Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok,kiitos infosta, pitää käydä tsekkaamassa tallilla, samalla kun vaihtaa ölpät niin helppo kiristää akseli samalla.http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?271945-Gear-shift-spring-pin-worked-loose
Takaisinkutsuista ei tietoa mutta tämä kannattaa tarkistaa, jos vaihteiden kytkeytymisen kans ongelmia. Helppo todeta liikutettemalla vaihdevivun akselia syvyyssuunnassa.
Tsekkasin takaisinkutsut VIN-numerolla ja ei olut mitään aktiivia päällä, tosin ei siihen ole tehty mitään korjauksia takaisinkutsun takia. Onko Factoryssä ja R-mallissa eri osat venaretainerina?Omasta 2013:sta, tosin Factorysta, uusittiin venttilin retainerit takaisinkutsulla, samalla kuin kyrvähtänyt laturi vaihdettin takuuseen
Aprilian kotisivulta pitäisi löytyä recall campaign-kohta josta runkonumerolla pitäisi saada tieto koskeeko omaa pyörää joku tekemätön takaisinkutsu.
Ei kai R- ja Factory-mallien koneissa ole muuta eroa kuin ne muuttuvat imukurkut.
Joku paremmin asian tunteva voi varmistaa, mutta näin se minun mielestäni on.
Nythän tässä uusimmasta 2017-mallissa muuttuvia kurkkuja ei enää ole, lieneekö kustannuskysymys vai ovatko saaneet koneen toimimaan sen verran hyvin että niitä ei tarvita enää?
Jees pieni sivuttaisklappi löytyy vaihdevivusta, 05 - 1,0 mm, pitää kahlata apefoorumin threadi läpi onko mahdollinen kiristyksen paikka.
Missä olette huollattanut etupumput ja takaiskarin ja paljon budjettiin kannattaa varata (ei shimmauksia, saan osat irtonaisina huoltoon)? Sacksin hilut siis kyseessä.
Jees pieni sivuttaisklappi löytyy vaihdevivusta, 05 - 1,0 mm, pitää kahlata apefoorumin threadi läpi onko mahdollinen kiristyksen paikka.
Missä olette huollattanut etupumput ja takaiskarin ja paljon budjettiin kannattaa varata (ei shimmauksia, saan osat irtonaisina huoltoon)? Sacksin hilut siis kyseessä.
Missä olette huollattanut etupumput ja takaiskarin ja paljon budjettiin kannattaa varata (ei shimmauksia, saan osat irtonaisina huoltoon)? Sacksin hilut siis kyseessä.
. Alle 15 min ajon jälkeen syttyi varoitusvalo ja urgent service viesti. Heti takaisin kotia päin ja juuri ennen perille pääsyä tuntui että tehot häviää, joten pysäytin siihen, n. 20 metriä ennen maaliviivaa. Oma mopo päätti muistuttaa ylväistä sukujuuristaan heti kauden avauksen yhteydessä. Alle 15 min ajon jälkeen syttyi varoitusvalo ja urgent service viesti. Heti takaisin kotia päin ja juuri ennen perille pääsyä tuntui että tehot häviää, joten pysäytin siihen, n. 20 metriä ennen maaliviivaa.
Hyytymisen syy löytyi äkkiä, takajarru oli laahannut ja kuumentunut niin paljon että meni jumiin. Tuo korjaantunee satulan siivouksella ja herkistelyllä, mutta virhekoodeista löytyi memo-puolelta koodi DSB 08, joka näyttäis liittyvän jotenkin öljynpainesensoriin ja joka varmaan oli oikea syy varoitusviesteihin. Onko muilla tullut tuota virhekoodia vastaan, pystyykö perustumpelo tekemään tuolle jotain, vai kannattaako viedä suosiolla huoltoon?
Ok, kiitos tiedoista. Pitänee hankkia nuo piuhat ainakin tulevaisuutta varten.
Tänään kuului myös muualta huonoja uutisia kun selvisi, että MJL on pistänyt pillit pussiin, ainakin jossain määrin. Tuo jättää pk-seudun Aprilia-huollot aika vähiin, Brandtin edustajan mukaan Helsingin lähistöllä ainoastaan Bike World on nyt virallinen huolto.
Mikä liike järvenpäässä? Ykkös-MP oli nettisivujen mukaan ainakin vain mopot ja piikit, ei isojen pyörien, tai sitten ois vaan pitänyt soittaa ja kysyä. Hyvinkäällä oli joku xxxx-racing joka oli entinen aprilia huolto, ei siis virallinen mutta tarvittaessa osaisivat varmaan sielläkin hoitaa? MJL:ää toki voi suositella ja sekin on tässä lähin.