Mä olen tän kesän ajanut CompK:lla '04 ja '05 kymppiärrillä, edessä soft ja takana medium. Mun mielestä hyvä rengas, tuntuu olevan ihan loogiset ajettavat. Alastarolla taitaa kesän paras olla 1.31, Ahvenistolla niin ikään 1.31 ja Kemoralla 1.16, noissa vauhdeissa ei ole tullut vastaan kummempia renkaista aiheutuneita happipaikkoja. Eturenkaalla on tällä hetkellä ajettu noin 300 kierrosta, eikä tuo taida olla reunoilta edes puoliväliin kulunut. Takarenkaat eivät ole ihan noin hyvin kestäneet, olisko jotain reilut sata kierrosta päässyt niillä. Alusta on kummassakin mopossa vakio, takaiskarit ihan tehtaan kunnossa, eli se varmasti vaikuttaa kulumiseen.
Alastarossa takarengas on repeytynyt, Ahvenistolla ja Kemoralla renkaan pinta on kuin oppikirjasta. Tiedä sitten kuinka paljon tuosta on renkaasta johtuvaa ja kuinka paljon on alustalla asian kanssa tekemistä. Ja olisiko softi parempi taakse Alastaroon? Paineiden suhteen eturengas tuntuu olevan melko sopeutuvainen, välillä 2,3 - 2,6 en ole huomannut kauheasti eroa missään, takarengas vaikuttaisi vähän krantummalle, siinä on 1,7 - 1,8 toiminut hyvin.
Takarengas ainakin säilyy ajettavana ihan loppuun asti. Kesäkuussa Ahvenistolla ihmettelin kun tuntui perä vähän muljuavan, setin jälkeen huomasin takarenkaan oikean kyljen vaijereiden paistavan, eli se kumi tuli ajettua melko lailla loppuun. Puolentoista sekan päähän omasta enkasta mentiin silläkin, eli kertoo sen että renkaassa on aika paljon enemmän menohalua kuin kuskissa
Merkittävin etu noissa Supercorsiin verrattuna on mun mielestä hinta, taisi CompK:n ja SP:n hintaero olla satasen luokkaa per setti, seosrenkaisiin vielä enemmän. Kaiken kaikkiaan mun mielestä hinta-laatusuhteeltaan oivallinen rengas lanssiryhmän vauhteihin.