Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkäläinen tapaus oli kyseessä, jos voin kysyy??En aio enää asioida ainakaan hetkeen ko. lafkoissa..
Jouduin kuluttaja-asiamieheltä pyytämään lausunnon, että alkoi takuuasiat pelaamaan. Erittäin epäasiallista käytöstä niin Tampereella kuin pääkonttorilla.
Jos kymmenen vuoden kanta-asikkuuden jälkeen meininki on tommosta, niin ei tarvi käydä enää..
Monta kertaa kävi myös niin, että joku osa luvattiin toimittaa parissa päivässä, mutta siinä kesti useita viikkoja tai sitä ei saatu loppujen lopuksi hankittua ollenkaan..
Ei näin.![]()
Niin mikä noista? Toi takuujuttuko?Minkäläinen tapaus oli kyseessä, jos voin kysyy??En aio enää asioida ainakaan hetkeen ko. lafkoissa..
Jouduin kuluttaja-asiamieheltä pyytämään lausunnon, että alkoi takuuasiat pelaamaan. Erittäin epäasiallista käytöstä niin Tampereella kuin pääkonttorilla.
Jos kymmenen vuoden kanta-asikkuuden jälkeen meininki on tommosta, niin ei tarvi käydä enää..
Monta kertaa kävi myös niin, että joku osa luvattiin toimittaa parissa päivässä, mutta siinä kesti useita viikkoja tai sitä ei saatu loppujen lopuksi hankittua ollenkaan..
Ei näin.![]()
Kyllä se palaute pitäis antaa mun mielestä myymälävastaavalle, pelkkä rivimyyjä vitut välittää valituksista.Käytiin vaimokkeen kanssa turun stormissa ja sieltä ei saatu minkäänlaista palvelua. Kypärää etsittiin ja oltais tarvittu hieman myyjän tietoa. Mutta tiskin takana tapeltiin jostain kesä-ajan työvuoroista. Ei edes minkäänlaista kiinnostusta tulla palvelemaan. Seuraavana päivänä soitin stormille ja kysäsin että saiskos nyt sitä palvelua vai pitääkö puhelimessakin odottaa tunti. Kysäsin siitä löytämästämme kypärästä ja myyjä oli jo lähettämässä sitä meille mutta en ostanut sitä koska ei liikkeessä saanut palvelua. Ja sen sanoin myös suoraan myyjälle. No mutta ei se pulju siihen kaadu vaikka ei ostettu. Vituttaa vaan kun menee turhaa bensaa ajella turkuun ja takasi ilman että sais pientä apua ostoksissa.
Olipas vitsikäs kaveriAsioin joku aika sitten ison ketjun autovaraosa/tarvike liikkeessä ostamassa mopoon vahaa!tiskillä oli samaan aikaan nainen joka näytti sormella autoaan ja kysyi myyjältä et olisko tommoseen punaseen corollaan syylärinkorkkia!myyjä sano ihan vakavalla naamalla et ei ole kun keltaseen corollaan!nainen käänty kantapäillään ja kehu menevänsä tojotan lliikkeeseen!myyjän ilme ei muuttunu vieläkään!muutkin myyjät vähän ihmetteli!siinä oli sitä asiakaspalvelua![]()
Jep, samanlainen kokemus. Suurin piirtein homma toimii, varsinkin valtakunnallinen (?) puhelinpalvelu, mutta ainakin Tsadin myyjillä ehkä hieman tarkistamista palveluasenteessa. Itse olen kyllä saanut ostokset tehtyä, ehkä olisin ostanut enemmänkin asiakasystävällisemmällä palvelulla......sälää stadin liikkeestä ostaneena olen sitä mieltä että homma muistuttaa asenteeltaan liikaa Speden rautakauppaa. Tuotteet ovat hyviä mutta liikkeessä asiointi ei varsinaisesti ole mikään elämys. Pikku ponnistuksella olisivat tehneet lisämyyntiä vaikka kuinka, minkä luulisi olevan melko tärkeää nykyaikana.