Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Acerbis:n kahvasuojat löysin Off Road World:lta. Postikulujen kanssa hinnaksi tuli noin 70 euroo.Kiitos kuvistaPitää tilata tää takahuggeri. Entä tää etulokarin lärpäke...onko itua hommata se?
Saako näitä kahvasuojia esim. Stormilta...ja hinta?![]()
30€ näköjään säästää kun tilaa Acerbikset Englannista, omani ostin Nakkilasta satasella.Acerbis:n kahvasuojat löysin Off Road World:lta. Postikulujen kanssa hinnaksi tuli noin 70 euroo.Kiitos kuvistaPitää tilata tää takahuggeri. Entä tää etulokarin lärpäke...onko itua hommata se?
Saako näitä kahvasuojia esim. Stormilta...ja hinta?![]()
Tuolla Pyramid Plastics:lla näyttäisi olevan etulokarin jatketta, tuosta ei ole kokemusta, mutta ei tuo pahan hintainen ainakaan ole![]()
Tämä Romatechin syylärinsuoja on sitten tilattu..suas nähä milloin tulee30€ näköjään säästää kun tilaa Acerbikset Englannista, omani ostin Nakkilasta satasella.Acerbis:n kahvasuojat löysin Off Road World:lta. Postikulujen kanssa hinnaksi tuli noin 70 euroo.Kiitos kuvistaPitää tilata tää takahuggeri. Entä tää etulokarin lärpäke...onko itua hommata se?
Saako näitä kahvasuojia esim. Stormilta...ja hinta?![]()
Tuolla Pyramid Plastics:lla näyttäisi olevan etulokarin jatketta, tuosta ei ole kokemusta, mutta ei tuo pahan hintainen ainakaan ole![]()
Tuo eturoiskeläpän tekele on ihan tarpeellinen varuste. Vähän kosteammilla saviteillä kun kiskoo menemään, niin alkaa äkkiä mennä syyläri umpeen. Laitoin vielä lisäksi Romatechin syylärisuojan isompien kivien varalta.
Mistä löysit tuon syylärisuojan? Laitoin lokarin jatkeen tilauksen menemään Pyramid Plasticsilta. Aika hyvin kaikkea rompetta onkin tullut jo tänä keväänä hommattuaTämä Romatechin syylärinsuoja on sitten tilattu..suas nähä milloin tulee![]()
![]()
Mulla tuo plexin kääntäminen toimi parhaiten. Tosin ne vähäiset kilometrit tänä keväänä olen ajellut Rukan kaulurikypärähupun kanssa, joka tuntuu hiljentävän melua kypärässä. Ongelmana plexin kanssa on ollut juurikin se että pyörteet tuntuvat luontevalla ajoasennolla osuvan jossain nopeuksissa aina sopivasti kypärään tai vähän kypärän alle. Ja sit humisee.Edelleenkään tuo pleksi ei vaan satu kohalleen. Humisee vaan niin pirusti. Tekisi mieli tilata sellanen säädettävä pleksin kiinnike (kts www.madstad.com), mutta kun sen hinta nousee postitusten ja tullien jälkeen kai jonnekin 170€:n tienoille niin mun mielestä se on vaan liikaa mokomasta. Onko joku löytänyt vaihtoehtoja?
Tyhmä kysymys, mutta minkälainen homma tuo rungon laakerointipisteiden rasvan lisääminen on? Mitä työkaluja kautta rasvaa siihen tarvitaan?Maailmalta kuultujen juttujen mukaan ja ihan omakohtaisen kokemuksen kautta huomattu että Nipponin pojat ovat laittaneet melko niukasti rasvaa Versyksen rungon laakerointipisteisiin (etenkin takahaarukkaan).
Tuolta tilasin..http://www.romatech.de/shop/50222494d00e72801/50222498cb0cdf201/index.phpMistä löysit tuon syylärisuojan? Laitoin lokarin jatkeen tilauksen menemään Pyramid Plasticsilta. Aika hyvin kaikkea rompetta onkin tullut jo tänä keväänä hommattuaTämä Romatechin syylärinsuoja on sitten tilattu..suas nähä milloin tulee![]()
.![]()
Taka- ja etuakselit sekä pyöränlaakereiden ympäristön saa rasvattua melko helposti. Takahaarukka tuotti hieman enemmän jumppaa, mutta siitäkin selvittiin ihan hylsysarjan ja kiintoavaimien avulla. Versyksen takahaarukkahan on kohtalaisen helppo irrottaa kun ei jousituksessa ole niitä linkustoja tiellä. Kaikki paino pois takapyörältä ja takahaarukalta (esim. asettamalla akselipukit kuskin jalkatappien alle), takapyörä irti, jarruletku irti kiinnikkeestään, takajarrusatula takajalkatapista roikkumaan, iskarin kiinnityspultit irti ja takahaarukan akseli auki. Rasvana on käytetty ihan tavallista laakerirasvaa. Ohjauslaakerit on vielä tarkastamatta ja rasvaamatta, nekin pitäisi kyllä katsoa ennen pitkää.Tyhmä kysymys, mutta minkälainen homma tuo rungon laakerointipisteiden rasvan lisääminen on? Mitä työkaluja kautta rasvaa siihen tarvitaan?![]()
Kiitos ja kumarrus!Kannattaa vaikkka täältä hakea tehtaan manuaali Versykseen, siinä on nuo huoltotoimet ja kiristysmomentit jne. selitetty melko tarkkaan.
Pleksin kääntö ja alimmaiseen asentoon on paras vaihtoehto meikäläiselle tuolla originaalilla. Pleksin ja valokopan välin kun tilkitsee umpeen niin onhan se sitten lähes siedettävä. Noilla ulkomaanelävillä tuntuu olevan vaikka minkälaisia mellakkakilpiä mopoissaa, mutta joku tyyli se pitää olla vaikka lehmänturvalla ajaakin...Mulla tuo plexin kääntäminen toimi parhaiten. Tosin ne vähäiset kilometrit tänä keväänä olen ajellut Rukan kaulurikypärähupun kanssa, joka tuntuu hiljentävän melua kypärässä. Ongelmana plexin kanssa on ollut juurikin se että pyörteet tuntuvat luontevalla ajoasennolla osuvan jossain nopeuksissa aina sopivasti kypärään tai vähän kypärän alle. Ja sit humisee.
Olen noin 178 cm pitkä, joten peilien kanssa ei ole ollut ongelmia. Oiskohan Kawasakin pelit mitoitettu vakiona alle 180 cm kuskeille![]()
Viime kesänä käytin välillä <a href="http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/3831/652/]Givin</a> tarvikeplexiä joka kyllä hiljaisissa nopeuksisa toimi kivasti, mutta kovempaa ajettaessa olisi pitänyt kumartua plexin alle jos haluaisi pyörteet pois päästä.