• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Triumphit

Menneen kauden suosikki SprintRS on menettämässä asemiaan ja Daytona alkaa kirimään kärkeen.
Taitaa omankin vaihtua Italiaanoon  
smile_org.gif
Ongelmien vähenemisestä en tiedä,mutta eipä se makaroonimaan tekelekään ole yhtään sen pöljempi,ainakaan
kun hommelia ajatellaan fiilispohjalta...tosin maanantaikappaleita niistäkin varmasti...siis vuorenvarmasti löytyy.Kuvittele että kaikki ostamasi merkit ja mallit olisivat maanantaikappaleita.....siinä loppuisivat "järkevät" merkit aikast nopeasti,kun koko ajan pitäisi velkaantua lisää  
wink.gif

Ja tärkeintä tässä varmaankin on se,ettei "kiinapyörään" vaihda....not  
lookaround_orig.gif

sanoi:
Köpi

Täh? Lääkkeet ottamatta?
Absoluuttinen totuus kuultiin taas vanhemman, viisaamman ja kokeneemman puolesta: vain oma merkki (triumph) on hyvä ja oikea
omg.gif

sanoi:
verner

Tää on just tätä! Eka mä teen Trumpasta ilmiön ja sitten, kun vaihtuu Ducatiin, niin kaikki pintaliitäjät on heti peesissä. No, mainstream tulee tiukasti meiän kulttuuripioneerien jäljessä sille ei voi mittään, pitää vaan löytää uus juttu.
Laitampa kuvan toosasta liitteeksi, jolla on tullut kurvailtua vuodesta -89 lähtien ja omistajan olen ollu -86 lähtien...

Jos mä olisin pintaliitäjä, niin mulla olis tuliterä H-D

sanoi:
Köpi

Täh? Lääkkeet ottamatta?
Absoluuttinen totuus kuultiin taas vanhemman, viisaamman ja kokeneemman puolesta: vain oma merkki (triumph) on hyvä ja oikea  
omg.gif
Älä nyt hyvä mies ota liian tosissasi
wink.gif

Kysymyksen taustalla on vain se, että käsitin, että haet todella toimintavarmaa uutta mopoa, koska olit pettynyt nykyiseesi... Tällä kriteerillä ainakaan minulla (ja erittäin monella muullakin) tulee ennemmin mieleen joku japsimopo kuin epäluotettavan maineessa oleva italiaano (mainittakoon ettei mulla ole italiaanoista kokemusta kuin autopuolelta, nekin kokemukset yritän vain unohtaa, oli yhtä tuskaa). Taas toisaalta oma Trumppani on toiminut 100 %, ilman pienintäkään probleemaa, joten en allekirjoita allekirjoitustasi.

Olen ehkä vanhempi, mutten kenties viisaampi taikka kokeneempi. Onnea valitsemallasi tiellä.

Ensi kesänä taas  
062802moto_prv.gif

TT600 -00 (vanhahan se jo on...) kelta/musta, niinkun ne kaikki varmaan?!

voip olla, en tosiaan tiedä. oma pyörä on kyllä tuotu saksasta. ainakin vuoden -00 biken luettelossa oli tt600:n kuvassa juuri kelta/musta.

T-bird 2003 British Racing Green/Cream.
Klassikkomalli klassisella värityksellä. Viimeinen vuosimalli, joten oli pakko raapia rahat kasaan, ja hankkia se mistä olin aina unelmoinut...

toni

Tuli sitten viime kesänä ajettua A-kortti ja loppu syksystä sattui kohdalle sopiva pyörä, sininen TT600 -02. Viikon verran ehdin sillä ajella ja kaikki toimi hyvin ja ajoviikkokin sattui olemaan suotuisa. Nyt on sitten hirveä polte päästä testaamaan pyörää lisää, mutta ei auta kuin odotella, noin 10 viikkoa enää jäljellä.

Tuli sitten viime kesänä ajettua A-kortti ja loppu syksystä sattui kohdalle sopiva pyörä, sininen TT600 -02. Viikon verran ehdin sillä ajella ja kaikki toimi hyvin ja ajoviikkokin sattui olemaan suotuisa. Nyt on sitten hirveä polte päästä testaamaan pyörää lisää, mutta ei auta kuin odotella, noin 10 viikkoa enää jäljellä.
Sininen TT600: maailmankaikkeuden kaunein pyörä parhaassa värissä (henk. koht. mielipide)

Back