Italowestern
ReliaTec Shoppiuggeli
Nyt saapui ja sulla Maanantaina..tota.... Bagsteri tankkinahka tilattu mopomessuilla eikä ole vielä tullut, joten ottaahan tuo vähän aikaa....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt saapui ja sulla Maanantaina..tota.... Bagsteri tankkinahka tilattu mopomessuilla eikä ole vielä tullut, joten ottaahan tuo vähän aikaa....
Moro,Tilasin lastausrampin reilu kuukausi sitten, maksoin sen ja lähetin kopion kuitista samana päivänä.
Ei ole vielä tullut ja sähkärillä kysellyt pariin otteeseen, ei vastausta.
Ok, kiitokset.Moro,Tilasin lastausrampin reilu kuukausi sitten, maksoin sen ja lähetin kopion kuitista samana päivänä.
pahoittelen mokaani, jostain syystä tuo aiempi viestisi on mennyt ohi silmien. Välillä tuo duunikone nielaisee jotkin meilit eikä läppärillä löydy niitä enää. Liekö jokin roskapostifiltteri turhan agressiivinen Elisalla.
Edellisellä kerralla ramppi saapui noin viikossa ja tsekkaan sitä paraikaa, missä viipyy. Jos ei tukusta löydy heti, niin tsekkaan muualtakin. Vahvistelen vielä asiaa sulle tässä heti alkuviikosta.
Anteeksi vielä kerran kämmi.
t. Jyväskylän messumatkasta toipuileva Spagu
Ramppeja pitäisi saapua tukkuun tällä viikolla, joten ihan kauhean kauaa ei pitäisi enää joutua odottelemaan.Ok, kiitokset.Moro,Tilasin lastausrampin reilu kuukausi sitten, maksoin sen ja lähetin kopion kuitista samana päivänä.
pahoittelen mokaani, jostain syystä tuo aiempi viestisi on mennyt ohi silmien. Välillä tuo duunikone nielaisee jotkin meilit eikä läppärillä löydy niitä enää. Liekö jokin roskapostifiltteri turhan agressiivinen Elisalla.
Edellisellä kerralla ramppi saapui noin viikossa ja tsekkaan sitä paraikaa, missä viipyy. Jos ei tukusta löydy heti, niin tsekkaan muualtakin. Vahvistelen vielä asiaa sulle tässä heti alkuviikosta.
Anteeksi vielä kerran kämmi.
t. Jyväskylän messumatkasta toipuileva Spagu
Joo, luulis tuonkin jo tulleen, mutta pahoittelen viivettä. Soheilta tulee päivittäin saldolista, mutta tuo järisevä maa sotki aika paljon kuvioita varmaankin hetkeksi. Keskimäärin tehdastilaukset on tulleet parissa-kolmessa viikossa perille tähän mennessä.Ainakin omaa qwestiä olen odotellut jo kolme viikkoa, joten ei taida hyllystä löytyä. Saisipa tuonne sivuille kunkin tuotteen kohdalle jonkun hiha-arvion toimitusajasta.
Kuten tuossa totesin kimppatilausinfossa, niin ekan kimppaerän renkaat on osaksi jo saapuneet ja osa saapuu ensiviikolla, joten jos laitat privaa niin osaan tarkemmin vastata aiheeseen myös sulle.No täällä on eturengasta 3.00-18 odoteltu nyt viisi viikkoa. Mulla ei kiire olisi mutta pyörä myyty ja lupasin uudelle omistajalle toimittaa pyörän uudella renkaalla niin pääsee heti ajelemaan.
Jos nakkia ei ala kuulua niin palautatteko rahat jos käyn hakemassa paikalliselta renkaan alle (tosin reilusti kalliimpaan hintaan) mutta nyt tämä homma ei kyllä toimi kuten pitäisi olla!
Terveisin
-Petri-
Olen kovasti pahoillani tuosta, jos sulle on jäänyt jotain hampaankoloon. Olisi hyvä tietää hiukan tarkemmin mikä on mennyt pieleen.Mä olen asioinut muutaman kerran eikä valitettavasti kertaakaan ole mennyt toiveiden mukaan hommat. Ekan keran asioin -08. Milloin tuotteet ovat olleet rikki eikä myyjä ole halunnut antaa uutta tilalle, milloin toimitusajat ovat olleet aivan kohtuuttomat ja kuittauksena on tullut "sori, unohin laittaa sun tilauksen eteenpäin" tms...
En valitettavasti enää puljua käytä.
YV laitettu.Kuten tuossa totesin kimppatilausinfossa, niin ekan kimppaerän renkaat on osaksi jo saapuneet ja osa saapuu ensiviikolla, joten jos laitat privaa niin osaan tarkemmin vastata aiheeseen myös sulle.No täällä on eturengasta 3.00-18 odoteltu nyt viisi viikkoa. Mulla ei kiire olisi mutta pyörä myyty ja lupasin uudelle omistajalle toimittaa pyörän uudella renkaalla niin pääsee heti ajelemaan.
Jos nakkia ei ala kuulua niin palautatteko rahat jos käyn hakemassa paikalliselta renkaan alle (tosin reilusti kalliimpaan hintaan) mutta nyt tämä homma ei kyllä toimi kuten pitäisi olla!
Terveisin
-Petri-
t. Spagu
Jeps, kiitokset, eiköhän tuohon jokin kumi löydetä, jos ei juuri tuo tilattu sattuisi ilmestymään. Tosiaan kaikki tukkurien lastit on olleet 2-8 viikkoa myöhässä tehtailta, joka on aiheuttanut kaikenlaista ylimääräistä säätöä juuri tähän kun kausi viimein alkaa.YV laitettu.Kuten tuossa totesin kimppatilausinfossa, niin ekan kimppaerän renkaat on osaksi jo saapuneet ja osa saapuu ensiviikolla, joten jos laitat privaa niin osaan tarkemmin vastata aiheeseen myös sulle.No täällä on eturengasta 3.00-18 odoteltu nyt viisi viikkoa. Mulla ei kiire olisi mutta pyörä myyty ja lupasin uudelle omistajalle toimittaa pyörän uudella renkaalla niin pääsee heti ajelemaan.
Terveisin
-Petri-
t. Spagu
Kiitos nopeasta vastauksesta! Vielä kun se rengas saapuisi niin ollaan kaikki tyytyväisiä: sinä, minä ja pyörän uusi omistaja joka Viragoa yhä odottaa...Jeps, kiitokset, eiköhän tuohon jokin kumi löydetä, jos ei juuri tuo tilattu sattuisi ilmestymään. Tosiaan kaikki tukkurien lastit on olleet 2-8 viikkoa myöhässä tehtailta, joka on aiheuttanut kaikenlaista ylimääräistä säätöä juuri tähän kun kausi viimein alkaa.YV laitettu.Kuten tuossa totesin kimppatilausinfossa, niin ekan kimppaerän renkaat on osaksi jo saapuneet ja osa saapuu ensiviikolla, joten jos laitat privaa niin osaan tarkemmin vastata aiheeseen myös sulle.No täällä on eturengasta 3.00-18 odoteltu nyt viisi viikkoa. Mulla ei kiire olisi mutta pyörä myyty ja lupasin uudelle omistajalle toimittaa pyörän uudella renkaalla niin pääsee heti ajelemaan.
Terveisin
-Petri-
t. Spagu
Mutta eiköhän tuo homma ala pelittää kun renkaat nyt viimein saapuu ja saadaan varastoonkin kumia.
Viimevuoden luvut ylittyi kimppatilauksessa aika lailla ja kun kaikki tapahtui noin kuukauden viimevuotta myöhemmin, niin kun se kausi nyt viimein alkaa, niin kiire tulee asennusten ja toimitusten kanssa monille.
Pientä kärsivällisyyttä, niin kaikilla on renkaat alla kyllä. Jos kumit vaatii välitöntä vaihtoa, niin ota suoraan yhteyttä. Kyllä noita toimituksia saadaan siten säädettyä, että ei tartte kankailla ajella.
Ensiviikolla on saapumassa parisen sataa rengasta, jotka kattaa aika hyvin puuttuvien toimitusten tarpeet.