Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla kans murtu se lukitussokka poikki. Tilallahan toimii esim sopivan kokonen rautanaula jonka vääntää mutkalle.Kun kiristää ketjut niin tuppaako se lukitussokka hajoamaan irroitusvaiheessa? Mistä sellasia saa ostettua?
Pari päivää sitten tuli postissa nuo madalluspalat jalkatappeihin. Hyvin toimi homma tuolla motowerk:llä. Toimitus tuli luvatussa ajassa ja pakettiin olivat kirjanneet hinnaksi 17 dollaria, jolloin ei tullikaan kiinnostu paketista.Ostin sit toissa päivänä Kawa Versyksen. Siinä sit 300km matkalla kotiinpäin ajellessa alkoi polvikulma tuntumaan ehkä aavistuksen turhan jyrkältä. Eli, kun jalkatappeja sais aavistuksen laskettua, olis ajoasento meikäläiselle (185cm) varmaan lähes täydellinen. Koitin ettiä netistä puljuja jotka myy noita jalkatappien tiputus-sarjoja, mut en muuta löytänyt kuin tämän:
http://motowerk.com/loweringfootpegsblocks.aspx
Onkos kukaan löytänyt eurooppalaisia firmoja, mitkä tekis vastaavia? Tuolta jenkkilästä tilatessa tulee aika suolaset postituskulut ja tullikin saattaa alkaa piinaamaan.
Tai eihän kenelläkään ole jäänyt ylimääräseks hyllyyn pyörimään vastaavia?
Mulla on ihan sama juttu, originaali dunlopit menee vaihtoon ja tilalle pilot road 2:t. Ajattelin vaihdatuttaa jl-bikessa, niinkuin ennenkin. Tekevät yleensä odottaessa. Renkaat ostin reliatecista.
Paljon muuten maksaa nuo peilit?Peilit tuli ostettua Bike Worldistä, noi samat peilithän on näköjään laitettu 2010-vuosimalliin jo tehtaalla.
Ei kai sitä oikeestaan ylemmäksi saa noilla raudoilla mutta saapahan kulman säädettyä. Itse asiassa minä käänsin koko räppänän ylös alaisin ja mahdollisimman alas niin sain kypärälle puhtaampaa virtausta.Onko sulla kuvaa, kuinka paljon ylemmäx pleksin saa tuolla verrattuna originaaliin?
Tässä linkkiä jollekkin tanskalaiselle mototarinasivuille. Kuvissa esiintyvä mopedi näyttää mihin Algard taipuu. Hemmo on ajanut jo 70tkm tolla vehkeellä. Sitkee on. Taitaa tykätä ajamisesta.No hitto kun tuo linkki vaatii rekisteröitymisen ja mun koneella ei jostain syystä onnistu. Eli mä en ole nähnyt vieläkään, millainen tuo pleksi on. Sinänsä, mulla toiminu ihan hyvin ilman pleksiäkin, kun otin myös ne raudatki vielä pois. Mutta eihän sitä tiedä, ennen ku näkee.
Muuten, mulla on hävinny suomenkielinen omistajan käsikirja. Jos mä jostain sellaisen saisin, niin olis hyvä juttu. Netistä en ole löytäny.
Eipä taida Suomessa olla pelkästään Versykselle omistettua sivustoa.Tietääkö kukaan onko Suomessa missään mitään foorumia pelkästään Versykselle?
Englannissa ja jenkeissä löytyy omat sivustot, mutta onhan siellä paljon enemmän noita pyöriäkin.