi nahkapuku. Mittaa on 197cm ja punnitus heittää viisaria sinne 108kg.
Minkälaisia kokemuksia porukalla on niskatuesta, montaakaan niitä ei ratapäivillä näy, mut mitkä ovat edut / haitat.

Lopulta FC moton sivuilta löysin jotain long versioita tietyistä (2-osasista) ajopuvuista. Tilasin sitten Alpinestarsin (Motegi 2PC) 56 longin joka oli kyllä riittävän pitkä mutta pussitti. Palautin ja nappasin tilalle 54 longin joka sitten on melko passeli. Hihat vaan vähän ärsyttävän lykäset, mutta muuten melko sopiva. Etenkin kun laitteli rinta- ja selkäpanssarit ja suojapöksyt alle. Joku päivä vielä repäsen ja hankin teetetyn puvun Minkälaisia kokemuksia porukalla on niskatuesta, montaakaan niitä ei ratapäivillä näy, mut mitkä ovat edut / haitat.