Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
öljy asiaa. mulla oli castrolin täyssynteettinen koneessa 4500 kilsaa, tavara oli täysin loppu ja pikimustaa paskaa. tuli ajettua 13 ratapäivää kaudella 2012.
Ei mikään ihme jos ajoit kaikki 12 päivää samoilla öljyillä (olettaen, ettet köröttele hitaassa ryhmässä). Itse vaihdan kilpuriin ~500km välein ölpät. Tuohon mahtuu 3-5 ratapäivää vähän keleistä ja päivien ohjelmasta riippuen.
Mustathan ne oli jo ajat sitten. Eli samat öljyt 6700km ja siitä ainakin 2000km kohtuulaukkaa radalla.
Uutena S1000RR omistajana tekee mieli varustella mopoa kesää odotellessa.
Taitaa vaan olla että Suomesta ei hirveästi löydy lisätarvikkeita kyseiseen keksintöön.
Ainakin seuraavia osia pitäisi hommata.
Katalysaattorin korvausputki, pidempi alakate, kilpiteline, tuplakupla, jarru ja kytkinkahvat.
Hyviä linkkejä otetaan vastaan. Kyllähän googlen haulla löytyy vaikka mitä, mutta kerran rahat menettäneenä olen tullut varovaiseksi noiden nettikauppojen suhteen.
Uutena S1000RR omistajana tekee mieli varustella mopoa kesää odotellessa.
Taitaa vaan olla että Suomesta ei hirveästi löydy lisätarvikkeita kyseiseen keksintöön.
Ainakin seuraavia osia pitäisi hommata.
Katalysaattorin korvausputki, pidempi alakate, kilpiteline, tuplakupla, jarru ja kytkinkahvat.
Hyviä linkkejä otetaan vastaan. Kyllähän googlen haulla löytyy vaikka mitä, mutta kerran rahat menettäneenä olen tullut varovaiseksi noiden nettikauppojen suhteen.
Omaan kilpuriin olen tilaillut Alpharacingiltä kytkin ja jarrukahvat ja jotain muuta sälää.. Kahvat on ainakin erittäin hyvän tuntuiset verrattuna normaaleihin. Siis tallissa testattunaOnhan siellä tuplakuplaa sun muutakin.
Hyvännäköinen putki+alakate löytyy ainakin Austinracingiltä. Hinta voi olla napsun suolainen...
Kiitos vinkeistä.
Katalysaattorin korvausputken tilasin Danmotolta. Posti toi kotiakin jo. Laatu / työnjälki ihan ok.
Eikä hintakaan ollu paha. 114.73€ + tulli 25,86€

Jahas, raatsitkin ruveta sahaamaan vakio putkea poikki.![]()
Kylläpä se samaa kappaletta onpi.Meinaatko että katalysaattori on alkukäyrän kanssa yhtenäinen osa?
Pyörä kun talvehtii liikkeessä niin en pysty asiaa tarkistamaan.
Meinaatko että katalysaattori on alkukäyrän kanssa yhtenäinen osa?
Pyörä kun talvehtii liikkeessä niin en pysty asiaa tarkistamaan.
Ihan yhtä rautaa on siihen jalkatapin kohdalle asti kannesta laskien. Siinä sen suojapellin takana liitos josta irtoaa se lyhyt, läpivirtaava, äänenvaimennin. Jos sen katalysaattorilaatikon vain meinaat poistaa, niin sahaus/rälläköintihommia edessä.
Japskeista kun on pystynyt tuon katin poistaa erikseen.
No niimpä tietysti. Tosta väliputkesta saa sitten vaikka kivan seinäkoristeen.....
Olisi tietysti taas voinnut selvittää tuon asian paremmin ennen kuin tilasin tuon putken.
Japskeista kun on pystynyt tuon katin poistaa erikseen.
Olisi yksi vakioputkisto ylimääräisenä 120e, jos kiinnostaa.