GuessWho
Mopoton ja veneetön mies
Mun mielestä jos ei ole rahaa pitää pyörää omistajan/pääsääntöisen ajajan vakuutuksissa niin ei muuta kun pyörä myyntiin...
Ei hätää, toi kikkailu loppuu muutenkin 2013 kun kyseinen asia on sukupuolilakia loukkaava

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä jos ei ole rahaa pitää pyörää omistajan/pääsääntöisen ajajan vakuutuksissa niin ei muuta kun pyörä myyntiin...

25tkm mittarissa ja nyt tuli ensimmäinen vika, ja sekin osi ihan itse aiheutettu.
Eli nyt on mopossa sellainen vika että pitkä valo ei toimi, jos stonga on suorassa mutta kun kääntää vasemmalle niin syttyy. Eli johto varmaan poikki kun on ajettu tuo 25tkm leveämmällä tangolla
Tarttee purkaa ja kattoa ennenkin menee loputkin langat.
Mahtaako kellään olla power commander kiinni gsr:ssä? Tuossa kun kävin yamaha FZ6-S kokeilemassa oli se kaasun käytös huomattavasti parempi. Tosin siinäkin oli commander kiinni, että alkuperäiseen ei ole vertailukohtaa. Moottorijarrutus oli huomattavasti hillitympi. Omassa gsr:ssä tuntuu kuin joku vetäisi jarrua kun kaasun kääntää pois. Sitten jos ei putkisto meinaa laittaa, vaan pelkän commanderin riittääköhän siihen joku valmis kartta tai commanderin oma 0-kartta? Ettei tartte lähteä säätämään? Eli onko sillä 0-kartalla mitään eroa pyörän omaan karttaan?
Kiitos ja anteeksi.

Nyt 26tkm ajettu, ja tuli mieleen että pitäiskö tota alustaa säätää? Kukas osasi?
Ja onhan tuo kaasukin vähän töksahtelevä

http://www.janipartanen.com/Vanhat/alusta_lei.htm
ite säätänyt vaan omaan mieleen sopiviks pari astetta tehdasasentoja jämäkemmäks...
Ite käytin PHT-speedil rikastuttaa seoksii ku oli väliputki uusittu...pitäis vaa TPS säädättää siellä ni sais töksähtelyt pois, mutta toistaseks katon vielä pystyykö sen kanssa elämään.![]()
Mun GSR600 -08 on tänä kesänä alkanut sammuilemaan ajossa, vaihdetta alaspäin vaihtaessa, yleisimmin 4:sta 3:lle, mutta myös muillakin. Ei jatkuvasti, voi mennä päiviäkin ettei tee tätä kertaakaan, ja päiviä jolloin tekee monesti.
Tyhjäkäynti säädetty liian pienelle? Ainakin jotkut kawat on sammahdelleet juuri tuolla tapaa, kun tyhjäkäynti on säädetty vaikka vain 100 kierrostakin liian pienelle. Vaihtelu käytöksessä voi olla sidoksissa mm. säätilaan, koneen lämpöön ja kierroksiin joilta kytkintä painaa. Lisäksi 95e-bensalla myös etanolipitoisuuden reilu vaihtelu eri tuotantoerissä voi vaikuttaa.
Ts18056: kyseessä on ruiskupyörä, eli ei tukkeutuvia suuttimia. Toki myös pielessä oleva ruiskun synkka voi aiheuttaa heikkoa tyhjäkäyntiä.