Mullakaan ei oo hyvää sanottavaa Tampereen Masterbikesta.
Olen ollut sen asiakkaana vuodesta 2001, vain koska se sijaitsee melkein naapurissa.
Mutta lopetin asiakkuuden nyt viimein, kun olin ostamassa kahvatuppeja (kahvanlämmittimien asennuksen takia).
Kauppasivat sellaisestakin perus-tarvikkeesta "ei-oo":ta ja lupailivat 2 viikon toimitusaikaa!!!
Aiemmin olin ostanut renkaat endurooni sieltä. Takarengas oli myöskin tilauskamaa... Kävi vielä semmoinen moka, että vasta
asennettaessa huomasin, että miksi ei millään meinaa asettua hyvin vanteelle... olikin TUBELESS! Piti olla tube type!!
MasterBike taitaa olla aika huonossa maineessa...
Ostin ketjun ja rattaat Puromotorista (Kaleva) ja siellä on hyvä palvelu. Sekä asiantunteva. Ne on erikoistuneet enduroihin.
R.M. Heinosta mulla ei ole kuin yksi kokemus vuodelta 1996, kun aloitin moottoripyöräilyn DR750:lla.
Kävi huono tuuri, kun kone laukesi melkein heti oston jälkeen.
Olin ostanut pyöräni yksityiseltä.
Korjautin R.M. Heinolla, oli pahin kesäruuhka tosin.
Heiltä jäi moottoria kasatessa vaihteensiirtimen tappi (5 x 10 mm terästappi) uiskentelemaan öljytilaan. Huomasin sen konetta tarkistellessa seuraavana talvena.
Alkoivat kesällä tilaamaan myös vasenta koppaa Japanista (1600 mk), vaikka kelpoinen DR800 koppa löytyi Suomesta päivän toimitusajalla ja puolta halvemmalla (850 mk)... kun itse soitin pari puhelua. Kehnoa organisointia.
Pyöräni oli yli 4 viikkoa poissa liikenteestä.
Asia on tietysti vanha ja ehkä mulla oli vain huonoa tuuria.
Sitten tulikin jo kiire hommaamaan ajokokemusta - oli heinäkuun alku ehtinyt jo - jotta ehdin saamaan ajokokemusta ennen seuraavana vuonna alkavaa maailmanmatkaani varten