• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Storm

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gs jannu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Storm on mun mielestä toiminut ihan mallikkaasti koko mun urani ajan. Ei pienintäkään negatiivista sanottavaa ole mulla. Myyjät on palvellut myös niissä tilanteissa, kun on joutunut palauttamaan takasin ostamiani laitteita.

Pelkkää ruusua
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Hyvin vastasivat puhelutideusteluun.. sekä Hesan että Turun päässä. Nettikaupan tiedot kun olivat puutteelliset,mitä ei edes kielletty vaan pahoittelivat asiaa..

Samoin Hesessä kokemukseni mukaan, potta ja hanskakaupat iso +!
Nolan N-42 Ncom, me like!

Kävinpä tuossa Turun Stormilla pari viikkoa sitten,ihan vaan katsomassa uutta paikkaa.Palvelu oli ensiluokkaista ja tarinaa riit-ti.Ostin mopoon pleksin ja kauppatapahtuma kävi nopeasti ja asiantuntevasti.Pisteet täältä,poikkean toistekin.
smile_org.gif

Tampereen Stormilla kävin lauantaina ja suurta hämmästystä herätti sellainen seikka, että kuvaston hinnat olivat aivan jotain muuta kuin myymälässä olevat hinnat.
Ainakin kolmessa tuotteessa joita olin ostamassa myymälän hinta oli reilusti kalliimpi kuin uusimmassa kuvastossa ollut hinta.
omg.gif

No ne tavarat jäi hyllyyn.

Voi ei!
Pahoittelut heti alkuun tapahtuneesta. Mehän laskimme hintoja useissa tuoteryhmissä kaudelle 2010. Tässä on nyt sitten todennäkökisesti Tampereen myymälässä jäänyt osaan tuotteista uudet hintalaput tulostamatta. Pistetään viestiä eteenpäin myymälään...

Kyllä ne luettelon hinnat pitäisi olla oikein ja ihan samat sekä myymälässä että nettikaupassamme, paria painovirhettä lukuunottamatta. (muistaakseni Motorexin Racing-jarruneste ja N-com multimediajohto). Pyydän myymälähenkilöstöä tarkistamaan tuotteiden hintalaput.

Omat kokemukseni stormista on aivan erilaiset siihen verrattuna mitä täällä tuntuu suurimmalla osalla olevan.

Ostin paikallisen jälleenmyyjän kautta Turun stormilta powercommanderin pyörääni viime syksynä. Tarkoituksena oli, että asennan talvella ja saan pyörän penkkiin heti keväällä ja pyörän hyvissä ajoin ajoon. Powercommander oli kuitenkin viallinen ja aiheutti pyörän mittaristoon häiriötä. Palautin laitteen nyt keväällä korjattavaksi/vaihdettavaksi uuteen. Laite on ollut nyt 2kk stormilla, eikä siellä tiedetä mitä sen kanssa tehtäisiin. Mietitään voidaanko antaa uutta tilalle, onko mahdollista korjata. Oikeastaan tuntuu ettei asian suhteen ole tehty yhtään mitään. Mielestäni minulla on kuluttajana oikeus saada ajokaudella toimiva laite ilman monen kuukauden odotteluja. Tällä hetkellä asia on edennyt siihen pisteeseen, että yritetään saada edes kaupan purkua.

Tilasin myös tänä keväänä minivilkut kyseisestä liikkeestä. Minulle toimitettiin hopeiset vilkut tilaamieni mustien sijaan. Ne sain sentään vaihdettua oikeisiin viikossa.

Toi Stromin kanta-asiakas lahjakortti systeemi on aivan susi. Lähinnä sen takia että kortti on voimassa vain 1kk. Jos en tarvitse 1kk aikana mitään, on sama kuin heittäisin rahat roskikseen tai ostaisin niillä jotain aivan turhaa.

Voisin ottaa sen alennuksen jo heti ostaessa tavaraa enkä tuollaisella huijaus "lahjakortilla".

Taas tuli heitettyä 50,57euroa roskiin.

Turun stormista annan miinusta, tai no siitä yhdestä jampasta joka on siellä töissä..
mad.gif
Sanoi tilaavansa oulun myymälästä osan, ja sanoi vielä että on on Pe. 2.7 turussa. Soittelin turun myymälään perjantaina ja kyselin osaa..
mad.gif
Juu katohan vaan kun sitä ei ole edes sieltä tilattu...!! Ei V***U sentään mikä pässi..
mad.gif

Masentava reissu Helsinging Stormiin.

Uutena motoristina koitin päästä ostamaan ensimmäistä kypärääni (ja ehkä muutakin) ja olin katsonut netistä tietyn Nolanin mallin olevan erittäin edullinen. Kysyin tiskiltä (jossa 3 henkilöä) että onko siitä mitään kokoja enää jäljellä. Myyjä vastasi, "Ei", ja jatkoi omia juttujaan... Minun piti kysyä, että onko jotain muita edullisia kypäriä johon hän vastasi, että "Tuolla, tuolla ja tuolla" (samalla viittoillen ympäri kauppaa).

Sitten hipsin pois ja sovitin yhtä kypärää. Minulle heräsi monta kysymystä eri malleista jne, mutta päätin että heiltä en kysy mitään ja painuin pois.

Kaveri joka on ostellut jo kamoja muistakin pakoista sanoi hänen kokemuksensa olleen Helsingin Stormilla identtinen. Joten eipä tarvitse viedä asioitani enää sinne.

Treen stormilla tänään käyneenä, onhan se hienoo että mainostetaan tuotteita mitä "pitäis olla varastossa" ja "ei tietoa millon tulee lisää..."
noh eipä siinä, hyvä palvelu on silti aina ollu vaikka muista liikkeistä ostokset joutuukin välillä tekeen..!
tounge.gif

Oulun Stormilla on ollut aina hyvä palvelu ja ostin sieltä viime kesänä Revit´n ajotakin. Nyt olen sitten netin kautta yrittänyt saada siihen sopivaa selkäsuojaa netin kautta, mutta huonoin tuloksin. Kyselyihin on toki vastattu ja kerrottu tuotetta kysytyn paljon, mutta kuulema Keski-Euroopan lomien takia tuotetta ei ole saatu. Näin vastattiin kuukausi sitten. Koskahan lomat loppuu?
sport05.gif

Helsingin päädyssä, Stormin palvelu toimi taas, ja @postiin vastataan nopealla aikataululla, kiitokset Kaisalle, Turun puotiin
smile_org.gif

Lahden Stormilla palvelusta ei hajuakaan, yksin saa myymälässä harhailla, jos jotain kysyy, niin myyjät ylimielisiä. Huippu oli, kun menin lahjaksi saamillani lahjakorteilla sieltä hanskoja ostamaan. Kassalle jonottaessani, myyjä vaan höpötteli edellisen asiakkaan kanssa, bemareista "auto", sekä mahdollisesta tallipaikasta. Useamman minuutin ooteltuani palo käämit, vein hanskat narikkaan, sekä marssin puodista ulos. Tätyy pistää vahinko kiertämään ja lahjoittaa lahjakortit eetenpäin.

Täytyypä kehaista Stormin nettikauppaa.
Tuli viime torstaina hintahurrikaani-postia ja -20% alen kannustamana vilkaisin sivuja, josko jotain löytyisi. Löytyihän sitä, eipä tarvinnut renkaita tällä kertaa tilailla ulkomailta. Michelinin Power Puret 2CT 120/70 eteen ja 190/50 taakse kustansivat posteineen vain 241 euroa tuotuna lähikauppaan. Pääsee ensi kesän aloittamaan uusilla nakeilla zetorilla. Erittäin nopea toimitus ! Jos jatkossakin yhtä vaivatonta ja halpaa, niin ostelen enemmän kotomaasta.

Lahden Stormilla palvelusta ei hajuakaan, yksin saa myymälässä harhailla, jos jotain kysyy, niin myyjät ylimielisiä. Huippu oli, kun menin lahjaksi saamillani lahjakorteilla sieltä hanskoja ostamaan. Kassalle jonottaessani, myyjä vaan höpötteli edellisen asiakkaan kanssa, bemareista "auto", sekä mahdollisesta tallipaikasta. Useamman minuutin ooteltuani palo käämit, vein hanskat narikkaan, sekä marssin puodista ulos. Tätyy pistää vahinko kiertämään ja lahjoittaa lahjakortit eetenpäin.
Etpä ole ainoa...

Lähden vaikka mihin muuhun Stormin myymälään kuin Lahden.
033102ass_1_prv.gif

Episodi "eturengas takavanteelle" ja vängätään vastaan että kyllä se toimii sulla siinä ihan hyvin... Asiakaspalvelusta ei hajuakaan.

Paikalliset diilerit joutuu tilaan kamaa joskus Stormilta, sanon AINA että ei Lahdesta, odotan vaik viikon jos tulee muualta.
033102bebe_1_prv.gif

Tampereella ainakin palvelu pelaa niinkuin odotankin. Ja ne tavarat mitä ole tarvinnut on löytyneet hyllystä.
Tosin vaatimukset eivät ole kovat kun tiedän mitä haen ja fiilis on vähän citymarketmainen mutta paikkansa tuo on mun mielestä hyvinkin ansainnut

Oulun Stormilla on ollut aina hyvä palvelu ja ostin sieltä viime kesänä Revit´n ajotakin. Nyt olen sitten netin kautta yrittänyt saada siihen sopivaa selkäsuojaa netin kautta, mutta huonoin tuloksin. Kyselyihin on toki vastattu ja kerrottu tuotetta kysytyn paljon, mutta kuulema Keski-Euroopan lomien takia tuotetta ei ole saatu. Näin vastattiin kuukausi sitten. Koskahan lomat loppuu?
sport05.gif
Oulun Stormilla yleensä otetaan asiakas kopiksi jo ovella. Harmi, että ajovarustevalikoima on pieni(kelle on, kelle ei), joten harvemmin mitään sellaista tulee ostettua. Lähinnä se on merkeistä kiinni mun kohdalla. Olen kyllä ostanut sieltä aikanaan täyden tekstiilikerran ja silloinkin palvelu pelasi.

Tiskilläkin palvelu pelaa esimerkillisesti.

Webistä olen pariin otteeseen tilannut tavaraa ja seuraavana päivänä on ollut paketti Matkahuollossa. Olen tilannut tuotteita, jotka ovat webin mukaan varastossa.

Nyt olen kyllä todella positiivisesti yllättynyt ja ehkäpä sittenkin Suomella on toivoa:

Ma 18.4 klo 23.00 nettikaupasta tilatut saapikkaat olivat kotiovella ke 20.4 klo 20.00.

Loistavaa!

Back