tilastotappio
Hallituksen puheenjohtaja, kauppavastaava
M1000RR Suomessa hinta alkaen 44990€. Ei ihan joka pojan pyörä...
Rakas joulupukki...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
M1000RR Suomessa hinta alkaen 44990€. Ei ihan joka pojan pyörä...
Rakas joulupukki...

Saadaanko mekin laittaa nyt aiheettomia ÄMMÄTARROJA. Niinkuin pikkudiisseli BMW autoilijatkin tekee![]()
Etenkin kun Suomen radoilla noista siivekkeistä saatava hyöty voi olla "huomaamaton". Toivottavasti joku tuollaisen hankkii, ja sen näkisi vielä radalla...Eikös Honda tehny samanlaisen neronleimauspyörän joka makso 50k€ siitä motogp teknologiasta? Ei tainnu olla hirveä myyntimenestys.M1000RR Suomessa hinta alkaen 44990€. Ei ihan joka pojan pyörä...
Eikös Honda tehny samanlaisen neronleimauspyörän joka makso 50k€ siitä motogp teknologiasta? Ei tainnu olla hirveä myyntimenestys.




Eikös toi oo öljynpaineregulaattori tms. Toki jos tuo hirttää auki, niin öljyt pääsee öljypumpun jälkeen suoraan takaisin öljypohjaan, ts koneesta häviää öljynpaine.Tulee ikävää jälkeä kun öljytermostaatti hirttää kiinni eikä kierrätä kaikkea moottoriöljyä jäähdyttimen kautta..
BMW

Toi kuvan osa on 07 eli öljy termostaatti.
Toki mitä lueskelin niin myös 01, eli toi regulaattori saattaa jumia myös.BMW
Uskoisin (toivoisin) että jos öljynpaine häviää niin syttyis joku valo edes tms. mutta toi sammui ihan täydestä laukasta suurimmalla vaihteella..lentokenttävedon jälkeen sen mitä 1/2 maililla kulki...
Jos joukosta löytyy koneistajaa niin mulla ois mallipala jonka mukaan tehdä
Mihtähän hallaa tekee moottorille ajaa tykkönään ilman termostaattia niin, että kaikki öljy kiertää lauhduttimella koko ajan? Varmaan tienpäällä turha operaatio poistaa öljytemostaatti, mutta radalla / kentällä voisi olla ihan perusteltu toimenpide? Jos sitten seuraavaan moottoriin...
Jos joukosta löytyy koneistajaa niin mulla ois mallipala jonka mukaan tehdä
Mihtähän hallaa tekee moottorille ajaa tykkönään ilman termostaattia niin, että kaikki öljy kiertää lauhduttimella koko ajan? Varmaan tienpäällä turha operaatio poistaa öljytemostaatti, mutta radalla / kentällä voisi olla ihan perusteltu toimenpide? Jos sitten seuraavaan moottoriin...
Jos paikallaan käyttää koneen lämpimäksi, ja sen jälkeen vetää ihan eniten kentällä tai radalla, niin luulisi että öljy pysyy lämpöisenä.Jos joukosta löytyy koneistajaa niin mulla ois mallipala jonka mukaan tehdä
Mihtähän hallaa tekee moottorille ajaa tykkönään ilman termostaattia niin, että kaikki öljy kiertää lauhduttimella koko ajan? Varmaan tienpäällä turha operaatio poistaa öljytemostaatti, mutta radalla / kentällä voisi olla ihan perusteltu toimenpide? Jos sitten seuraavaan moottoriin...
Sen takii siinä ollee se termari. Ja vain köyhät h***t ajaa suomessa.Tiedä bemarista, mutta Suomen kesässä ajellessa koko jäähdytin on vähän kyseenalainen tarpeellisuuden suhteen?
Aasia kunnossa [emoji1787]Sen takii siinä ollee se termari. Ja vain köyhät h***t ajaa suomessa.