• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Triumphit

Eli siis RS vaihtui punaiseen Daytonaan vm.2004...asiahan on tullut esille aikaisemminkin,mutta laitetaan tämä virallisena tietona nyt tähänkin topicciin...
smile_org.gif

ja totta joka sana..TT on kaunis pyörä.

Kyllä lämmittää mieltä, kun kehutaan oman pyörän ulkonäköä, vaikka itselläni ei ole mitään tekemistä pyörän muotoilun kanssa. Satuin vain hankkimaan itselleni sellaisen. Kiitos.
033102beer_1_prv.gif

Oma pyöräni on lähes samanlainen kuin Vauhtihiiren kuvassa. Ainoastaan ilmanottoaukot edessä ovat mustat ja sivukatteista puuttu nuon hopeiset TT-tarrat.

Rupee stressi puskeen,ku pitäs keksiä jotkut teippaukset kelta/mustan TT:n kylkiin ja kevät tulee ennenkö huomaakaan.Luovuus ny vähä hukassa
sad_orig.gif

Ne isot TT-tarrat on aivan kauheen näköset,pakko ottaa pois.Myös ilmanotto"torvet" on niin ikävän näköset,että aattelin neki pistää poikki ja musta verkko tilalle.Onko muuten kukaan hankkinu TT:n seat cowlia tai undertraytä?

Nyt meni pyörä vaihtoon. Viel ku sai rahotuksen kautta halvan vakuutuksen. Seuraavat kesät päristelläänki tän vuoden keltasel Speed Triplel

Löytyy Sprint RS -01 väri Lucifer Orange (vai red)

Esikoiseni laskettu aika on tulevana lauantaina, jolloin pinkaisen hakemaan Mustan Bonnevillen vuodelta 2004.

(...siitäkin huolimatta, että minua viisaampi serkku kehoitti hankkimaan ensipyöräksi "jonkin halvan ruppanan ettei harmita jos sen mällää".... Bah, sanon minä! Halusin bonnen, ostin bonnen! Prfft! In your face!)
Ihan oikein! Paljon vähemmän kuitenkin harmittaa kun saa ajaa sillä pyörällä millä haluaa.
Itsekin osti omani sillä perusteella että mä tahdoin sellaisen
sport05.gif

Back