Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helposti; kaikki eivät osaa...En voi tajuta miksi ihmiset ei huolla itse pyöriään.
Ja takuu vaatii huollattamista liikkeessä.Helposti; kaikki eivät osaa...En voi tajuta miksi ihmiset ei huolla itse pyöriään.
Jep. Onhan niitä jotka eivät viitsi sormiaan liata pyörän parissa. Aika pitkälle kuitenkin pääsee, jos/kun osaa tehdä seuraavat toimenpiteet:Helposti; kaikki eivät osaa...En voi tajuta miksi ihmiset ei huolla itse pyöriään.
kas, tuota paikkaa kun ovat kehuneet. Näyttää sitten lipsuvan sielläkin.huoltokaksikko jämsä
Ei vaadi. Takuu vaatii, että huolto on tehty, aivan sama kenen toimesta. Takuu ei näin ollen katoa mihinkään, vaikka itse tekisit. Edes takuuaika ei rajoita valmistajan vastuuta, sillä jos vaikkapa mittariston olettaisi toimivan yli tuon 2 vuoden takuun, niin tällöin sen myös on toimittava. Kiitos melko kattavan kuluttajasuojalainsäädännön.Ja takuu vaatii huollattamista liikkeessä.Helposti; kaikki eivät osaa...En voi tajuta miksi ihmiset ei huolla itse pyöriään.
Mnjoo, ehkä ehkä. Toisaalta, yritäpäs myydä esim. vuoden 2003 25.000 ajettua mopoa, jonka huoltokirjassa ei ole yhtäkään valtuutetun huoltoliikkeen leimaa. Sanot vaan, että ite mä oon tän huoltanu. Taitaa kääntyä ostajaehdokkaat kannoillaan.Ei vaadi. Takuu vaatii, että huolto on tehty, aivan sama kenen toimesta. Takuu ei näin ollen katoa mihinkään, vaikka itse tekisit. Edes takuuaika ei rajoita valmistajan vastuuta, sillä jos vaikkapa mittariston olettaisi toimivan yli tuon 2 vuoden takuun, niin tällöin sen myös on toimittava. Kiitos melko kattavan kuluttajasuojalainsäädännön.Ja takuu vaatii huollattamista liikkeessä.Helposti; kaikki eivät osaa...En voi tajuta miksi ihmiset ei huolla itse pyöriään.
Itse tehdään, niin tulee tehtyä.
Voi tosiaan hankaloittaa asioita jos kone kilahtaa takuu aikana ja on itse huoltanut. Miten todistat että on se huollettu aikanaan?Mnjoo, ehkä ehkä. Toisaalta, yritäpäs myydä esim. vuoden 2003 25.000 ajettua mopoa, jonka huoltokirjassa ei ole yhtäkään valtuutetun huoltoliikkeen leimaa. Sanot vaan, että ite mä oon tän huoltanu. Taitaa kääntyä ostajaehdokkaat kannoillaan.Ei vaadi. Takuu vaatii, että huolto on tehty, aivan sama kenen toimesta. Takuu ei näin ollen katoa mihinkään, vaikka itse tekisit. Edes takuuaika ei rajoita valmistajan vastuuta, sillä jos vaikkapa mittariston olettaisi toimivan yli tuon 2 vuoden takuun, niin tällöin sen myös on toimittava. Kiitos melko kattavan kuluttajasuojalainsäädännön.Ja takuu vaatii huollattamista liikkeessä.Helposti; kaikki eivät osaa...En voi tajuta miksi ihmiset ei huolla itse pyöriään.
Itse tehdään, niin tulee tehtyä.
Niin ja jotta takuu säilyisi voimassa koneen kilahtaessa, sun pitää pystyä osoittamaan, että kone on huollettu asianmukaisesti. Mites sen teet, kun itse olet tehnyt kaiken?
Tossa itse huoltamisessa on valitettavasti liian paljon riskejä mun makuun. Siis kun on uusi mopo kyseessä.
Tai eivät viitsi.Helposti; kaikki eivät osaa...En voi tajuta miksi ihmiset ei huolla itse pyöriään.
3 tkm huoltovälillä minun pyöräni olisi huollossa joka toinen viikkoMun pyörää huolletaankin n.3tkm välein, edellinen huolto oli 12tkm kohdalla.![]()
Omat puumerkit ja päiväys+kilometrit huoltokirjaan ja toimenpiteet. Vaativammat kuten venojen säädöt kyllä kannattaa antaa liikkeelle jos haluaa ihan varman päälle pelata.Voi tosiaan hankaloittaa asioita jos kone kilahtaa takuu aikana ja on itse huoltanut. Miten todistat että on se huollettu aikanaan?
Jos on liikkeen leimat että huollot on tehty niin sillon ei ainakaan liike voi väistää vastuutaan takuu korjauksissa.