• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tampereen mopokaupat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taitaa jargella ajojalkaa kutittaa niin pahasti, ettei malta pitää kauppaa kovin pitkään auki. Itse kävin pyörää siellä katsomassa, mutta pyynnit oli aika kovat. Vielä ei alettu kauppaa vääntämään, joten hinta ei selvinnyt. Kuitenkin ilmapiiriltään asiallisen oloinen kauppa ja myyjä.
Pitää tästä lähteä katsastamaan miltä tuo Heinon putiikki näyttää.

[e] Niin, paitsi että tänäänhän on tiistai ja lafka on mennyt jo viideltä kiinni. Taas yksi hyvä syy lisää lopettaa työnteko. Ehtisi sitten joskus kaupoille/hoitamaan asioitaan. =)

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (tomi @ Huhti. 01 2003,15:19)</td></tr><tr><td id="QUOTE">RM Heino: Ykköspaikka ainakin siihen asti kun Vesku oli vielä sielä töissä, tosin Karin kanssa myös hommat hoituu. Uusista kavereista ei vielä kokemuksia.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Mun kokemukseni ainakin yhdestä uudesta kaverista ovat varsin positiivisia!
inlove.gif
inlove.gif
tounge.gif
wink.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kata-600 @ Huhti. 02 2003,16:27)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Mun kokemukseni ainakin yhdestä uudesta kaverista ovat varsin positiivisia!
inlove.gif

inlove.gif

tounge.gif

wink.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Ja tuo on varmaan täysin puolueeton lausunto!
wow.gif

Kyl mä ainakin omat kauppani hoidan rm-heinolla..ja se blondikin oli syötävän hyvä..  
inlove.gif

GSM Motoshopista tiedän sen verran että kypärät ostettiin sieltä,palvelu ok ja hintakin saatiin kohdalleen.

Kaikki varaosat ostan RM-Heinolta ja uusi kaveri vaikutti ihan kelpo hemmolta.

Vaatetus ja rengas asioissa olen kääntynyt Kataforin puoleen viialassa,huoltopuolikin on ilmeisen ok ainakin huoltomies(poika) on asiallisen ja ammattitaitoisen tuntunen kaveri.

Kuten jo jossain osiossa totesinkin, Moto GSM:ssä Sammonkadun varrella jampat kiskoo tupakkia aika lailla tiuhaan tahtiin mutt jos se ei haittaa niin palvelu kyllä pelaa...

Se Gtracer vois kyllä ihan hyvin sumplia RM-Heinolle jotkut kohtuulliset .ORG-alennukset...

Omat vähäiset aloittelijan kokemukset kertovat, että:

- Heinolla on fiksua porukkaa ja hyvä palvelu  

- Lielahdessa Motokympin yhteydessä oleva tarvikemyymälä (ne on nykyään kaksi eri paikkaa) on ihan jees ja hinnat sekä palvelu on kohtalaisen hyvät.

- Masterbike; ei kannata käydä.  
sad.gif

Mullakaan ei oo hyvää sanottavaa Tampereen Masterbikesta.
Olen ollut sen asiakkaana vuodesta 2001, vain koska se sijaitsee melkein naapurissa.

Mutta lopetin asiakkuuden nyt viimein, kun olin ostamassa kahvatuppeja (kahvanlämmittimien asennuksen takia).
Kauppasivat sellaisestakin perus-tarvikkeesta "ei-oo":ta ja lupailivat 2 viikon toimitusaikaa!!!

Aiemmin olin ostanut renkaat endurooni sieltä. Takarengas oli myöskin tilauskamaa... Kävi vielä semmoinen moka, että vasta
asennettaessa huomasin, että miksi ei millään meinaa asettua hyvin vanteelle... olikin TUBELESS! Piti olla tube type!!

MasterBike taitaa olla aika huonossa maineessa...

Ostin ketjun ja rattaat Puromotorista (Kaleva) ja siellä on hyvä palvelu. Sekä asiantunteva. Ne on erikoistuneet enduroihin.

R.M. Heinosta mulla ei ole kuin yksi kokemus vuodelta 1996, kun aloitin moottoripyöräilyn DR750:lla.
Kävi huono tuuri, kun kone laukesi melkein heti oston jälkeen.
Olin ostanut pyöräni yksityiseltä.
Korjautin R.M. Heinolla, oli pahin kesäruuhka tosin.

Heiltä jäi moottoria kasatessa vaihteensiirtimen tappi (5 x 10 mm terästappi) uiskentelemaan öljytilaan. Huomasin sen konetta tarkistellessa seuraavana talvena.

Alkoivat kesällä tilaamaan myös vasenta koppaa Japanista (1600 mk), vaikka kelpoinen DR800 koppa löytyi Suomesta päivän toimitusajalla ja puolta halvemmalla (850 mk)... kun itse soitin pari puhelua. Kehnoa organisointia.
Pyöräni oli yli 4 viikkoa poissa liikenteestä.

Asia on tietysti vanha ja ehkä mulla oli vain huonoa tuuria.

Sitten tulikin jo kiire hommaamaan ajokokemusta - oli heinäkuun alku ehtinyt jo - jotta ehdin saamaan ajokokemusta ennen seuraavana vuonna alkavaa maailmanmatkaani varten
smile.gif

,R.M. Heinosta mulla ei ole kuin yksi kokemus vuodelta 1996, kun aloitin moottoripyöräilyn DR750:lla.
Kävi huono tuuri, kun kone laukesi melkein heti oston jälkeen.
Olin ostanut pyöräni yksityiseltä.
Korjautin R.M. Heinolla, oli pahin kesäruuhka tosin.

Heiltä jäi moottoria kasatessa vaihteensiirtimen tappi (5 x 10 mm terästappi) uiskentelemaan öljytilaan. Huomasin sen konetta tarkistellessa seuraavana talvena.

Alkoivat kesällä tilaamaan myös vasenta koppaa Japanista (1600 mk), vaikka kelpoinen DR800 koppa löytyi Suomesta päivän toimitusajalla ja puolta halvemmalla (850 mk)... kun itse soitin pari puhelua. Kehnoa organisointia.
Pyöräni oli yli 4 viikkoa poissa liikenteestä.
RM-Heino ei ole ollenkaan niin hyvä liike kuin luullaan!
Pyörääni tehtiin siellä huolto todella ala-arvoisesti
veryangry.gif

Mutta onneksi on muitakin liikkeitä kuten KX-Center joka on
mielestäni paras.
sport05.gif

RM-Heinosta ihan positiivisia kokemuksia, ostin pyörän sieltä. Palvelu hyvää, ja hintakin (oli silloin) mielestäni kohtuudella kohdallaan. Kauhea ruuhka siellä tuntuu aina olevan (kun esmes osia hakee) ja odottaa saa. Mutta kai se hyvä on kun muutkin siellä käy.
Motoxi on tosiaan jotenkin huonosti auki kun en ole vielä kertaakaan kerennyt sinne  
tounge.gif

Auto-Sladey on paikka johon en mene, palvelua ei ole, jätkä on paikalla jos jaksaa (käytiin keväällä kaverin kanssa parina perättäisenä päivänä klo. 14.30 ja aina se oli jossai menos muka..), ei kai sitä sitten myyminen kiinnosta.
KX-Centterissä mouhijärvellä oli kohtuullisen innokas myyjä. Tosin ei ollut kawoista aivan perillä.

Mouhijärven KX-Centterin kanssa on aina homma toiminu, mitä olen siellä asioinut. Myyjillä on ainakin ollut aikaa ja kuulumisiakin on ollut aikaa vaihdella. ja nythän tämä aika kuluu tässä uutta jammua odotellessa
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Ostin pyörän auto sladeyltä ja kyllä se ihan asiallinen paikka minusta oli. Kun vaan varautuu siihen ettei se kaveri siellä koko ajan ole vaan tulee kun soitat.

Eka kerta kun tarvitsin apua KX-centeristä Tampereelta. Olipa hieno, nopea ja edullinen palvelu! Kiva juttu. Tuli hyvä mieli.

cool.gif

Omat kokemukset Treen liikeistä ovat suht tuoreita ja annan ääneni R.M Heinolle loistavasta palvelusta sekä Motokeitaalle
asiantuntevuudesta. Oman pyöräni ostin yksityiseltä joten tiatoa on vain varuste puolelta.

Enpä ole käynyt kuin kolmessa liikkeessä ihmettelemässä Lahdessa Bike pointissa ja Riku motorissa sekä Tampereella RM Heinolla.
Palvelu :
Riku-motor : antoivat 2 kuvastoa käteen ja sanoivat että noita voit kotona lueskella, tuollahan aloittelija pärjää hyvin
confused_orig.gif

Bike point : palveluoli jo parempaa , tosin myyjällä tuntui olevan hoppu tehdä mistä pyörästä vaan kaupat.
RM Heino : verrattuna Lahden liikkeisiin uskomattoman hienoa , aloittelijan "tyhmiin" kysymyksiin suhtauduttiin hienosti ja taivutettiin rautalangasta jos en muuten ymmärtänyt
withstupid.gif
.
Pyörästä kerrottiin enemmän kuin osasin kysyä.
Pyörän oston jälkeen ovat vastanneet kysymyksiini puhelimitse , jopa työajan jälkeen , tästä kiitos Rosenlundin Jakelle.Vaikka kiire tuntuisi kaikilla olevan niin kun oma vuoro koittaa niin palvellaan loppuun asti hienosti.
Joten ISO KÄSI Tampereen suuntaan
buttrock.gif

Onko kellään kokemusta uudesta kx-centerin yamahahuollosta?
Itse olemme ostaneet pyörämme KX-Centeristä ja käyttäneet huoltoa ja talvisäilytystä.
Kokemuksien mukaan pelkkää hyvää sanottavaa. Asiallista asioiden hoitoa ja jopa meille päin on soitettu ja kysytty aikataulujamme säilytyksen tms. asioitten suhteen.
Kiireisiä siellä tosin ovat, eli aina kun mennään on asiakkaista tupa täynnä. Joten välillä joutuu hieman odottelemaan... Mutta eiköhän joka motskaliikkeessä näin keväällä.

Asenne kohdallaan; Kun liikkeeseen menee, moikataan kuin vanhaa tuttua
tounge.gif

tästä kiitos Rosenlundin Jakelle.Vaikka kiire tuntuisi kaikilla olevan niin kun oma vuoro koittaa niin palvellaan loppuun asti hienosti.
Itse mopo kaupat Jakken kanssa hoitaneena voin sanoa, että palvelu on huippuluokkaa. Ihmettelen vaan miten jätkä jaksaa vääntää niinkin pitkiä päiviä ilman vapaita. Vastaisuudessakin tulen hoitamaan kaikki mopo hankinnat sieltä.

Heino on ollu aikasemmin paras Tampereella, mutta sieltä on kyllä parhaat varaosamyyjät lähteny muualle. Uusista kavereista kaksi on asiallisia, vaikka ei vielä hirveästi tietoa löydykään niin sitä etsitään ja palvelu on asiallista. Kolmas kaveri on kyllä ihan väärällä alalla... prätkät ja asiakaspalvelu on ihan tuntemattomia juttuja. Sille saa vääntää rautalangasta mitä haluaa ostaa, eikä silti mene perille. On vaan välillä tullu mieleen alkaa käymään niiden vanhojen myyjien luona toisissa liikkeissä, ja tullut käytyäkin jo jonkun verran. Esim. Motokeitaalla. Motoxi on kans vaikuttanu asialliselta paikalta, mitä nyt siellä jonkun kerran olen poikennut.

Jos haluaa ehdottomasti kaivaa verta nenästä, Suuntana Motoskeida mars!!!!
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif

Saattaa hommat toimia ekalla kertaa mutta ongelmat ilmenee jossakin vaiheessa. Tunnen tyypit ja mieluummin olen tekemisissä Pantomiimi-rosvojen kanssa.

Itse marssin mieluummin Heinolle, siellä hyvä palvelu. Jos haluaa oikein säädetyn pyörän säädätettäväksi mettään, sitten kannattaa mennä Kalevan Mp-huoltoon. Mopo käy huollon jälkeen kuin invaliidi, oikeet arvot laitetaan varmaan koneeseen arvuuttamalla.

Joo itse kanssa saanut motokeitaalla vähän ailahtelevaa palvelua piikkini sieltä ostin ja palvelu oli ihan lupsakkaa, ja tuli siihen vielä kuukauden takuu päälle (hyvä vai huono en tiedä?) njoo kuitenkin kytkinhän siitä laukesi kuukauden ja viikon päästä vika oli painelevyssä, joka ei kuulemani mukaan pitäisi kyllä ihan 5000km kohdalla laueta vaan 50000km? no sain kuitenkin siitä ihan ok hyvitykset ja nopean huollon kun oli niiltä ostettu. Nyt menin varaan toista huoltoa ja huollonjätkät olivat taas jotain ihan muuta. Tiedä sitten. Yleisarvosana joku 8+ eli ei nyt ihan paha paikka.
smile_org.gif

Back