Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ennustan korvaavia valoja ja keulamuoveja tehtaileville pajoille erittäin ruusuisia aikoja, jos tuo tosiaan on lopullinen design.Aivan totta! Tuon oikealla olevan umpion olisi laittanut tuolle toisellekkin puolelle niin se olis hyvä.
Joo, tuntuu vaan jotenkin väkisellä väännetyltä nuo epäsymmetrisyydet, pakko ollut keksiä jotain poikkeavaa. Bikelandin foorumilta lainattua: "Hans... you design half of the bike... Franz... you design the other half... Zen vee vill steek dem togezzer!"Nyt vasta hokasin, että nuo lamput eivät ole ainoa epäsymmetrinen juttu pyörässä. Oikealla puolella on nuo hain kidukset ja vasemmalla perinteisemmän näköinen tuuletusaukko.
![]()
Vai 2006 ABS japanin tuotteisiin? Joopajoo.On se, BMW:llä ABS jarrut ekana Maailmassa sarjavalmisteisessa Moottoripyörässä! Joskus vuonna Miekka ja Kilpi, v.1996 R1100RS Saksan myynnissä "standartina" ABS jarruin, ilman sai tilaamalla! Mikä ihme se on jos BMW:n ABS johtaa kehitystä, niin se on aina tehnyt! Japanissa koetettiin kopioida BMW:n, FAG:n, ABS yksikköä, menestyksettä. Tuli sit ABS Japanin pyöriinkin varusteeksi n. 2006! Toiminnasta ei mitään kuvaa. BMW:n 1996 ABS II toimii ainakin hienosti 13 v. vanhassa pyörässäkin!
Noita valojahan ei itse näe ajaessaan. Millä tavalla ne vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin tms? Meinaan kun se oli nyt IHAN pilalla noiden valojen takia. Voi teitä tyttöjä.Nuo epäsymmetriset katteiden aukot ovat ihan hienot, mutta valot... hakkaavat rumuudessaan jopa uuden R1:n mulkosilmät, ja se on paljon seMuuten ihan räväkän näköinen pyörä pilattu täysin, ei voi tajuta. Paljonkohan hinta tulee olemaan, lähemmäs 30k€ jopa?![]()
Aivan. Et muuten varmaan koskaan vilkaise peiliin, laita hiuksia, aja partaa tms, koska eihän niitä itse näe, joten mitä väliäNoita valojahan ei itse näe ajaessaan. Millä tavalla ne vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin tms? Meinaan kun se oli nyt IHAN pilalla noiden valojen takia. Voi teitä tyttöjä.
No olkoon nyt sitten pilalla.Aivan. Et muuten varmaan koskaan vilkaise peiliin, laita hiuksia, aja partaa tms, koska eihän niitä itse näe, joten mitä väliäNoita valojahan ei itse näe ajaessaan. Millä tavalla ne vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin tms? Meinaan kun se oli nyt IHAN pilalla noiden valojen takia. Voi teitä tyttöjä.Mutta joo, ei pyörä itsessään noiden takia ole pilalla, mutta ulkonäkö kylläkin. Minä kun tykkään että pyörän pitää miellyttää myös omaa silmää, vaikka sitä ei ajaessa pahemmin näe. Ketjuveto on kyllä outo juttu, eikös lähes kaikissa bemareissa ole remmi?![]()
Juuri näin... jospa ne innostuis ja tekis tuosta "miesten mallin". vaikkapa 1300 koneella ja normaalikokoiselle miehelle sopivilla mitoilla? Muodothan tuossa on jo kohdillaan... skaalaa vain pikkasen isommaksi...Oikeana vikanahan tuossa on, että se on liian pieni eikä kyytiläistä kehtaa kuljettaa ollenkaan. Nii, ja ketjuveto.