Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kellään vetänyt moottoria jumiin S1000RR:ssä?
Oma pyörä vm -10 ja viime talvena ihan valtuutetussa merkkarissa tehty 30tkm huolto venttiilinsäätöineen päivineen..
Nyt 4tkm huollon jälkeen ajettuna kone jumisssa.
Korjaamolle kun soittelin, että mitä tehdään, niin vastaus oli että "korjaamopäällikkö kesälomilla, palataan 3vkon päästä asiaan..."
Keväällä jo piti soitella samaiseen merkkihuoltoon, kun katteet kasattu miten sattuu ja osa ruuveista puuttui, joita toki läheteltiin sitten postissa kotiin, mutta...
Silloin jo vakuuteltiin, että "oikein pedantti kaveri" tehnyt huollon..
Vähän jäi paha maku suuhun jo keväällä eikä tämä heidän 4tkm sitten huoltamansa moottorin jumiin vetäminen auttanut kyllä yhtään.
Moottori ei jaksa pyöriä startilla ja suurimmalla vaihteellakin ns. mäkistarttia koittaessa luistokytkin antaa periksi eikä moottori pyöri..
Uusi 2010 mallin moottori bemarilla 13k€ ja puolimoottori oli jotain 6-7k€..
Sammui täydestä laukasta noin 12krpm kohdilla...
Vikakoodit Heel- ja crankshaft anturista.
Harmittaakin vähän.
Onko kellään vetänyt moottoria jumiin S1000RR:ssä?
Oma pyörä vm -10 ja viime talvena ihan valtuutetussa merkkarissa tehty 30tkm huolto venttiilinsäätöineen päivineen..
Nyt 4tkm huollon jälkeen ajettuna kone jumisssa.
Korjaamolle kun soittelin, että mitä tehdään, niin vastaus oli että "korjaamopäällikkö kesälomilla, palataan 3vkon päästä asiaan..."
Keväällä jo piti soitella samaiseen merkkihuoltoon, kun katteet kasattu miten sattuu ja osa ruuveista puuttui, joita toki läheteltiin sitten postissa kotiin, mutta...
Silloin jo vakuuteltiin, että "oikein pedantti kaveri" tehnyt huollon..
Vähän jäi paha maku suuhun jo keväällä eikä tämä heidän 4tkm sitten huoltamansa moottorin jumiin vetäminen auttanut kyllä yhtään.
Moottori ei jaksa pyöriä startilla ja suurimmalla vaihteellakin ns. mäkistarttia koittaessa luistokytkin antaa periksi eikä moottori pyöri..
Uusi 2010 mallin moottori bemarilla 13k€ ja puolimoottori oli jotain 6-7k€..
Sammui täydestä laukasta noin 12krpm kohdilla...
Vikakoodit Heel- ja crankshaft anturista.
Harmittaakin vähän.
Kysymystä: Bemarin s1000rr vm. 2010 mahdollisesti tulossa talliin? Mutta mutta myyjältä ei näytä nyt huoltokirjaa löytyvän. Pyörällä ajettu noin 33 tkm. Mitä isompia tulevia huoltoja tulossa, ja mitä tuohon kilsoihin pitäisi olla tehty? Itse hoidan öljyn- ja suodattimen vaihdot.
Kiitos jos apuja löytyisi!
30 tkm kohdalla on ns isompi huolto, jossa tarkastetaan venttiilien välykset jne. Omassa oli just tehty, kun sen aikanaan ostin. Ketjut ja rattaa tuossa vaiheessa ois varmaan vaihtokunnossa, ja käytöstä riippuen jarrupalat saattaa olla uusimisen tarpeessa.
Muutoin ei pitäisi olla mitään isoa.
Ok, kiitos. Sitten vielä tyhmä kysymys, onko tuo huoltokirja sähköinen vai ihan normi manuaali?

Kuuluu. Pärrä kalibroi abs kehät ekojen metrien aikana ja sitten kun homma valmis niin valot sammuuUutena rr:n omistajana kyselen pyörän mittaristosta. Elikkä kun mopon käynnistää, niin mittaristossa vilkkuu oranssi kolmio, kuuluuko näin olla? Koeajolenkillä sammui kun pyörän sai liikkeelle. Mopo vm. 2010.
-Tero
Kuuluu. Pärrä kalibroi abs kehät ekojen metrien aikana ja sitten kun homma valmis niin valot sammuu
Lähetetty minun SM-G965F laitteesta Tapatalkilla