Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisko jollain RSV4 (2009-2014) omistajalla pistää kuvaa ja mittoja missä kohti yläkolmio ja cliparit on vakiona suurinpiirtein etuiskareissa kiinni?
Joko herra heinäkuu on aloittanut säästämisen kahdelle lisäsylinterille?
http://www.motouutiset.fi/fi/mootto...kahdella-pyörällä-Aprilia-RSV4.htm?ref=newest
"Pneumaattinen venttiilien ajoitus?"
Hmmmm... Meniköhän ihan oikein.sen ymmärrän jos venttiilijouset on korvattu ilmanpaineella. Edit: äheiku paineilmalla..

Niin kai sillä paineilmalla vois nokkaa siirtää sivusuunnassa tms mutta ei kai sillä venttiilejä voi nostella.

Toimineeko toi sitten niinkuin desmo, et paineella aukija paineella kiinni.. Tuntuu vaan oudolta kun kaasun onniin kokoonpuristuvia.
Minkähänlainen ratkaisu MotoGP-puolella on nykyään käytössä kun tuollainen video löytyi muutaman vuoden takaa?
Oisko Aprilialla nyt jotain ton tyylistä.
Eihän siitä mitään tietoa meinannut oikein löytyä. Pähkäilin, että jotain palikkaa nostaa pneumatiikalla, joka vaikuttaa nokka-akseleiden korkeuteen. Jos nokkaketjun kiristin on mukana pelissä, niin nokan ajoitusta voi tällä karvan muuttaa. Voi mennä päin mäntyäEi auta kuin odotella oikeita uutisia.
Ainut fiksu kuva, jonka löysin.
Brandtilla nyt uusi 2017 RF myynnissä, 27,500eur.
Huippumallin hinta kyllä kivunnut vuosi vuodelta. 2012 oli luokkaa 22-23 tonnia. Hinta-asemointi silti melko kohdillaan jos vertaa muiden merkkien ja mallien paremmin speksattuihin versioihin:
S1000RR peruspaketeilla oli messuilla jotain 28,000eur luokkaa (karvalakki 24,200eur)
Panigale 1299S 36,990eur
Fireblade SP 32,990eur
F4 RR 34,790eur
GSX-R1000R 25,9999eur
R1M 32,009eur
Ei muuten hirveesti tartte ihmetellä, että miksi kotimaisissa sarjoissa ei hirveesti näy uudenkarheita kilpureita.